Jarda40 napsal:
Ta díra tam je a je dost poznat. A ne že ne Mr GS. Cítil jsem to hned při první jízdě a plném plynu. Chvíli jsem pátral a bylo mi řečeno že je to vlastnost GSek. Tak to neřeším a jezdím. Ale tu díru by necítil jen ****.
tak já jsem asi ****
a že ty nejsi, tak tě poprosím, abys mi ukázal tu díru...
Nepoznám jestli je na grafu nějaká díra ale ve skutečnosti tam prostě je. Jak píše Marcelmkh je to jak kdyby tě někdo na chvíli chytil za prdel a pak zase pustil. Mám vše orig. žádné úpravy.
Tak to prodej a kup si elektromotor... tam nebude díra
Děkuju nechci. Už jsem si na to zvyk. Prostě pár lidí tu na foru říká, že jim to dělá. Tobě možná ne, to neznamená, že se to neděje. Možná je to tou cívkou, možná ne. I servisák mi říkal, když jsem se ho na tento problém ptal, že se to prostě děje. Dobrou.
Upravil Jarda40 dne 01.10.2019 22:40
za 1) Já jsem psal hned v první reakci na tohle téma, že je tam pokles v nárůstu výkonu... to je naprosto jinej pojem, než význam výrazu "díra".
Díra znamená, že dochází v následných otáčkách dokonce k poklesu výkonu oproti předchozímu... tohle se prostě neděje.
za 2) každej spalovací motor má nějakou charakteristiku a každej druhej profesionální závodník, kterých je tady na fóru plno, to potřebuje řešit, protože honí sekundy na kolo.
Já jsem obyčejná lama, co jen jezdí... když potřebuju, aby motorka táhla, tak jedu na otáčky mezi 5 - 7 tis a motorka táhne.
... když jedu na kochačku, tak stejně jedu do 4tis ot., protože to na šestku jede 110km/h a víc nepotřebuju, takže za mě:
pokud inženýři v BMW motor vyrobili a zjistili, že je tam díra, se kterou díky ****ním EU normám nedokážou nic udělat, tak ji laděním posunuli do spektra otáček, který jsou pro mě úplně k ničemu, tzn. že mě to nevadí. Otáčky mezi 4 a 5 tis vůbec nevyužívám a ani si nedokážu představit, k čemu je prakticky někdo potřebuje.
Prostě tady půlka lidí řeší ****viny, zatímco pár jedinců má skutečný problémy s cívkou, který jsou jednoduše řešitelný, akorát že ta většina "závodníků" jim rve do palice, že to je u BMW boxerů normální, přitom každej mluví o něčem jiným... a tak vznikají fámy
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal: Díra znamená, že dochází v následných otáčkách dokonce k poklesu výkonu oproti předchozímu... tohle se prostě neděje.
...
pokud inženýři v BMW motor vyrobili a zjistili, že je tam díra, se kterou díky ****ním EU normám nedokážou nic udělat
Ses na to slovíčkaření sám nachytal
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black