Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Carbtune
nenca
#21 
Přidané 08.01.2009 21:21
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Wing>udělám to, jak si napsal ty, je to takový víc logický a když si to vyčet z manuálu BMW, tak to asi pravda bude.thumbs up
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
 
W
#22 
Carbtune
Přidané 08.01.2009 21:47

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
Tak jo příteli, a pak hlavně podej hlášení jak Ti to šlo, jo ? Napoprvé se s tím asi budeš nimrat to je jasné, jako každej . Je to obřad, ale i radost v jednom, ale při dalších synchroseansích, je to již otázka jen pár minut. A hlavně je tu bonus!!!! :
RADOST Z TOHO , ŽE SIS TO UDĚLAL SÁM , POMAZLIL SES S MOTKOU, A SYNCHRA JSOU
UDĚLANÁ PRECIZNĚ.....líp než v jakémkoliv servisu annoy Čus kámo, a těsím se na hlášení jak Ti to šlo. kiss
Držím palce, nic to není ...jen směle do toho.
 
Kubicek
#23 
Carbtune
Přidané 09.01.2009 20:24
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
Tonda napsal:
Kubicek: Na 1200 je to trochu jinak. Tam se nedělá volnoběh jako u 1150.U 12-tky ho "drží" právě ta "serva". Je to tak jak to popsal Wing. Nic na tom není.Cool


aha tak to jsem nevedel, další ubezpečení, že jsem zvolil dobre 1150 Grin děkuji za info
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
milanosor
#24 
Carbtune
Přidané 10.01.2009 02:59
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Tonda napsal:
Kubicek: Na 1200 je to trochu jinak. Tam se nedělá volnoběh jako u 1150.U 12-tky ho "drží" právě ta "serva". Je to tak jak to popsal Wing. Nic na tom není.Cool


A byla tady nekde uz diskuze jak na to na 1150 kdyz se tam dela i volnobeh.Je to tolik odlisne nebo je tam jen nejaky krok navic?
 
milanosor
#25 
Carbtune
Přidané 10.01.2009 03:09
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Tonda napsal:
Kubicek: Na 1200 je to trochu jinak. Tam se nedělá volnoběh jako u 1150.U 12-tky ho "drží" právě ta "serva". Je to tak jak to popsal Wing. Nic na tom není.Cool


A byla tady nekde uz diskuze jak na to na 1150 kdyz se tam dela i volnobeh.Je to tolik odlisne nebo je tam jen nejaky krok navic?
 
Tonda
#26 
Carbtune
Přidané 10.01.2009 12:15

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
milanosor: tady jsem to popisoval + nějaký další potřebný moudra pro 1100 a 1150. Pročti tohle fórum a najdeš to tamCool.
http://www.bmwgs....#post_5500
Upravil Tonda dne 10.01.2009 17:39
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
aldisek
#27 
Carbtune
Přidané 10.01.2009 15:31
Avatar člena


Příspěvků: 456
Registrace: 13.01.08
Pánové, díky za tyto příspěvky.
Jsem vděčný za dvě kola s vrtulí, ale teď si švihnu oranžovou.
 
milanosor
#28 
Carbtune
Přidané 10.01.2009 18:11
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Tonda napsal:
milanosor: tady jsem to popisoval + nějaký další potřebný moudra pro 1100 a 1150. Pročti tohle fórum a najdeš to tamCool.
http://www.bmwgs....#post_5500


Diky mocclap Uz to vsechno studuji
 
nenca
#29 
Carbtune
Přidané 13.05.2009 17:43
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Tak sem se na to konečně dneska dostal, i když sem byl hrozně zvědavej, jak na tom můj mazel je, ale prostě když byl čas a počasí, tak sem jezdil. Udělal sem to přesně podle návodu Winga, lépe řečeno sem chtěl, ale po zahřátí mašiny a přidání plynu se oba sloupce srovnali vedle sebe a ani se nehli. Na volnoběh vedle sebe poskakovali, to je asi normální, ale jak sem přidal, jedna báseň, vůbec sem na nic nešahal. Ještě se chci zeptat, někde sem to tu myslím vyčet, než se seřizuje vůle ventilů, tak se má před tím ještě seřídit vůle koníků nebo aspoň tak sem to z tý fotky pochopil. Mám dojem, že ten odkaz sem dal taky Wing.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
 
W
#30 
Carbtune
Přidané 13.05.2009 18:13

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
tady to je :
http://www.r1200g...-play.html
a pak následně ventily, dle tohoto velmi hezky zpracovného fotonávodu:
http://advwisdom....djust.html
vúle na "koníkách" i ventilové vúle, děláš vždy jen na jedné straně, když je píst ve válci na příslušné straně v horní úvrati a a ventily jsou zavřené = vahadla ventilú jak sací tak výfukové, jsou volné. Pak přetočit a za stejných podmínek dělat komplet válec na druhé straně.
jo, a velice chválím samostatnost v servisu kolego clap
Upravil W dne 13.05.2009 19:19
 
nenca
#31 
Carbtune
Přidané 13.05.2009 21:30
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Wing napsal:
tady to je :
http://www.r1200g...-play.html
a pak následně ventily, dle tohoto velmi hezky zpracovného fotonávodu:
http://advwisdom....djust.html
vúle na "koníkách" i ventilové vúle, děláš vždy jen na jedné straně, když je píst ve válci na příslušné straně v horní úvrati a a ventily jsou zavřené = vahadla ventilú jak sací tak výfukové, jsou volné. Pak přetočit a za stejných podmínek dělat komplet válec na druhé straně.
jo, a velice chválím samostatnost v servisu kolego clap


Jen nechápu, jak se šteluje vůle koníků? To musím povolit šrouby koníku a jen s ním pohnout na vůly 0,05 mm a dotáhnout?
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
 
W
#32 
Carbtune
Přidané 13.05.2009 21:53

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
Ano. Na tom prvním odkazu na druhé fotce to je. Je to díl na kterém jsou čtyři červeně označené šrouby/ 3+1 matice/ .Ten díl lehce posununeš. Ale osobně bych to dělal jen tehdy, jsetliže naměříš větší vúli nežli 0,4 pak ano a to z toto dúvodu : Povoluje se tam totiž i jedna matice co drží hlavu, na tom obrázku označená 15mm. Ale hlava je dotažená 4 těmihle maticemi, které dotahují tak, že nejprve se povolí všechny 4 , pak iniciační moment 20NM všechny a následně dotáhnout křížem na dalších 180st. Z tohohle dúvodu se mi nelíbí povolovat jen jednu matici solo a ostatní nechat natvrdo utažené a dotahovat pak samostatně jen jednu 20NM+180st. Možná je to útlocitný a až přehnaně opatrnický, ale já osobně, jak by byla naměřená vúle nad 0,4 tak :
1/povolit ventilové vúle na cca 0,5
2/ povolit zcela 4 hlavní matice na hlavě
3/ povolit další 3 šrouby dle obrázku dva
4/ dotáhnout 3 hlavní matice hlavy / ty které nejsou vyznačené na obr.2/
předtím dobře olejem namazat podložky po maticemi na 20NM
5/Nastavit vúle na"koníku" , posunutím dílu na obr č2, na vúli 0,05
6/Dotáhnout zbylou matici hlavy na 20NM, opět zaolejovat podložku
7/Dotáhnout zbylé tři matice na obrázku 2
8/přetáhnout 4 matice hlavy na 180stupňú.
9/ nastavit správné ventilové vúle 0,15+0,30
 
nenca
#33 
Carbtune
Přidané 14.05.2009 07:46
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Wing napsal:
Ano. Na tom prvním odkazu na druhé fotce to je. Je to díl na kterém jsou čtyři červeně označené šrouby/ 3+1 matice/ .Ten díl lehce posununeš. Ale osobně bych to dělal jen tehdy, jsetliže naměříš větší vúli nežli 0,4 pak ano a to z toto dúvodu : Povoluje se tam totiž i jedna matice co drží hlavu, na tom obrázku označená 15mm. Ale hlava je dotažená 4 těmihle maticemi, které dotahují tak, že nejprve se povolí všechny 4 , pak iniciační moment 20NM všechny a následně dotáhnout křížem na dalších 180st. Z tohohle dúvodu se mi nelíbí povolovat jen jednu matici solo a ostatní nechat natvrdo utažené a dotahovat pak samostatně jen jednu 20NM+180st. Možná je to útlocitný a až přehnaně opatrnický, ale já osobně, jak by byla naměřená vúle nad 0,4 tak :
1/povolit ventilové vúle na cca 0,5
2/ povolit zcela 4 hlavní matice na hlavě
3/ povolit další 3 šrouby dle obrázku dva
4/ dotáhnout 3 hlavní matice hlavy / ty které nejsou vyznačené na obr.2/
předtím dobře olejem namazat podložky po maticemi na 20NM
5/Nastavit vúle na"koníku" , posunutím dílu na obr č2, na vúli 0,05
6/Dotáhnout zbylou matici hlavy na 20NM, opět zaolejovat podložku
7/Dotáhnout zbylé tři matice na obrázku 2
8/přetáhnout 4 matice hlavy na 180stupňú.
9/ nastavit správné ventilové vúle 0,15+0,30


Jasně, díky. Mám málo najeto, tak si myslím, že to bude ok, akorát sem seřídil ventily, na jednom válci byla vůle větší a cvakalo to.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
 
milan
#34 
Carbtune
Přidané 14.05.2009 10:39

Příspěvků: 603
Registrace: 21.10.07
nenca napsal:
Nemáte k tomu někdo český manuál nebo mi někdo poraďte, jak se s tím pracuje, ještě sem synchronizaci klapek nikdy nedělal. Dík www.ekmpowershop1.com/ekmps/shops/carbtune/images/essl11418lc(1)%5Bekm%5D288x300%5Bekm%5D.jpg


a proč si to teda kupuješ na co to vyšlo ? vrátí se ti to vubec ?
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!thumbs up
 
www.motolecebna.cz
nenca
#35 
Carbtune
Přidané 14.05.2009 14:21
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
MILAN napsal:
nenca napsal:
Nemáte k tomu někdo český manuál nebo mi někdo poraďte, jak se s tím pracuje, ještě sem synchronizaci klapek nikdy nedělal. Dík www.ekmpowershop1.com/ekmps/shops/carbtune/images/essl11418lc(1)%5Bekm%5D288x300%5Bekm%5D.jpg


a proč si to teda kupuješ na co to vyšlo ? vrátí se ti to vubec ?


Objednával sem to přímo z Anglie a nebylo to tak drahý, mám dojem i s dobírkou kolem 16 stovek. A koupil sem si to, abych moh seřídit klapky. Jak sem tu už psal, sou seřízený úplně přesně, tak sem s tím nic nedělal, ale časem se to určitě hne a budu tak soběstačnej a udělám si to sám.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
 
milan
#36 
Carbtune
Přidané 17.05.2009 12:42

Příspěvků: 603
Registrace: 21.10.07
nenca napsal:
MILAN napsal:
nenca napsal:
Nemáte k tomu někdo český manuál nebo mi někdo poraďte, jak se s tím pracuje, ještě sem synchronizaci klapek nikdy nedělal. Dík www.ekmpowershop1.com/ekmps/shops/carbtune/images/essl11418lc(1)%5Bekm%5D288x300%5Bekm%5D.jpg


a proč si to teda kupuješ na co to vyšlo ? vrátí se ti to vubec ?


Objednával sem to přímo z Anglie a nebylo to tak drahý, mám dojem i s dobírkou kolem 16 stovek. A koupil sem si to, abych moh seřídit klapky. Jak sem tu už psal, sou seřízený úplně přesně, tak sem s tím nic nedělal, ale časem se to určitě hne a budu tak soběstačnej a udělám si to sám.


jo tak to je slušná cena
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!thumbs up
 
www.motolecebna.cz
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 110
Členové on-line: 1
TomR1

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.28 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI