Ten krycí plech přes kryt válce je k něčemu nebo na parádu. Zda to mám řešit s těmi padáky, či to stačí?
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Ten plech je origo díl , který je na Advíku z výroby. Přídavné padáky jsou asi taky jen na Advika. Jdou určitě i na normální GS , jen netuším s kterými padáky to jde kombinovat.
.
Jinak ten plech je dobrej , když ti upadne motorka a přesně vedle místa kde se opře padák o zem je kamen který je 5 centimetrů výš. Ušetří ti to díru do víka ventilů.
.
Ten origo plech je v porovnani s váhou GSka z fluspapiru(čo je správne) , ak nemáš padáky, tak ho požuješ aj pri odložení na lúke, na to tam je práve ten padák, aby to ochránil. Naopak keď to odložíš niekam do skál (najčastejšie pohyblivé strednej veľkosti) , tak sa ten padák väčšinou uprace medzi ne a šuter ti poškodí veko. Takze ideálna kombinácia obidve. Ak chceš iba jedno, tak Marselus vyrába take pevnejšie, ale tam je možnosť že pri riadnej šupe poskodiš uchytavaci závit vo valci.