Měl jsem 1150 rockster dvousvíce a tam nebyl problém, žádný cukání se nekonalo. Koupil jsem 1150 RT jednosvíce a v podstatě jsem cukání tak jak ho popisuješ přes veškerá laborování a seřízení všeho možného nevyřešil. Tak jsem koupil japonce. J.C.
Sandokan napsal:
Třebíč, mám to kousek k Tondovi, ale nechci ho otravovat :-)
Tak tam zajet nějaké odpoledne a máš klid. Taky takhle ladim jednu svoji motorku a už jsem v tom utopil hromadu peněz a výsledek žádný.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
mi5 - naštěstí jsem už dávno přišel na to, že osvědčený servis je nejlevnější a nejrychlejší varianta. Někdy mi přijde, že lidi ani tak nebaví ježdit, jako se v tom hrabat..:-).
Ivan napsal:
mi5 - naštěstí jsem už dávno přišel na to, že osvědčený servis je nejlevnější a nejrychlejší varianta. Někdy mi přijde, že lidi ani tak nebaví ježdit, jako se v tom hrabat..:-).
Já to mám třeba jako koníček a beru to tak, ale je pravda že na tom jelo plno mých známých a nikdo neví co s tím je.
Nebavím se teď o bmw, to je naštěstí v pořádku. Přiznám, ale že vrtání ve strojích je můj život.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
zatím jsem ještě nesrovnal s jinou moto, ale domnívám se, že "větší" cukavost bude souviset s předstihem a bohatosti směsi.
jak popisuje J.C. asi se mu to chovalo podobně až to vyměnil za Japonce :-)
momentálně čtu vše kolem hall snímače a nastavení.
Protože za studena to necuká = je to bohatší (jednotka upravuje na bohatší - el. sytič dle teploty z čidla motoru)
tak až se to ohřeje a je to chudší => pak to vyžaduje trošku větší předstih (chudší směs hoří déle)
tak bych zkusil přidat předstih lehkým pootočením plechu s hall senzory směrem doleva
označím aktuální polohu a zkusím co to udělá, když nic tak vrátím z5
asi by bylo nejlepší překontrolovat nastavení hall, ale nechce se mi 2x sundávat nádrž (chci udělat brzdovku v ABS)
tak jsem včera zkoušel otočit o 1mm a o 2mm doleva nic jsem nepoznal, chová se to pořád stejně, pak jsem to dal i o 1mm doprava a taky jem nic nepoznal.
Tak jsem to zas vrátil. Moto jede, sílu to má stejnou, asi by se to muselo měřit na brzdě, pocitově stejný. Možná by se to projevilo až bych to otočil víc.
a teď to nejdůležitější, svezl jsem se na 2 svíčce, cuká taky ale ne tolik. Otázkou je že pokud to nemá cukat vůbec, tak asi neměla v pořádku malé svíčky ?? nevím
ale co vím určitě, tak kámošova GS jednosvíčka co jsem na ní jel to tolik nedělala jako moje.
dnes jsem vyměnil palivový filtr + dal nové těsnění (trochu ježek v kleci -ale jde to dobře)
staré těsnění (kroužek) bylo jako nové, tak mohlo ještě zůstat.
dal jsem i nové origo sponky
myslel jsem si že mám najeto něco pře 70tis, ale mám už 86tis
dle manuálu se palivový filtr má měnit po 40tis, při horším palivu po 20tis. a každé 2 roky
Předchozí majitel to servisoval v autorizovaném servisu BMW, ale filtr tam byl ještě originál ! (datum 11/2001)
KNÍŽKA S RAZÍTKAMA je tak k ničemu, si tam dneska dám razítko berušky a nechám to podepsat klukem co je v první třídě :-)
starej filtr jsem rozpáral jak konzervu, papírová vložka byla pěkně hnědá a bylo vidět že je z jedné strany horší. Takovej hneděj sajrajt/píseček co se usazuje v karbecu -na fotce je vidět jak špiní hadr po otření
projel jsem to a řekl bych že už je to v normálu.
ohledně pokusu se změnou předstihu s otočeným hallem -při nízkých otáčkách bez vlivu, dle johngs co dělá chip tunning, tak píše, že originál má velmi malý předstih + chudou směs - tak proto to asi nejde poznat.
nevíte kde koupit těsnící gumičku v rychlospojce benzínové hadičky + jakej to má rozměr? mám na jedné trošku strženou
Sandokan přiložený následující obrázek:
Sandokan : ty gumicky jsem kdysi kupoval v Car servisu u Zlabka. Cena jedne 50Kč
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Zatím mi to neteče. ale na jedné spojce mám už kousek strženou hranku.
50Kč jedna? to je asi z nějakýho drahýho materiálu?
popravdě ta rychlospojka se BMW moc nepovedla.
Když sundávám nádrž, tak je ta spojka největší opruz a to tu gumičku lehce mažu olejem -ale při spojování to jde stejně těžko, tak s tím vždy kroutím.
nevíte rozměr a kde koupit jinde než u Žlábka a aby to vydrželo benzín?
1 náhradní + poštovné počítám 3*50 +100 = 250 Kč za blbý 2 gumičky se mi nechce z principu vyhodit. To už si raději koupím ty kovový.
Jestli můžu doporučit, vyměň plastové rychlospojky za kovové. Třeba tyhle http://www.bmwmot...e-8mm-p220 Když mi v Černé Hoře odešlo palivové čerpadlo, tak nakonec největší problém byl v tom, že zároveň napraskla ta plastová rychlospojka. A to jsem měl ty kovové již doma koupené a jen odkládal jejich výměnu. Já je koupil tady na fóru, ale už si nepamatuji, kdo je nabízel.
V Praze v zeleném domečku, ale to ti moc nepomůže. Ta mají snad všechny gumičky na světě
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
mi5 napsal:
V Praze v zeleném domečku, ale to ti moc nepomůže. Ta mají snad všechny gumičky na světě
v týdnu jsem v Praze, kde ten domeček najdu?
jinak ty kovový jsem měl koupit, když jsem bral filtry a olej, jsem je prohlížel na webu a nakonec to odložil na příště
Upravil Sandokan dne 06.11.2016 10:23
Přesně, zavolej si tam jaké potřebuješ přesně a doptej se. Snad by to třeba i poslali, popřípadě vyzvednout v Praze a dát do obálky.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)