Tento problém s prebíjaním baterky som niekedy dávno riešil tiež. Problém je trochu atypický regulátor. Ide z neho 6 káblov, z 99% odporových regulátorov ide klasika - 5 káblov. Ten šiesty na BMW je akýsi zberač strát a prechodových odporov a regulátor podľa toho dáva - nedáva do baterky 13,8 - 14,3 V. Väčšinou je to ale viac, od 15 v hore a to je zlé. Urobil som úpravu podľa nejakých angličanov a od vtedy bol kľud. Potrebné je 30A klasické relé a nejaká dióda. Vyskúšané pred cca 10 rokmi - funguje to. Prikladám návod, aj link, podľa ktorého som to robil. Je tam viac schém, ale už si nepamätám, podľa ktorej som to robil.
https://faq.f650.com/FAQs/FlayingtheVRFAQ.htm#VR Flay II
Filo přiložený následující obrázek:
Něco pro zasmání. Koupil jsem nový regulátor, namontoval, změřil, a....... bylo to to samé 17,5V. Málem jsem si kecnul na zadek. Zkrátím to. Závada odstraněna. Byl to špatný voltmetr. Původní regulátor byl také v pořádku. Vyhozené prachy za regulátor. Voltmetr letěl za neustálého p.čování do popelnice.