repsol: Že by tam byl vidět nějaký kroužek to se říct nedá aspoň já tam na foto nic extra nevidím.
Koukal jsem po fotkách na internetu a některé to mají evidentně bez mezery ale našel jsem i s mezerou tak nevím. Těch fotek s kvalitním rozlišením kde to je jasně vidět je jako šafránu.
jo, pravda... vidět to moc neni, šel jsem to radši zkontrolovat .... ale pohmatem tam něco jako kroužek (pouzdro) je. Odpoledne budu sundávat kolo na přezutí, tak to nafotím. Jinak jsem to hledal na rozpadovém výkresu a nenašel - je to divné
Ty přitahuješ kolo k jedné nohavicia mezi ní a kolem je dimenzní kroužek-kvůli brzdového třmenu. Druhá strana je defakto poze nasunuta a ty ji upeníš svěrným šroubem. Já to vždy dotáhnu na moment, při povoleném svěrném šroubu párkrát propružím, vidlice na na osce usadí do správné polohy a stáhnu svěrný šroub. A jdu na lahváč...
sory chlape, kolo jsem nerozdělával... ležim je mi blbě... ještě ti poradim kontaktuj tady pod nickem "servisak" týpka, ten tomu rozumí, měl by ti poradit
Pořád si myslím, že si děláte srandu....osa svým osazením tlačí do toho distančního kroužku (to máš na fotce) ten se opře do ložiska, to se přes střed kola opra do druhého ložiska, to se opře do distančního kroužku na druhé straně a ten se opře do vidlice kde je závit. A to celé je stáhlé. Nohavice je jako matice, osa je jako šroub a mezi tím je vše nastrkáno. No a pak se k tomuto pevnému celku se přitáhne druhá nohavice pojistným šroubem.
Srandu si fakt neděláme. Zde jsem udělal výřet fotek co jsem našel na netu. mezi nimi je i fotka zdejšího člena který moto prodával.
Mr Oizo přiložený následující obrázek:
jak jsem psal. zkus jestli ti kolo drží pevně nebo jestli se ti posouvá po hřídeli.
pokud se ti neposouvá a je pevně mezi tlumičema, tak je vše OK.
Labus01 přiložený následující obrázek:
Hele poslední pokus a zkus to číst než začneš popíjet. Ta tvá mezere zaleží na tom jak (když si dotáhneš osku k levé nohavici) budeš tu pravou posuvat po ose než ji stáhneš zajištovacím šroubem. Neboli, když budeš **** a stáhneš k sobe obe vidlice třeba poruhem tak tam žádnou mezeru mít nebudeš. Jinými slovy, pokud máš pravou vidli ohlou, povolíš brýle vidlí a zajištovací šroub, a budeš s ní točit (tou chromovanou samozřejmě) tak ti bude ta hohavice bude po osce cestovat a mezera se bude zvětšovat a zmenšovat. Motorku je třeba podložit-pověsit. Popíjení zdar.
Ještě dodatek k těm fotkám, jak můžeš řešt mezeru, když mají ty motorky vytočené kola a na mezeru vůbec není vidět, pak se nediv že ti připadá , že tam není.