Tomle1 : no kdyz vozim nalozenej tankvak, tak diky tomu krasne na navi vidim. Nehlede na to, ze mam prehled i o rychlosti ono to zas tak vysoky neni...
K Potokovi se nebudu ani vyjadrovat
Upravil Kubrt dne 21.03.2016 09:44
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
kubrt napsal:
Tomle1 : no kdyz vozim nalozenej tankvak, tak diky tomu krasne na navi vidim. Nehlede na to, ze mam prehled i o rychlosti ono to zas tak vysoky neni...
kubrt napsal:
Tomle1 : no kdyz vozim nalozenej tankvak, tak diky tomu krasne na navi vidim. Nehlede na to, ze mam prehled i o rychlosti ono to zas tak vysoky neni...
K Potokovi se nebudu ani vyjadrovat
tak čí onak-estetika šla stranou
Na estetiku se.re bilej tesak Hlavni je, ze ucel to splni na vybornou
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
GPS uprostřed pod plexisklem je asi OK, dnes moderní řešení, ale když už, tak se mi líbí ta jednoduchá koule nad budíky, i když nevím jak vibrace. Pevnosti bych se nebál. Ale asi by mi vadilo natahování se až bůhvíkam, pamatuju se, že mi u 1100GS vadilo i natahování na přepínače ABS atd. co byly na levé straně palubky. Za ta léta jsem vystřídal několik poloh GPS a nakonec jsem skončil na levé straně řídítek, GPS je v dobré výšce a pohodlně se ovládá, levou rukou udělám jen malý pohyb. Hlavou otáčet nemusím, jen přesunu pohled.
Ivan přiložený následující obrázek:
tomle1 napsal:
Taky mám GPS na levé str. řídítek a jsem spokojenej. Asi je to o zvyku. Mám ji takhle od jaktěživa.
Já to mám taky tak už spoustu let, asi na tom natahování k budíkum něco bude.
Asi to tak nakonec nechám, jen mi to v tom prostředku přišlo tak nějak praktičtejší. Plus ten držák kolem budíků se mně i celkem libí, ale ta cena
na řidítkách prima ale mam skla na čtení a řidítka už jsou moc blízko nestiham přeostřit oči.proto nastalo stěhování nad budíky.až bude hůř dam před navigaci lupu
na řidítkách prima ale mam skla na čtení a řidítka už jsou moc blízko nestiham přeostřit oči.proto nastalo stěhování nad budíky.až bude hůř dam před navigaci lupu
Potřebuji vyrobit hrazdu nad budíky na GS800. Co jsem zatím viděl, tak vše je samodomovýroba, a některé moc pěkně udělané. Standartně se asi nic nedělá. Já nemám vybavení ani čas doma něco takového kutit, tak potřebuju najít někoho, kdo mi tu hrazdu vyrobí. Nevíte, je někdo na Moravě, kdo se tím zabývá?
Kdyby někdo chtěl, mám ještě dvě hrazdy na ADV v černé barvě co má Kuba na fotce
Domácí výroba, ale žádnej rychlobastl.
Horacio přiložený následující obrázek:
Hrazda drží i sama o sobě ale je lepší ji spojit s plexi. Stačí vyvrtat dvě dírky 5 mm.
Její účel je jak pro uchycení mobilu či navigace (průměr 12 mm), tak hlavně taky pro zpevnění plexi na ADV, které se jak je známo hodně moc klepe. Mám odzkoušeno na dálnici 140 km/h s deflektorem a plexi bylo jako skála. V terénu jakbysmet.
Horní tyčka je trochu níž než by někteří očekávali, je to z důvodu STK aby někdo nebrblal že je ve výhledu. Další důvod je ten, že nad budíky u ADV s originál plexi není moc místa pro navigaci a musí se posunout hodně dopředu, ale hrazda dopředu nemůžě kvůli blastrům řidítek které v krajní poloze chodí do výřezu v ADV plexi. Proto je horní trubka s hranou platového krytu na budíky.
Horacio přiložený následující obrázek: