Zatím díky za postřehy a rady. V celku jste mě nepotěšili. Takže jestli tomy rozumím, v jízdě rozdíl nepoznám. Takže jediným plusem bych měl málo kilometrů.
smazak73 napsal:
to jo souhlasím 2 lambdy rozhoně nemá já to vídim tak že 1150 je převrtaná 1100 S šestkou mi to startuje s vykl. boč. stojánkem ale zařadíš a chcípne (otázka umístění čidla) to zas takovej posun není.
Tak proto se to tam snad montuje ne? Aby ses vyhnul rozjetí s vyklopeným stojanem.
****vole já žil v domění, že 1150 má 2 l.sondy, v každý trubce pod motórem jednu - tak asi ne, beru zpět omlouvám se za mlžení.
2 svíčkový zapalko je nic moc prej - potíže s cívkou na kabelu či co je to za cajmrsk.
Každopádně oba stroje se budou brzy řadit za morálně vyžité, staré jebky.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
pro Selvera :Vždyt jo . Je tam ale napsaný že 1100 s vyklopeným stojánkem ani nenastartuješ já 1150 nastartuju,ale při řazení mi to zdechne otázka čidla nebo nevím co je špatně??
pro Selvera :Vždyt jo . Je tam ale napsaný že 1100 s vyklopeným stojánkem ani nenastartuješ já 1150 nastartuju,ale při řazení mi to zdechne otázka čidla nebo nevím co je špatně??
smazak73 napsal:
to jo souhlasím 2 lambdy rozhoně nemá já to vídim tak že 1150 je převrtaná 1100 S šestkou mi to startuje s vykl. boč. stojánkem ale zařadíš a chcípne (otázka umístění čidla) to zas takovej posun není.
Tak proto se to tam snad montuje ne? Aby ses vyhnul rozjetí s vyklopeným stojanem.
Já svou 1100 na bočním stojanu nastartuju.stačí jedno relátko......
BMW R 1100GS vzor kačer
smazak73 napsal:
pro Selvera :Vždyt jo . Je tam ale napsaný že 1100 s vyklopeným stojánkem ani nenastartuješ já 1150 nastartuju,ale při řazení mi to zdechne otázka čidla nebo nevím co je špatně??
Máš recht, pochopil jsem to jinak. Ještě že už je víkend blízko.
jj 1150 na bocaku nastartovat jde.. ale to cidlo na razeni je strasne pomale... kdyz jsem se protahoval mezi nastartovanou 1150 na bocaku a autem pred garazi tak jsem si zavadil o saltru to byl skok... cidlo nebylo dost rychle
před rokem jsem řešil stejné dilema. 1100 x 1150
nakonec jsem se rozhodl zejména po přečtení diskuse na Boxermorava. pro 11ku. tak velké rozdíly mezi nimi nejsou, alespoň já to moc neřeším Příjemná byla i cena. Zatím šlape jako hodiny , ale to asi všichni "bavoři"
Jedu? Jedu!
R1150GS
...já to (podobně jako Marek) řešil loni na jaře (stejně jako Marek)
...svezl jsem se na obou, neboznal zásadní rozdíl a pak koupil krásnou 11-ku ...nebyla sice o moc levnější než nejlevnější dostupné 1150, ale rozumně jetá, od prvního majitele, se servisní knížkou, po velkém servisu s movýma gumama a slušnou výbavou ...za první rok (od května) najeto cca 13000km v absolutní pohodě a spokojenosti