oliv napsal:
Moto R 1200 GS Adventure (cena vrátane DPH) EUR 16.500,00
Keyless ride EUR 262,00
Triple Black EUR 333,00
Asistent radenia rýchl. prevodov Pro EUR 413,00 230
Comfort paket EUR 464,00 350
Touring paket EUR 1.830,00
Dynamic paket EUR 1.165,00
Alarm EUR 222,00
Katalógová cena (cena vrátane DPH) EUR 21.189,00
+ kufre aj s opierkou - 1144,00
+ navi - 720,00
+ akrapovic - 955
cena - 24 008
Kde kupuješ tak levné kufry????
V Renocaru jsem je měl mít za 50000 Kč a to bez zámků a bez opěrky.Pravda je,že to bylo letos z jara.
K tomu ředícímu asistentovi.Nevěřil jsem tomu,že by se mi to mohlo líbit.Teď už si ježdění bez toho neumím představit.Je potřeba na řadící páku,při řazení nahoru vyvinout větší sílu,než když je vymáčknutá spojka,ale dá se to.Když jezdím sám tak si to moc užívám.Když jedu s manželkou,tak musím řadi se spojkou,protože to prý strašně cuká.
.
Miguel napsal:
Ta oranžová odrazka tam fakt je??? Já myslel že je to US verze
Ano je tam. A vypada to pekne ****ne. Chci ji sundat,ale bojim se aby me tam pak netrcel nejaky trn na kterem by eventuelne mohla drzet. Jinak mam na sve 2017 uz cerne budiky s modrou linkou. Osobne se mi libi vice jak ty predchozi
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
oliv napsal:
Moto R 1200 GS Adventure (cena vrátane DPH) EUR 16.500,00
Keyless ride EUR 262,00
Triple Black EUR 333,00
Asistent radenia rýchl. prevodov Pro EUR 413,00 230
Comfort paket EUR 464,00 350
Touring paket EUR 1.830,00
Dynamic paket EUR 1.165,00
Alarm EUR 222,00
Katalógová cena (cena vrátane DPH) EUR 21.189,00
+ kufre aj s opierkou - 1144,00
+ navi - 720,00
+ akrapovic - 955
cena - 24 008
Kde kupuješ tak levné kufry????
V Renocaru jsem je měl mít za 50000 Kč a to bez zámků a bez opěrky.Pravda je,že to bylo letos z jara.
K tomu ředícímu asistentovi.Nevěřil jsem tomu,že by se mi to mohlo líbit.Teď už si ježdění bez toho neumím představit.Je potřeba na řadící páku,při řazení nahoru vyvinout větší sílu,než když je vymáčknutá spojka,ale dá se to.Když jezdím sám tak si to moc užívám.Když jedu s manželkou,tak musím řadi se spojkou,protože to prý strašně cuká.
Kufry v CarTeku komplet vsechny tri i se zamky a operkou na tom jsou za 34tis.
Na asistenta uz si treba moje zena zvykla i kdyz se ji to moc nelibi a remcala,ze na predchozi moto to nedelalo=lip se ji se mnou jezdilo.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
v prepoctu z tech EUR je to torcha levnejsi , ale cena sedi kufr stoji ofiko v CR 10.781,- takze 3 kufry 32.343,- a zamky +- 5.000,- na vsechny kufry, takze nejaka sleva a komplet kufry za 34tis. jsou realne
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
geofre napsal:
Nevím jak na 1200, ale na S1000XR to funguje naprosto úžasně. Silně návyková věc, kde člověk jen drží plný buk a sází kvalty...
No právě. Prej se čtyřválcem pohoda, ale boxer na nižší kvalty opruz. Jak píše kolega níže, batůžek těžce snaší nadskakování motky při řazení dvojky-trojky bez spojky.
Miguel napsal:
Ta oranžová odrazka tam fakt je??? Já myslel že je to US verze
Ano je tam. A vypada to pekne ****ne. Chci ji sundat,ale bojim se aby me tam pak netrcel nejaky trn na kterem by eventuelne mohla drzet. Jinak mam na sve 2017 uz cerne budiky s modrou linkou. Osobne se mi libi vice jak ty predchozi
stříknout černým sprejem. Koukal jsem v časopismu na novinky roku 2017 a zdá se, že se ta móda rozšířila na více motorek, ne jen GS.
zrovna dneska jsme se bavili s mechanikem o tom, že v améru vyplázneš prachy třeba za Aventadora, dostaneš něco co vypadá jak stíhačka Stealth, prostě nádhera na čtyřech kolech a jako bonus dopředu odrazky jak na dětské kolo, prostě nádhera
Miguel napsal:
tak asi jo, mají to i nový KTM. Tam ta oranžová nevypadá tak šíleně. Asi si tu svou nechám ještě hodně dlouho. nechápu praktický smysl toho nařízení?
evropska unie
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Bez těch odrazek jsou ty kluzáky hezčí jak s těma ****níma odrazkama.
Jak psal servisák....evropská unie a tam logiku nehledej.
LukyGs přiložený následující obrázek:
LukyGs napsal:
Bez těch odrazek jsou ty kluzáky hezčí jak s těma ****níma odrazkama.
Jak psal servisák....evropská unie a tam logiku nehledej.
nesnasim EU a regulace, ale tohle neni uplny nesmysl.
Pri nakukovani do silnice se to muze KUUREVSKY hodit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na té fotce to vypadá líp jak v realu. V realu je to hranatá a trčící hrůza. Věřím, že se něco takovýho může hodit při vjezdu do křižovatky a i to chci řešit, ale budu to řešit reflexním páskem na kluzácích nad blatníkem. Měl jsem to tak na předchozí moto a fungovalo to, jelikož byly pásky vidět z více úhlů, zároveň to i dobře vypadalo.
LukyGs přiložený následující obrázek: