Tak jsem byl dneska v Peugeotu a tam mi rekli,ze zrovna tuhle cast mi objednat nemuzou (aspon tady v UK),nebot ji jako takovou uz nemaji v databazi ( mozna meli ale uz nemaji).Takze asi pujdu cestou zakoupeni opravne sady a budou doma nahradni uhliky, kdyby neco. Jinak Potvrzuji, ze je to D6RA75 a konkretne tahle cast by mela byt stejna u vsech podobnych D6RAxx. Je jen jedna jina verze a ta se lisi asi velikosti uhliku,nic vic jsem o tom uz nezjistil.Radsi to vymenim ted, nez potom nekde stat i kdyz myslim, ze by to taky drzelo
Každopádně tato plastová část s uhlíkama jde koupit naprosto bez problémů v každejch trochu lepších autodílech. Dělá ji třeba firma Cargo a stojí s uhlíkama asi 1000 kč. Jinak kdyby jste pánové trochu hledali třeba ve článkách na který máte odkaz přímo na hlavní straně, tak zjistíte, že tam je článek o startéru. http://www.bmwgs....icle_id=61
Upravil Cycli dne 27.01.2009 07:08
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
O tom clanku prece vime Ale ten neresi muj problem. Jo a rikals 1000kc i s uhlikama?To jses z nejakyho drahyho kraje.Na internetu je ta opravna sada do 400kc ale pouze sada. Ne ten plast
Upravil milanosor dne 27.01.2009 13:08
S tím plastem 1000 kč. To je s uhlíkama, plastem, izolátorama a i s pružinou myslím. Už je to dlouho co jsem to objednával. Ten plast se jmenule uložení uhlíků.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Dneska jedu do CR tak se na to zkusi menkde zeptat.Ale jak jsem psal, to ulozeni uhliku "brush holder" jako takovy tady v UK moc nevedou ale celou sadu ano
Ten článek o startéru jsem samo taky četl...byl to můj návod na vyčištění
Jinak nevím, jestli někdo četl co jsem psal já...opravná sada včetně uhlíků, plastu (uložení uhlíků), kluzných pouzder, atd. (prostě sada dílů podle obrázku Zmijona) stojí v Brně v obchodě 400,- Kč včetně DPH. Pokud ale člověk potřebuje jenom uhlíky a nebo jenom plastový díl.....tak to jde koupit i samostatně, jenže údajně kvůli tomu plastu je nutno vědět přesné označení.
Jinak ke startéru ještě jedna ryze a jen moje zkušenost. Mám v autě ten samý startér a měl jsem ten problém, že líně točil. Sváděl jsem to na velký mráz, evtl. na slabou baterii. Stačilo ale vyměnit uhlíky a startér točí jak splašenej! Takže moje doporučení je, když ten startér máte už venku, tak vyměnit i uhlíky! Já měl z GéeSa po 50 tis. km startér venku, vyčistil ho, ale po namontování jsem víceméně rozdíl nepoznal. Měl jsem vyměnit i uhlíky... Teď to udělám a vrazím tam i ten nový plastový díl! O výsledku pak poreferuji...
To, že startél líně točí je věcí suchých ložisek v kterých je uložený rotor. To je vždy celý problé. A taky ten startér nemazejte vazelinou, ale nějakým mazacím sprejem. Vazelina ztuhne a startér netočí vubec a přesto je namazanej. BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
To co píšeš Cycli má logiku, osobně si myslím, že Tvé příspěvky mají hlavu a patu a obsahují rady k nezaplacení... Osobně si ale taky myslím, že kluzná pouzdra ve startéru se moc mazat nemají, a když tak je potřeba vědět čím...v opačném případě to jenom snižuje dobu ve které se na všechny necitlivě namazané věci nalepí prach a nečistoty = problémy.
Já dám jen k dobru příběh, jak jsem to měl s autem...Začalo to příhodou, že chci nastartovat a ono NIC! Startér ani necvakne (nevysune se pastorek) a samo že teda ani netočí. Prostě ani ťuk. Stačilo klepnout do startéru kladívkem a už to zase fachčilo. Nějaký čas se to dá vydržet... Ovšem se zvyšující se periodou nutnosti klepání do startéru se zvyšuje i nervozita přímou úměrou, až dojde k řešení problému, páč je nanic furt dělat okolí blbce s kladivem. Takže startér ven a kompletní rozborka (včetně rozpertlování hlavního pláště cívky...) důkladná kontrola, vyčištění, opucování kontaktů a následná montáž... Jenže problém se opakuje. Já si říkal, když startér ani necvaká, uhlíkama to není a nemůže být už z logiky funkce! Tak se jimi ani moc nezabývám. Když už jsem si s tím ale nevěděl rady, tak jsem to odnesl k někomu, kdo dělá repasy startérů denně! Popsal jsem mu problém a on říká, že je to jednoznačně uhlíkama. Ty taky vyměnil a ten startér je fakt od té doby 1a! Možná je to náhoda nebo nevím co... a věřit tomu samozřejmě nikdo nemusí! Nicméně od té doby startuju bez problémů i v největších mrazech.
Upravil MaO dne 27.01.2009 16:11
Tak dneska po usilovnem hledani jsme nasel tu moji polamanou cast.Koupil jsem ji v ELIT za cca 60kc.Jinde o nicem ani nevdeli. Jinak je to nejaka nahrada, ale vypada,ze je to vice plastove a ne takocej tvrdej bakelit jako v originalu,takze mozna i nebude tak nachylny k tomu praskani.Takze pristi servis starteru snad uz jen uhliky nebojeste lepe jen cisteni.
Tak sláva. Cena myslím skoro zanedbatelná. Jinak, co do té tvrdosti...ty materiály mají tendenci časem měnit vlastnosti - guma stářím tvrdne a plasty nebo polymery si myslím taky časem třeba zkřehnou vlivem působení prostředí nebo světla... Takže, až to za pár let zase rozděláš, najdeš možná ten samý "tuhý bakelit", jako předtím...
Upravil MaO dne 28.01.2009 23:10
Vypada to opravdu na trosku jiny matros, ale jiste mas pravdu.I ve skle se ionty stale hybou a casem muze i ztratit pruhlednost a "zmlecni".Pro jistou jsem si ale vzal tuhle soucastku 2x, tak sand u me to opet neprekvapi.
Tak to čumim, vím, že jsem to kupoval na Peugeota asi před 5 lety a stálo to s uhlíkama , pružinou, těma izolátorama a nevím s čím vším asi litr. Samotně to tenkrát nešlo. Hold doby se mění. Naštěstí ku lepšímu. Kéž by to tak bylo sevším.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli: Nenech se zmast, ono tomu tak je porad. Protoze na moji otazku ohledne tehle soucatky, na me u Citroenu vychlil cenu cca 870Kc za kompet ( drzak,uhliky,pruzinka...).Takze spis jde o to co a kde se kupuje. Ale na internetu je za ten komplet cena asi 400kc, takze pokud bude nekdo hledat reseni stejneho problemu jako ja, tak to radsi reste pres nahradu nekde v autodilech a ne u Peugeot nebo Citroen dealeru. Zbytecny penize za stejnou vec
No já to taky kupoval na toho Peugeota v replice (Cargo), ale možná to byl jiný typ starteru. To už nevim.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
milanosor napsal:
Cycli: Nenech se zmast, ono tomu tak je porad. Protoze na moji otazku ohledne tehle soucatky, na me u Citroenu vychlil cenu cca 870Kc za kompet ( drzak,uhliky,pruzinka...).Takze spis jde o to co a kde se kupuje. Ale na internetu je za ten komplet cena asi 400kc, takze pokud bude nekdo hledat reseni stejneho problemu jako ja, tak to radsi reste pres nahradu nekde v autodilech a ne u Peugeot nebo Citroen dealeru. Zbytecny penize za stejnou vec
A nerikal jsem to nahodou?Takhle se necha usetrit na spouste veci.Jenom loziska do kardanu sezenete kupodivu nejlevneji v BMW.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ale taky mi stale vrta hlavou, jaktoze predtim ten drzak uhliku zustal narazeny na pouzdre a ted kdyz to davam zpatky tak to ta pruzinka porad tlaci zpet a docela blbe se to potom sklada dohromady*pissed*
Upravil milanosor dne 05.02.2009 15:39
Dobrej odkaz.S tou pruzinou me to taky vrta hlavou.Jenze uz je to dost dlouho co jsem to delal.Neni mozne,ze bychom tam tu pruzinu vratili treba obracene?Mozna je to blbost,nevim jestli to prakticky vubec jde.Ale na tom obrazku,kdyz tam vraci ty uhliky tak mu nevyjizdej.Nebo se ta pruzina musi pod neco zahaknout,aby ji to nezvedalo a my si toho mista na zahaknuti nevsimli.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Pružinka je na svých koncech kterými tlačí na uhlíky ohnutá do takových výstupků - těmi ti musí tlačit na uhlíky . Další věc je ta, že pružinka musí být zaklesnutá až pod ten zobáček na plechovém statoru a ne za zobáček na plastové "přírubě" pro uhlíky (držák uhlíků). Pak když dotahujete plechový víko, tak vám ta plastová "příruba" praskne, protože je pružinka mezi plastem a plechem. Dělal jsem to v dílně mnoha lidem, kterým to prasklo. Jinak díly na startéry a alternátory beru tady http://www.e1cart...
Jo tak proto.Tondo diky moc, tak uz vim proc me to ruplo taky.Nejak jsem si neuvedomil, ze jsem tu pruzinku vlastne sundaval kdyz to cely bylo jeste v kupe.Ted jsem se pokousel to delat na casti a to je asi ten kamen urazu.Nejak jsem si nevsiml toho, ze to zapada az tak dolu Snad uz ted nepraskne
Nemáš zač. Rád poradím, když mám zrovna čas na pročítání diskuze na webu. Jinak jsem buď furt v práci nebo zalezlej v dílně s motorkama Práci čest a ať se daří