Tak jsem poslouchal opět zahřátou motorku, chodil s klackem. Poslouchal a špatně se rozeznává. A největší intenzita ťukání je viz. obrázek. Takže alternátor? Nějaká kladka alternátoru?
http://static.twisted-throttle.net/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/324x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/g/rg_ecc0149bk.jpg
Tam jsou převody od startéru a volnoběžka ale nemyslím že by to bylo u tohoto motoru poruchové místo -tím to nevylučuji -jestli je to odtud tak shoď dekl a prohlídni to tam aspoň zkontroluješ zároveň vinutí statoru což je tady poněkud slabší místo.
Upravil kim dne 24.09.2016 12:56
Dneska jsem byl v servisu Moto Čadek, ve strakonicích. Říkal že to bude chtít udělat ventily, podtlaky, ultrazvukem veme vstriky a škrtiči klapku. Ještě koukne na rozvoďák a udělá diag. Nic vic by to mit nemělo. Chlápek nejspíš ví
Zdar, vracím se k tématu. Gesoň je už po servise. Nechcípá, krásně drží volnoběh. Byla vyčištěna škrtící klapka se vstřikama pomocí ultrazvuku. Seřízení ventilů a podtlaků. Rozvodový řetěz je ok, napínák může pnout ještě 8mm. Podle technika Je to oka. Motorka šlape, dost se ztišila. Lehce stále klepe, spíš ťuká. Je to co jsem tak pochytil ozubené kolo u vodního čerpadla. Nic aby se motorka zničila to není. Musím uvést servis, který je ve strakonicích a tou je MOTO Čadek. Přístup je skvělej, rychlost, ochota, bomba!
To nevim presne. Ale jak jsem byl na diag u Budejc tak mi to jeden chlápek rikal ze je tam asi plastove ale není si jistej.
Jinak ted mam 50tis km a ventilové vůle přej byly naprosto minimální.
tichava napsal:
Chlapi, tady je video. Jak motor jde. Klepe to z hlavy válce. Jak říkám, starty bezproblémový, motor hned zabírá.. Jak klepání na teplej volnoběh, na studený žádnej problém.
https://www.youtube.com/v/W-iEX1zw1zM&feature=youtu.be
Koukám že mám ten samý problém.
Na kolik Tě vyšla asi oprava??
Na nic.. ???? Neopravoval jsem to. Jde to od vodní čerpadla. V bmw rekli ze je to normální a jednomu chlápkovi to dela taky. Takže bud čerpadlo a nebo vstriky. V 3tis otackach to slyším na mašině. Tak možná vstriky. Ale mechanik mi říkal ze nezažil aby se u motorky vstriky menili. Spis mi řekl t si koupím něco na odkarbovani. Tak přidávám furt aditiva a slyším o furt. Neresim. Jezdi to.
A jde to opravdu od čerpadla? Dost ,,velkej" vyrvál dělá i spojka -běžná provozem vytvořená vůle na ozubech lamel v koši-za tepla v létě dobře slyšitelné hrkání zejména na volnoběh které ustane při vymáčknutí spojky.
Jo, spojka je slyšet a po vymáčknutí ztichne, ale cinkání je tam furt. K té spojce, mechanik řikal, ať to neřeším, dokaď neklouže, že je to normální. To cinkání, jak jsem psal, jde od čerpadla nebo od vstřiků. Čerpadlo má ozubený železný kolo asi do roku 2010, pak je plastový a od 2015 je zase železný, nějak takhle to řikali. A nebo vstřiky, to slyším takové cvrlikání v 3tis otáčkách. Nevím jestli je to normální, ale v 4 - 4,5tis motorka brní, pak zase v pohodě. Nevím. Neřeším to, jezdí to a nezklamala, zaťukávám.
Jinak chcípání bylo způsobeno baterkou, palivovým čerpadlem a filtrama (vzduch, palivák).
task napsal:
Takže jezdit
V létě bych rád jel Polský pobřeží.Ale před cestou do zahraničí stejně nechat prohlídnou v servise ???
Co myslíte????
Na škodu to není zvlášť diagnostika a načtení senzoru klapek po vyčištění ale to Ti udělá někdo z kluků co mají ten aparát k dispozici za rozumnější love, ať neživíš autorizáky když to není nezbytně nutné -tam jen chytneš na kliku a je vejplata v haj*lu
Upravil kim dne 24.03.2017 18:31
Diagnostika, vstřiky i klapka byli vyčištěné a cinká to furt po zahřátí. Založil jsem na to nové téma. A přidal video, někoho jiného. Na diag je vše ok.