Njn, sice se vyjadřuju ve špatným vlákně, ale nedá mi to. Na těchto větších motorkách ta tvá připomínka sedí, nicméně na jednobuchu s dvouhlavňovou šíleností, aby člověk na nářadí vozil na zádech kletr.
Nahdar_Vebb napsal:
Njn, sice se vyjadřuju ve špatným vlákně, ale nedá mi to. Na těchto větších motorkách ta tvá připomínka sedí, nicméně na jednobuchu s dvouhlavňovou šíleností, aby člověk na nářadí vozil na zádech kletr.
Myslis tim jako, ze jednobuch je spatny cestovatel?? Tak nevim jake jsou tve zkusenosti s cestovanim , ale js za dva roky projel evropou bez sebemensiho problemu s radosti, ve dvou lidech s plnou polni necelych 30tis km..f650gs mi byl paradnim spolecnikem..a verim, ze po presedlani jeste velkou radost udela nekomu jinemu..
Ne, o tom jsem vůbec nemluvil. Nevím jak tobě, ale mě nepřipadá moudré jezdit jen tak nalehko. Takže to máš lepení, ale raději duše, montpáky (nejlíp 3), kompresor, klíče na matice, torxy, nejlépe nějaká malá ráčna s bity, náhradní lanko/opravná sada, náhradní páčky když chceš jet do terénu, kombinačky,....
Kdyby helmut nevymyslel tu podělávku se dvěma výfuky, tak by sis mohl na druhou stranu strčit schránku na nářadí. Takhle leda prd.
Nahdar_Vebb napsal:
Ne, o tom jsem vůbec nemluvil. Nevím jak tobě, ale mě nepřipadá moudré jezdit jen tak nalehko. Takže to máš lepení, ale raději duše, montpáky (nejlíp 3), kompresor, klíče na matice, torxy, nejlépe nějaká malá ráčna s bity, náhradní lanko/opravná sada, náhradní páčky když chceš jet do terénu, kombinačky,....
Kdyby helmut nevymyslel tu podělávku se dvěma výfuky, tak by sis mohl na druhou stranu strčit schránku na nářadí. Takhle leda prd.
Anebo mít plnou kešeni.
no vsak vse zminene co jsi popsal, jsem vzdy vozil sebou..nikdy jsme nemeli problem s mistem..2x bocni po 35l, topcase 49l, tankvak 28l..veci sebou na cca tyden..je pravda, vzdy bez stanu, spavali jsme vzdy v penzionech ci privatech..ale tyhle veci, by na bocni kufry pomoci pavouku vlezly..nejak nemuzu rict ani pul spatneho slova na male Geeso..a navic je to daleko hravejsi motorka v terenu nez velky bratr..hlavne kdyz se octnes na piskovych lesnich cestach , nebo na sutrech apod..ja osobne jsem zvedav, jestli mi takovou radost bude delat i novy ADVík..protože zatim za dva týdny a cca 3tis km pozoruju jen dve lepsi veci..odolnost vuci narazovemu vetru diky hmotnosti a porad dostatek vykonu
No, já o koze, ty o voze Já nemluvím o tom že malé gs je na nic. Já jen říkám, že má místo výfuku šílenost.
Zatímco jiné motorky si strčí na druhou stranu trumpetu a do ní nářadí a jiný potřebný bordel, s gs si mám jako vozit s sebou kufry? Je to tvoje věc. Já například nevidím racionální důvod si na motorku vešet kufry nebo podkovu, abych se jel projet kolem moravy. Denní vyjížďka, podívat se do kraje. A přitom vypadat jak cestovatel. Jasně, dnes to řeším tak že mám tento bordel v topboxu, ale furt mám pocit, že se mi jednou celý ten plast s úchyty, blinkry a čím ještě urve. Jezdím po starých, děravýmch či látovaných cestách. Tankvak je fajn, ale ne vždy se hodí.
A tím vším jsem chtěl říct, že když se vymění originální výfuk za laďák, tak zbude i místo pro schránku na nářadí. Alespoň u malého gs. Takže bych všechny laďáky neházel do jednoho pytle.
No to by asi chtěl každej "cestovatel". Bohužel však laděný výfuk - výfuk, který nemá takový odpor pro výfukové plyny je více (někdy i úplně) otevřený a proto má i větší hlučnost - nic moc nebrání respektive netlumí zvuk detonace... pouze mění frekvenční charakter zvuku... takže proto jsou tu dvě skupiny... "ladiči" a "cestovatelé".... skupina "ladících cestovatelů" je jen v plenkách a moc daleko asi nedojede, protože pořád ladí víc než cestují... a jak říká klasik "můj děda byl ladič pian... teda on byl víc pijan než ladič"
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Netvrdim ze su nejake velke cestovatel, na gs mam jen 120 tisic ale s remusem mi ta motorka pride vic zabavna a takova vic jako zivy tvor.proste je to muj kamos a dycky se tesim ze se spolu svezem a uzijem si to... da se stim jen tak brblat ale dyz ji dam za 3 plnej gas tak to je jina liga...jinak s ladenim su u konce ve 170000 km mam o 2 kone vic. Remus, rozsireny karbon sani, knfiltr, iridium svicky.
Upravil Bohumil dne 18.07.2016 17:21
Kupredu spatki ni krok...
Před 14 dny jsme se vrátili z Albánie,jel jsem s koncovkou od RP Tuningu. Krom toho,že motorka mnohem lépe táhla odspodu, tak jsem nepociťoval jakýkoliv diskomfort.
Hodně záleží na helmě. Vyměnil jsem helmu Nexx za AGV AX-8 Dual Carbon a mám pocit, že neslyším vůbec nic. Nexxka byla fajn, ale AGV mi sedlo jak prdel na hrnec.
Je laďák a laďák. Měl jsem ho na Bigu, mám ho i na GS. Asi zvyk. Najezdím ročně hodně kilometrů(cca 20 tisíc) a nikdy mi to nevadilo. Jinak sestava je KN filtr,Y svod vlastní výroby a koncovka RP Tuning.
Když nejde o život, jde o houno.....
Njn zase vecne tema "ladici" vs. "cestovatele" kdy si kazdej bude kopat za to svy.Rekl bych ze mam taky neco projetyho a vetsina s y-svodem + Remus revolution a uz bych nemenil.Moto jde o dost lip do otacek a jak psal Bohus je hravejsi a vzdycky kdyz na ni sednu tak se projedu s hubou od ucha k uchu.S tim origo sicim strojem to tak nebylo.
Kdyby nekdo chtel, origo komplet kat+koncovka mi lezi v regalu.