Dejvidek napsal:
Nechapu, jak to ze ta modra ma tak vybledle cudliky (ESA apod.) a hefty jsou jak nove...
Myslím,že ty vyšisovany čudlíky moc nevypovídaj o nájezdu.Spíš to hovoří o kvalitě čudlíků a okolní vlivy(slunce ,vlhko,čisticí prostředky při údržbě moto..)
Ať mi nikdo neříká,že jede a furt něco přepíná,nastavuje
100bubu napsal:
Tondo myslim ze pokud by to byla jedina zavada tak he asi otazka kolik by stala oprava na miste.
D-A-G-R napsal:
hřídel, ložiska a gufera jsou za cca 20 tis pak musíš počítat práci, olej a dalších xy věcí co se můžou najít cestou třeba křížky, kardan, spojka, gufero na klice/vyvažováku a spousta dalších věcí
Přesně tak. Ten známý by ji asi vzal, kdyby mu tehdy ten dovozce dal slevu na tu hřídel - což bylo okolo 10000Kč (dá se říct cca polovina nákladů na opravu - z mého pohledu férová nabídka). Dovozce mu nechtěl takovou slevu dát, tak známej motorku nevzal. No, a tak ji tam má dovozce dodnes (inzeruje ji od září 2015), jelikož po nastartování a lehkém prohřátí převodovky si toho rachotu všimne i hluchej.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Díky moc za informace. Jsem rád, že jsem se dozvěděl, co je tahle motorka za past.
Budu hledat dál, snad se nějaký inzerát ještě objeví. Ještě se možná sjedu podívat na tu http://www.motork...80696.html, tu nikdo z vás nepomlouval. Mám v uchu spíše japonský motorky, ale rámus z převodovky snad poznám
I po přečtení všech diskusí o ESA si nejsem jist, jestli to není spiše featura na lepší prodej a jestli má smysl se s ní opravdu zabývat.
předpokládám,že máš hodně načtený na co si dávat pozor, ještě bych u ní nezapomněl zkusit vyhřívání rukojetí,nemá originál hefty, ale ovladač má, párkrát se stalo, že přijela motorka a nefungovalo vyhřívání právě proto, že když si lidi měnili hefty tak zpřetrhali dráty
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad