Mám t5 long 96kw a zatím dobrý najeto poctivejch 200 tis.když tam chci ale dat advika 12tku tak musím sundat zrcátka kdybych mel origo Plexi tak to taky,mám desierto a stim to tam dam. Musím vyndat v druhy řadě jednu sedačku nebo dat motorku na štorc.
Vše co dojede do cíle je dobré.
dodge_srt8 napsal:
Mám t5 long 96kw a zatím dobrý najeto poctivejch 200 tis.když tam chci ale dat advika 12tku tak musím sundat zrcátka kdybych mel origo Plexi tak to taky,mám desierto a stim to tam dam. Musím vyndat v druhy řadě jednu sedačku nebo dat motorku na štorc.
Spousta mých známých co podnikají, tak mělo T4,T5 a docela na to nadávali, protože se jim to celkem sralo. Prodali transpiky a koupili Vivara, Trafiky a jsou spokojení. Náklady prý úplně někde jinde a jezdí to za míň. Jen jeden kamarád zůstal u T a ten zas nadává, že ty nový už nejsou 5válce a nasrali tam dvě turba. Papírově výkon větší jak T5, ale jízdní dynamika prý v kopru. Spotřeba prý byla u T5 pořád 10L ať jezdil jak jezdil a u toho novýho nejde pod 10. Průměr má 12L/100km(má čtyřkolu).
Já kupoval chlapům do práce Trafika 2.0DCI s 85KW a spokojenost. Jezdí mi za 8L/100 s docela dost couráním po městě, má to vysokou boudu, takže s mašinou no problém(vlezou se tam pohodlě dvě 1200GSA) i s ADV plexi(je to verze furgon a já se tam postavím rovně a to měřím 196cm).
Navíc jsou francouzi fakt pohodlní. Vepředu mě přijde, že je tam víc místa(na sedadlech) jak v kamarádově T.
LukyGs přiložený následující obrázek:
Okej, díky všem za komentáře.
Teď prosím ty, co mají nějaké zkušenosti s trafikama a vivarama - v inzerátech je jeden vedle druhého s orvaným potahem řidiče - to je jako sériová výbava? Nebo v tom jezdí jen vepři? Či je ten potah fakt tak na životnost 100 tis km?
Dávno jsem T4 caravella měl, právě s legendárním 2,5 111 kW a bylo to jedno z nejlepších aut, co jsem měl. Jenže doba pokročila a koroze je pro mě větší strašák nežli praskající poloosy. Když už do toho vyvalím 200 tis tak prostě nemám zájem jezdit v korodujícím autě, a každá T4 něco takového má. To je bohužel fakt co nejde okecat.
Mrknu ještě na ty rencky a oplajze, zvenku je to auto moc hezké, s tím hrbem nad kabinou :-)
Ještě jednou díky všem, zatím mi z toho postupně krystalizuje T5 s motorem 1,9 TDI. Netuším sice, jaká je u toho dynamika, ale raději budu o 2 sec ve zrychlení na 100 než zahučet ve 100 tis Kč navíc v servisu :-(
Tak u Trafika či Vivara(je to jedno a to samé auto a to včetně hnisanu) je dobrej motor právě ten 2.0DCI s 85kw. Má už rozvodovej řetěz oproti 1.9DCI kde se dělaj rozvody po 90tis. km a dělaj se nejběžněji tuším se 60kw. To je sice dostačující, ale žádná hitparáda to není. Osobně jsem právě bral ten 2.0 právě k vůli dynamice jízdy, kdy to se 6kvalty jede nádherně a s velmi dobrou spotřebou, kdy se dá jezdit i za 7L/100km. Navíc jsou ty 2.0 motory už vychytané, dávaly se do espace atd. ty 1.9 nebrat ročníky do 2006(do 2006 měly špatně řešený ložiska v převodovkách, a ta se přidírala). U toho 2L je i turbo už chlazené vodou, takže oproti 1.9 odpadaj problémy s turbem. No a abych nezapomenul na brzdy, tak ty sou perfektní. Brzdí to líp jak některé osobáky. Obecně ale jsou ty Trafiky držáky a většina lidí řeší jen běžnej spotřebák a max spojku.
Za mě výbornej dělňas s nízkými náklady a relativně levným servisem.
Za ty peníze co píšeš, můžeš mít buď hezkýho a vybavenýho Trafika,Vivaro, nebo T5 ve které zahučí dost peněz.
Tady citace z článku v posledním odkazu:Doporučujeme:2.0 dCi (66 nebo 85 kW). Od modernizace v roce 2006 je nabízen relativně spolehlivý dvoulitr, spojený rovněž se spolehlivou převodovkou. Sice jsou známy případy, kdy se 2.0 dCi zadřelo, ale to bylo jen u vozů zkraje produkce. Neberte: 1.9 dCi (60 nebo 74 kW). Známá 1.9 dCi (F9Q) je problematickým agregátem s kolabujícími turbodmychadly, zanesenými EGR ventily a vrtošivým Common-Railem, jímž je tady Bosch CP3. Korunu tomu nasazuje převodovka PK6 s nízkou životností hřídelových ložisek.