Ahoj všici, dnes mě také vykopli za ten podělaný štítek.Pravděpodobně za to může wapka, která ho při mytí kósek ulópla (asi 1/4). Jen si tak říkám jetli ti inšpektóři nejsou vadní. VIN je tam vyfrézováno, že to přečte i slepejš a oni bazírují na nic neříkající samolepce, která tam je stejně na hov..o.
Dostal jsem to milostivě ještě na měsíc a v BMW to bude trvat 3 týdny něž to dodají. Cena prý kolem 650,-
Jednou se z těch ouřednickejch šimlů vševi pos ...m.
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
Jj,řešil jsem to stejné. Na netu jsem našel firmu,poslal požadavek a do týdne byla doma. Na STK spokojeni.
http://www.expresstitky.cz/vyrobni-stitky-na-motorky/bmw-vyrobni-stitky-na-motorky/bmw-motorka-vyrobni-stitek/
[quote]Bohumil napsal:
V reklamce by ti to udelali za 150 korun hned...[/quote
Jak pise Bohumil,ja som si dal spravit 5ks za 10€,priniesol som ich tam,a povedal som mu nech si tam nalepi ktory chce.A opytal som sa ich naco vytvaraju problemy ktore nie su.
Čau. Taky jsem byl na technické teď v březnu a řešily na mém gs 1100 nečitelné dvě číslice a už to vypadalo že mě vyhodí když do toho vylezla z kanceláře nějaká holčina a upozornila technika že motorka starší než rok 2003 ho nemusí mít vůbec.Tak jsem si oddechl, dostal jsem technickou a byl jsem venku.
Fric napsal:
Čau. Taky jsem byl na technické teď v březnu a řešily na mém gs 1100 nečitelné dvě číslice a už to vypadalo že mě vyhodí když do toho vylezla z kanceláře nějaká holčina a upozornila technika že motorka starší než rok 2003 ho nemusí mít vůbec.Tak jsem si oddechl, dostal jsem technickou a byl jsem venku.
To je dobrý vědět. na 1100GS jsem žádnou samolepku zatím nenašel, kromě těch, co si tam lepím sám :-)
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
To se mi nezda, vec, co umeles wapkou, muze byt tezko identifikatorem. Ostatne proto je tam VIN vyznaceny v ramu, ne?
Upravil awe_cz dne 26.05.2017 13:52
Taky si myslim, prece dyz ti ho pulka chybi tak by ti stk nedali vubec dyby to tam melo nejaky vyznam.nemuzes to srovnavat s vyrazenym vin na ramu, toho dyby ti tam pulka chybela tak to bude jiny kafe to je ale zase vymysl ten nalepovaci misto plechovyho nanytovanyho.zas tahat penize od lidi...600 za samolepku tee hnus velebnosti.
Kupredu spatki ni krok...
Ahoj kuci pole mňa by měl být ten štítek /jak píše Bohunil/ hliníkový, nerzový, nebo co já vim.. prostě pořádné bazmek přinýtovaný, aby se to nedalo wapicou ušmrdlat. Dyť ta mašina je každů chvilu od blata, tak se dá předpokladat, že se kua bude mejt /jdnou za čes/. Toto soudruzi asi nedomysleli. Jinak mašina jak fík, ale kua ten štítek je na pi...ču.
Kdyby alespoň ty ouřední šmli nebyli papežtější než papež.
Jak jsem již čmaral za chvílu sa bez papíra s razítkem ani nevys ..em
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.
Fric napsal:
Čau. Taky jsem byl na technické teď v březnu a řešily na mém gs 1100 nečitelné dvě číslice a už to vypadalo že mě vyhodí když do toho vylezla z kanceláře nějaká holčina a upozornila technika že motorka starší než rok 2003 ho nemusí mít vůbec.Tak jsem si oddechl, dostal jsem technickou a byl jsem venku.
Na stejnou věc - od jakého roku výroby je povinnost mít na motce umístěný homologační štítek - jsem se ptal na STK v Praze 7 u Výstaviště. Technik mi řekl, že nezáleží na roku výroby (mám 1150 GS r.v. 99, štítek by nebyl potřeba), ale na datu prvního uvedení do provozu v ČR (což je o dost později, štítek je potřeba). Tak si vyberte... Ze štítku mi na motce zbylo tak 20% a tak jsem si nový nechal vyrobit přes "Car servis" a to za 520,- Kč.
Fric napsal:
Čau. Taky jsem byl na technické teď v březnu a řešily na mém gs 1100 nečitelné dvě číslice a už to vypadalo že mě vyhodí když do toho vylezla z kanceláře nějaká holčina a upozornila technika že motorka starší než rok 2003 ho nemusí mít vůbec.Tak jsem si oddechl, dostal jsem technickou a byl jsem venku.
Dnes jsem byl na STK a štítek musí být od 1.1.2002
Ukazoval mi jakýsi výcuc ze zákona.
Je v tom asi bordel,ostatně jako vždy......
Tvl a mě trénovali na TK v Tachově u 1150 1999 a napsali mě to do vážnejch a následně to majiteli nechtěli na úřadě přihlásil a já čekal 14 dní ve Stratosu na novej a kupec nasranej,že to nemohl přihlásit no tak to si s panáčkem na tk promluvím a až půjdu přihlašovat moto tak to paní na magistrátě také osvětlím díky za info.
Čau Bobe.
jak říkám-bordel!
Jak je možné,že na 3 různých STK mají rozdílné požadavky na tak důležitou věc jako je papírovej nalepovací štítek.
Nemají náhodou všechny STK vycházet ze stejného zákona,nařízení,nebo co to vůbec je.
Třeba se tu najde někdo,kdo má přehled a uvede to na pravou míru.
Upravil Kusala dne 02.06.2017 09:28
Zdar, před nějakým rokem jsem to hledal a u techničkáku od jedné stare Jawy bez štítku mám dokumenty odsud:
https://www.mdcr.cz/Dokumenty/Silnicni-doprava/STK/Vestnik-MO-k-CIS-STK-instrukce-pro-STK-c-1-2012
tam je v příloze 4 v jednom dokumentu toto:
0.2.2.1.1
Vozidlo uvedené do provozu před 1. 1. 2002 není vybaveno povinným štítkem výrobce nebo je štítek nečitelný nebo některé předepsané údaje chybí.
Závada A.
O uvedení do provozu v ČR tam není ani slovo.
Ty dokumenty se docela blbě hledají, nevim, jestli nejsou aktualizovány, nicméně cybějící výrobní štítek na čemkloiv před rokem 2002 není vážná závada.
to Kusala: bohuel jsou zákony psány tak, aby si je každý vyložil po svém. Takže výklad se může lišit nejen danou STK, ale i dva pracovníci na jedné STK to mohou chtít jinak...
U úřadů to takhle funguje všude, že i dva úředníci z jednoho kanclu mají jiné požadavky...
nová doba :-)
Když je vůle, cesta se najde
Plati prima umera. Cim presnejsi (= slozitejsi) zakony jsou, tim vetsi bordel a prostor pro korupci v nich je.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
agenthonza napsal:
Zdar, před nějakým rokem jsem to hledal a u techničkáku od jedné stare Jawy bez štítku mám dokumenty odsud:
https://www.mdcr.cz/Dokumenty/Silnicni-doprava/STK/Vestnik-MO-k-CIS-STK-instrukce-pro-STK-c-1-2012
tam je v příloze 4 v jednom dokumentu toto:
0.2.2.1.1
Vozidlo uvedené do provozu před 1. 1. 2002 není vybaveno povinným štítkem výrobce nebo je štítek nečitelný nebo některé předepsané údaje chybí.
Závada A.
O uvedení do provozu v ČR tam není ani slovo.
Ty dokumenty se docela blbě hledají, nevim, jestli nejsou aktualizovány, nicméně cybějící výrobní štítek na čemkloiv před rokem 2002 není vážná závada.
Tak čti ještě dál...
0.2.2.1.2 - Vozidlo uvedené do provozu v ČR od 1.1.2002 není vybaveno výrobním štítkem.
Závada B.
to agenthonza:Vypadá to,že datum 1.1.2002 může být částečně směrodatný.
to Thymallus:A já myslel,že je to jen na stavebním
No nic,je pátek-domakáme,hodíme na gril,zalejeme se pivkem a kašlem na to.
Ahoj všici přes ty štítky. Tak konečné mám ten pos.. zajeb .. zkurv.. štítek. V BMW Stratos jsem zaplatil 550,-Kč. Na STK mě ten blb pochválil za origo štítek, tak jsem si myslel něco o prd.. Tak že dva roky zase možu jezdit, něž si ti zmetci zase něco vymyslí jiného.
Jináč poznatek: nalepit ten bazmek jde jen jednou, má to tu perforaci jako dálnička. Tak bacha, máte jen jeden pokus.
Nejhorší smrt je z vyděšení a nejhorší srážka v životě je srážka s blbcem.