Vjetrnik napsal:
no je to jasny, jezdis strasnou pilu a pak se nediv, ze Ti retez odchazi...kdyby jsi trochu zpomalil na nase tempo, urcite by retez mene trpel......a vydrzel by dele...alespon to, co vydrzi dozivotni napln v kardanu na GS 1200...
pro ostatni: jezdi tak v prumeru o 20-30km/hod RYCHLEJI nez ja... plyn, brza, zatacka, plyn brzda, starenka, plyn, plyn plyn... cedule obce, plyn, materska skolka, mala holcicka vencici svou zelvicku.. plyn... prudka zatacka, brzda, brzda atd
Ja kdyz jedu sam snazim se jezdit uplne plynule, brzdim hlavne motorem...
Ja kdyz jedu sam snazim se jezdit uplne plynule...
Tak jsem tady s dalším dotazem... Po 11t km se mi roztrhl řetězový článek. Neptejte se, jestli jsem ho pravidelně mazal a jestli byl správně napnutý...
Jen se ptám: má někdo zkušenost s X kroužkovým D.I.D.? Nebo co dobrého bych tam mohl dát? Móóóóc díky.
Mikes přiložený následující obrázek:
Mikes napsal(a):
Tak jsem tady s dalším dotazem... Po 11t km se mi roztrhl řetězový článek. Neptejte se, jestli jsem ho pravidelně mazal a jestli byl správně napnutý...
Jen se ptám: má někdo zkušenost s X kroužkovým D.I.D.? Nebo co dobrého bych tam mohl dát? Móóóóc díky.
jiste...
DID ZVM2 525 116 clanku tusim.
Maji ho v DK moto... smerem na Zbraslav, nad prodejnou Triumph.
Šífařská 4
---
stoji asi 3500,-
---
btw: byl nebo nebyl promazany, pripadne napnuty? Mne to zajima...
Upravil hicks dne 22.11.2009 22:50
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mikes napsal(a):
Tak jsem tady s dalším dotazem... Po 11t km se mi roztrhl řetězový článek. Neptejte se, jestli jsem ho pravidelně mazal a jestli byl správně napnutý...
Jen se ptám: má někdo zkušenost s X kroužkovým D.I.D.? Nebo co dobrého bych tam mohl dát? Móóóóc díky.
jak tak koukám na tu fotku, tak jsi mazal dost, spíš furt, co....?! A s čištěním už to bylo horší. Taky jsem to dělával podobně a musím říct, že řetězovka mizela před očima.
Maiali nel Fango!
Mikes napsal(a):
Tak jsem tady s dalším dotazem... Po 11t km se mi roztrhl řetězový článek. Neptejte se, jestli jsem ho pravidelně mazal a jestli byl správně napnutý...
Jen se ptám: má někdo zkušenost s X kroužkovým D.I.D.? Nebo co dobrého bych tam mohl dát? Móóóóc díky.
Pěkná koule vazelíny... Co takhle někdy řetěz vyčistit?
S D.I.D. Xkroužkem mám jen ty nejlepší zkušenosti. Vždycky jsem kupoval zlatej. Je to asi to nejlepší,co se dá pro motorku udělat. Ale bez pořádný údržby jsou to vyhozený peníze,protože každej řetěz potřebuje nejen mazat,ale taky vyčistit.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Mikes napsal(a):
Tak jsem tady s dalším dotazem... Po 11t km se mi roztrhl řetězový článek. Neptejte se, jestli jsem ho pravidelně mazal a jestli byl správně napnutý...
Jen se ptám: má někdo zkušenost s X kroužkovým D.I.D.? Nebo co dobrého bych tam mohl dát? Móóóóc díky.
Pěkná koule vazelíny... Co takhle někdy řetěz vyčistit?
S D.I.D. Xkroužkem mám jen ty nejlepší zkušenosti. Vždycky jsem kupoval zlatej. Je to asi to nejlepší,co se dá pro motorku udělat. Ale bez pořádný údržby jsou to vyhozený peníze,protože každej řetěz potřebuje nejen mazat,ale taky vyčistit.
zlatej pry neni kvalitnejsi, nez stribrnej/sedej.
Nebo jo? Ja mam zlatej, ale je to trochu v Karlovarskoruskem stylu imho...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mikes napsal(a):
Tak jsem tady s dalším dotazem... Po 11t km se mi roztrhl řetězový článek. Neptejte se, jestli jsem ho pravidelně mazal a jestli byl správně napnutý...
Jen se ptám: má někdo zkušenost s X kroužkovým D.I.D.? Nebo co dobrého bych tam mohl dát? Móóóóc díky.
Pěkná koule vazelíny... Co takhle někdy řetěz vyčistit?
S D.I.D. Xkroužkem mám jen ty nejlepší zkušenosti. Vždycky jsem kupoval zlatej. Je to asi to nejlepší,co se dá pro motorku udělat. Ale bez pořádný údržby jsou to vyhozený peníze,protože každej řetěz potřebuje nejen mazat,ale taky vyčistit.
zlatej pry neni kvalitnejsi, nez stribrnej/sedej.
Nebo jo? Ja mam zlatej, ale je to trochu v Karlovarskoruskem stylu imho...
Zlatej by měl být leší=kvalitnější než obyč. stříbrnej. Aspoň podle ceny to tak je.
A co se týká vzhledu,tak je to přece jedno. I když existujou i další barvy řetězů jako červená,zelená,modrá,oranžová atd. Aby to ladilo k typu a barvě moto.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Mikes napsal(a):
Tak jsem tady s dalším dotazem... Po 11t km se mi roztrhl řetězový článek. Neptejte se, jestli jsem ho pravidelně mazal a jestli byl správně napnutý...
Jen se ptám: má někdo zkušenost s X kroužkovým D.I.D.? Nebo co dobrého bych tam mohl dát? Móóóóc díky.
Pěkná koule vazelíny... Co takhle někdy řetěz vyčistit?
S D.I.D. Xkroužkem mám jen ty nejlepší zkušenosti. Vždycky jsem kupoval zlatej. Je to asi to nejlepší,co se dá pro motorku udělat. Ale bez pořádný údržby jsou to vyhozený peníze,protože každej řetěz potřebuje nejen mazat,ale taky vyčistit.
zlatej pry neni kvalitnejsi, nez stribrnej/sedej.
Nebo jo? Ja mam zlatej, ale je to trochu v Karlovarskoruskem stylu imho...
Zlatej by měl být leší=kvalitnější než obyč. stříbrnej. Aspoň podle ceny to tak je.
A co se týká vzhledu,tak je to přece jedno. I když existujou i další barvy řetězů jako červená,zelená,modrá,oranžová atd. Aby to ladilo k typu a barvě moto.
drazsi je, kvalitnejsi pry ne... snad si ja nebo nekdo tu najde cas a zjistime jak to vlastne je.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jojo barva je jen barva, zalezi hlavne na typu levnejsi ZVM nebo drazsi ZVM2, tam uz rozdil je...ale taky jsem tak pred dvema roky myslel, ze zlatej je lepsi, bylo tak nejak zazity.
Aktualne 1250 GSA HP
Mikes v prvom rade gratulácia ,že si to zbadal v čase "za 5 sekúnd dvanásť" .
Inak by sa mohlo stať ,že Ti tú prasknutú reťaz pripomenie diera v bloku motora.
Nie som odborník na reťaze , ale kedže ma čaká tiež výmena ,tak som okolo nich čosi prečítal.
Farebná reťaz určite nie je pevnejšia , pokial samotná reťaz nie je z vyššej rady. Je to len tenký farebný povlak nanášaný asi galvanicky čo skôr môže znížiť pevnosť. DID napr. doporučuje vymeniť reťaz po kontakte s kyselinou
nakoľko tým môže dôjsť k tzv. vodíkovej krehkosti.
Trošku hokej mám však z označovanie u DID :
525 VM , VM2 asi to isté s asi X krúžkom vraj vhodné aj pre enduro
525 ZVM , ZVM2 asi to iste s X2 krúžkom vraj vhodné pre cesty
525 VM má šírku doštičiek 2,4 a 2,2 mm pevnosť 35,6 až 38 kN
525 ZVM 2,2 a 2,2 mm pevnosť 37,7 až 40 kN
originál 525 SDZ 2,4 a 2,2 a vraj 40,6 kN
Tak neviem či to čo osadil Hicks 525ZVM2 je vhodné aj na off i ked je pevnejšia ako 525 VM. Okrem toho tuje aj RK a daľšie značky.
Zubaté kolesá robia JT , PBR, CHiaravalli ak by niekto potreboval večer môžem dať aj kat. čísla výrobcov.
Tryskac napsal(a):
Zubaté kolesá robia JT , PBR, CHiaravalli ak by niekto potreboval večer môžem dať aj kat. čísla výrobcov.
mne se ta NE-bmw rozeta vubec nelibila :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A od ktorého výrobcu si videl ?
Ale máš pravdu tiež som pri nich neistý ,lebo pri CHiaravalli rozeta č.2124
je v tomto súbore http://www.chtchi...awings.pdf
má iné rozmery ako do JThttp://www.jtspro....html?&L=0
Kedže Mikes to musí teraz aj tak rozobrať mohol by aspoň teraz tú rozetu poriadne vyčistiť a možno by sa tam našla značka výrobcu lebo aj rozeta bmw je určite NE-bmw
To Tryskac: dík za detailní rozbor .Asi půjdu do 525 VM2. Ale buď v klidu nepřišel jsem na to "za 5 dvanácť"-toho se nedalo nevšimnout, mlátilo mi to z celou motorkou. Mimochodem, čo nové v Martine? Mám na to město moc hezké vzpomínky...
To BIGR: já vím, jsem hovado Ale fakt si nejsem jistý, jestli by se se to čištěním změnilo...
Mikes
Nově s KTM... :-)
A od ktorého výrobcu si videl ?
Ale máš pravdu tiež som pri nich neistý ,lebo pri CHiaravalli rozeta č.2124
je v tomto súbore http://www.chtchi...awings.pdf
má iné rozmery ako do JThttp://www.jtspro....html?&L=0
Kedže Mikes to musí teraz aj tak rozobrať mohol by aspoň teraz tú rozetu poriadne vyčistiť a možno by sa tam našla značka výrobcu lebo aj rozeta bmw je určite NE-bmw
to co jsem si objednal bylo tusim JT... uz nevim.
Nakonec kolecko + rozeta z BMW, retez 525 ZVM2...
pry uz cca zadny lepsi retez neexistuje...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
supertenerka mala iba 520 to bolo fakt podimenzované ,túto reťaz výrobcovia doporučujú do cca 600 - 700 ccm.
Mikes v Martine sú stále mladé a pekné baby len ja som už len pekný
Som rád ,že tá reťaz dala o sebe vedieť takým spôsobom. Moja má 23kkm vypadaných cca 10gumičiek ale nie je vyťahaná ale aj tak zo strachu na vypadaných článkoch kontrolujem a premazávam pri každej jazde.
525VM2 je aj mojou favoritkou , skús ked budeš rozoberať pozrieť logo výrobcu rozety
Upravil Tryskac dne 23.11.2009 22:17
Tryskac napsal(a):
supertenerka mala iba 520 to bolo fakt podimenzované ,túto reťaz výrobcovia doporučujú do cca 600 - 700 ccm.
Mikes v Martine sú stále mladé a pekné baby len ja som už len pekný
Som rád ,že tá reťaz dala o sebe vedieť takým spôsobom. Moja má 23kkm vypadaných cca 10gumičiek ale nie je vyťahaná ale aj tak zo strachu na vypadaných článkoch kontrolujem a premazávam pri každej jazde.
525VM2 je aj mojou favoritkou , skús ked budeš rozoberať pozrieť logo výrobcu rozety
no jo.. vylitane gumicky na original CZ retezu.. klasika, pise se o tom i na cizich forech.
Dej bacha... ja skoncil s tak tretinou zbyvajicich gumicek po 17 tisicich.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2