Tak bych to asi viděl na samodomo z ty svicky, nebude to nic složitého
jen sehnat zpetnej ventil. Co jsem se dočetl na jednom z odkazu tak bez něj to nemá takovou účinnost. Ale pokud to bude vysoustruzeny a podařilo vy se tam napasovat i ten zpetnej ventil beru taky kousek.
Je třeba tu vykuchanou svíčku nastavit aby šla vyndat z válce, nahoře je rychlo spojka na uchycení hadice dal jsem tam malej filtřík aby nešel benzín do gumy. Ale pokud nahazuješ pneu benzínem , stejně to neřešíš ne.
Kalut přiložený následující obrázek:
Ta pvc trubka je obal , jednak kuli otřesům ale hlavně kuli vodě , protože do toho pouzdra teče.Zpětnej ventil je v horní části kuli teplu. Foukal jem s tím asi pětkrát a většinou kamarádům , rychlost nafouknutí je závislá na tom kolik dáváš plynu. Vic plynu víc vzduchu.
Zdravím, tak jsem se po delší době konečně dostal k dodělání bazmeku pro to husteni motorem. Nakonec jsem to vyrobil ze zapalovací svíčky ze který jsem vylamal porcelán a privaril koncovku pro nasazení hadice. Jako jednocestný ventil jsem do svíčky vlisoval klasickej autoventilek a na to jsem nasadil hadici s koncovkou a ventilem na kolo. Přípravek jsem našroubovat kvůli lepšímu přístupu na spodní svíčku (1200gsa) odpojil vstřikovač nastartoval na druhej válec a začal tlakovat. Zkoušel jsem to nejdriv na samostatnou dusi abych viděl jak rychle vzduch pribyva ale jakmile jsem do duše dostal tolik vzduchu že držela svůj tvar z nejakyho důvodu nebylo možný ji tlakovat víc. Hadice, ventil na kole i přípravek těsní dobře ale prostě to do duše uz neleze a nevytvoří pořádnej tlak potřebnej k nahuštění kola. Jediný co mě napadá je zvolení špatnyho jednocestnyho ventilu.
svobodakT přiložený následující obrázek:
To jste hoši nepřišli na žádnou novinu já to měl vyrobené před 12 roky na první ADV cestu na Balkán na staré XRV. I bych to doma někde vyhrabal až budu otvírat to své moto muzeum ...
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
zetor napsal:
A není jednoduší s sebou vozit kompresůrek, který má asi 12x12 cm?
To víš že to je jednoduší protože já to ani jednou nepoužil . A navíc v civilizaci jsou benzínky jezdí nákladáky atd. co mají kompresor ale to by nám k tomu musel povědět něco někdo z povolání , třebas pan P. jestli má v autě hadicu na foukání kol . Já jí v busu měl a i jsem to používal občas . Ale dnešní řiťiči možná ani neví jak to vypadá .
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
zetor napsal:
A není jednoduší s sebou vozit kompresůrek, který má asi 12x12 cm?
To víš že to je jednoduší protože já to ani jednou nepoužil . A navíc v civilizaci jsou benzínky jezdí nákladáky atd. co mají kompresor ale to by nám k tomu musel povědět něco někdo z povolání , třebas pan P. jestli má v autě hadicu na foukání kol . Já jí v busu měl a i jsem to používal občas . Ale dnešní řiťiči možná ani neví jak to vypadá .
Líbila se mi jednoduchost tohodle řešení tak jsem to chtěl vyzkoušet a místo to taky nezabere . Jakej máš ozkousenej kompresor kterej je tyhle velikosti vydrží dyl než 2 roky a nestojí půl vejplaty. Po kompresorech jsem taky koukal ale všechno co je za normalni cenu (do cca 3 tis ) je takový forovy nebo plastový a takže tomu moc nevěřím . Jinak treba v horách v Albánii jsem moc autobusu a kamionu nepotkaval člověk vždycky pichne tam kde se to nejvíc hodí.
Upravil svobodakT dne 21.12.2016 10:34
Třeba v Thétách jsem z Vevisem nákladáky potkával ale to bys musel otevřít oči a koukat kolem sebe . To dá rozum že tam nepojede návěs a nebo bus plný západo Německých soudruhů ...
Upravil pavelgsxrv dne 21.12.2016 12:13
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
Tak já mám kompresor od Slimu. Je teda plastovej, ale mám ho asi pět, šest let. 2x jsem ho vytopil a foukám s ním pořád něco. Jak svojí motorku (2,8 dá v pohodě), tak kamarádům. Stojí asi litr.
Ja mam original kompresor VW/Audi/Skoda, ale ne za tu nesmyslnou cenu, co za ni chteji u nas. Stal myslim 15 nebo 20 EUR. Tady je pouzitej za litr a i to se mi zda dost:
http://aukro.cz/kompresor-na-pneu-original-vw-skoda-audi-seat-i6522337739.html
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999