Jinak teď jsem vážil naše XL a komplet včetně samolepky na plexi (pochopitelně s pinlockem) má 1750g.
Nemyslím si, že by bylo vpředu víc místa - jsem přesvědčený že bradová část uvnitř je identický s E1 a liší se to jen díly zvenku. Ale nemám to s čím porovnat protože E1 tady nemám a nikdo s ní ještě nedorazil.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Asi ne, zitra se zastavim a necham si to znova vysvetlit , jinak zejtra si tu vasi MOD zkusim a reknu ti jak to je, tu E1 jsem mel na hlave delsi dobu tak uvidime, ale nejak se v ni moc nedalo dychat
Jinak mozny je jeste neco a to , ze na stanku meli predprodukcni kus tak ten se mohl nakonec lisit od produkcniho.
Upravil schrek dne 17.03.2016 18:43
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek: domluveno.
Jinak jsem si jistý, že to bude stejný. Měl jsem na hlavě a několik dnů na stole předprodukční kousky v listopadu a skořepiny se vůbec nelišily, tak bych se asi i vsadil, že rozměrově to je identický.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ahoj malinko to oživím už jí máte někdo doma. Já jsem vyměnil plexi za WRS ale situace s klepajícim štítkem zustává stále stejná takže jsem ho sundal a budu jezdit bez něj. Kdýžtak dejte vědět vaše zkušenosti.
Dnes jsem si E1 vypůjčil. Štítek mě v nejnižší poloze hodně překáží, asi sedím trochu shrbený a zakryl mě snad 30% výhledu. Když jsem ho dal výš, viděl jsem jen malinkej kousek. Ve větších rychlostech se sice trochu třepotá, ale vůbec jsem necítil, že by to mělo nějaký vliv na aerodynamiku. Tím jsem byl dost příjemně překvapen. Ale po cca 40 minutách jsem už cítil vyšší váhu, proti mé staré uzavřené helmě. Takže nakonec jsem vzal C3Pro.
tak jsem taky vlastnikem E1, Stítek se třepe, ale zaleží jak je nastaveny plexi, v jake je poloze stítek, rychlost, zda jedu za autem, tech promněných je tam spoustu. Ve stupackach se netřepe. ventilace v přední části velice ucinná. V zásadě to splnilo me ocekavani.
baw...klepal se štít asi, podle toho co jsem pochopil. D3, mám taky, ale již dávno upravený...neboť je to úplně na ho.no. Jezdit jenom off s tím prý nelze, neboť se to láme a na silnici v origu na mě fouká jak na GSX, nevím kde udělal soudruh chybku za ty peníze , a to jsem měl vyhodit TT mřížku na světla...ještě, že jsou zlaté české
všude dobře.....doma GSA
Desierto3 na 1150 byl jeden velký omyl. Ale tlak na to, aby ho udělali, byl obrovský a vizuálně to vypadalo o 10 let modernější. Ale ten kokpit je celý pověšený na pár drátech a dopadlo to, tak, jak to dopadlo. Jinak ten výrobek je prakticky stejný jako Desierto3 na 1200GS nebo F800GS, kde funguje naprosto OK. Takže je potřeba upřesnit o jaké motorce se mluví. Navíc u 1150 je podle mě příliš vpředu (jinak to nejde), 1200 má štít blíž k jezdci, takže proudění vzduchu je jiné i když ten štít je tvarově stejný.
Upravil TomasTT dne 09.02.2017 20:07
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dnes vyzkoušena helma E1 na motorce GS LC s plexi Puig s nastavením na nejnižší polohu. První dvě polohy štítku bych u mě hodnotil jako stejné. Nezáleželo zda byl štítek v dolní nebo střední - výsledek stejný.Horní jsem nezkoušel. Štítek se u mě klepe v cca 90 km/h ,ale ne nijak dramaticky aby to rozkmitalo celou helmu a s hlavou to nehýbe vůbec. Jenom je vidět třepání se štítu. Vyzkoušeno do rychlosti 160km/h a tady bych řekl ,že se klepání s rychlostí snižuje. Měj jsem obavu ,že přesuny po dálnici budou muset být se sundaným štítem což se u mě nepotvrdilo a sundavat není třeba. Jinak polohovat štít není problém ani za jízdy. Co se ventilace týče tak spokojenost a oproti C3 kterou jsem měl doteď nesrovnatelně lepší. Hlučnost nedokážu porovnat , ale řekl bych ,že je stejná nebo tižší než moje C3. Za mě spokojenost, ale chce to zkusit na konkrétní motorce a plexi.
Upravil GSPETR dne 20.02.2017 17:41
baw napsal:
Tak hodnocení po 50km za ty prachy nic moc je pravda je tichá, výhled perfektní, větrání super ala ten štítek soudruzi někde udělali chybu,klepe se jak sulc v malých rychlostech se ani nehne ale ve vyšších to je katastrofa mlátí to s celou přilbou.
Podotýkám že to klepání je při jízdě vsedě, ve stoje se ani nehne tak nevím, zkoušel jsem i ruzně nastavit plexi , ale výsledek nic moc.Takže za mně kdyžtak štítek dolu a bude klid.No přinejhorším jsem si koupil předraženou C3.
Ahoj, tak co přilba, taky o ní uvažuji, ještě jí máš nebo je pryč ? díky
Přilbu mám pouze jsem prvně upravil plexi nástavcem pak ho rozbil a koupil si Desierto. Je to skutečně tak že to chce vyzkoušet na konkrétní motorce a uvidíš.
Každá motorka je jiná a každý člověk je jiný ale přilba jako taková když se to vychytá je super.
moja skusenost po 1 roku s E1 a ADV LC origo lpexi (mam 183cm ) Silt sa mi trasie uz od 70 km/h asi pri )0 km/h je to najneprijemnejsie pocitujem jemne tresenie s celou hlavou skusal som vsetky polohy siltu aj plexi a sedla zmeny minimalne ale akonahle sa postavin do stupaciek alebo en vytrcim prilbu z poza plaxi tak je klud docasne som skusil na prilbu prilepit maly kusok tvrdeneho molitanu presne do miesta kde ma silt v strede ten vybezok a celkom to pomohlo este sa chystam vymenit plexi http://www.wunder...301-1.html lebo aj to origo BMW plexi sa trasie ako drahy pes tak uvidime