Ja bych se kilometry nezatezoval. Ja mam 146tkm a puvodni spojku i kardan. Nekdo meni u 80ti a nekdo tu na to ma najeto jeste vic nez ja. Nejlepsi je se jet podivat, projet se a pak se rozhodnout. Teoufnu si rict, ze kdybych na sve motorce utocil 50tkm, nikdo by to nepoznal. Vyuzivam ji posledni tri roky jen na dlouhe streky.
Navic pokud nekdo motorku takto upravuje, je pravdepodobne, ze te motorce venuje i servis.
To je jen muj nazor.
Splněný sen moje 1100GS
Já jen napsal názor do očí bijící. Ale je pravda že svoje že jsem kupoval před 14 lety s nájezdem 30000km a v 50 000km odešel kardan a spojka a moto bylo dotažené ze Švýcarska
A tet po všech letech a nedostatku času mám najeto 94000km za posledních 6 let jsem nalital okolo 10000 km takže km by jsem neřešil taky ale mě jen zarazilo 60000km pak 80000km a pak 63000km to bych radši napsal rovnou ze nevim co to má natočeno ale STK by mohlo přijít,přidej kvůli každý blbine ale moto je hezky upravený
Trochu zaplevelím :-) Cením si toho, že hinckleyman trpělivě odpovídá na dotazy i když by nemusel. Je to tak, jak říká. Vše jsou spekulace a domněnky. Vím, jak se dá lecos lehce překroutit a pak je člověk za č..áka. Jestli máš o moto zájem, našlápni káru a jed se na ni podívat. Osobní kontakt je víc jak 100 fotografií a 4 příspěvky na fóru. Kilometry bych taky extra neřešil. Vše je o tom, jak člověk s věcí zachází. Někomu vydrží kardan jako jenecekgs a nekomu jako basto. Nechci se tímto basta dotknout, že se k motorce chová jako prase :-D
Teplo jedine u kamen :-) www.kamnarstvi-bo...
jarrii napsal:
Trochu zaplevelím :-) Cením si toho, že hinckleyman trpělivě odpovídá na dotazy i když by nemusel. Je to tak, jak říká. Vše jsou spekulace a domněnky. Vím, jak se dá lecos lehce překroutit a pak je člověk za č..áka. Jestli máš o moto zájem, našlápni káru a jed se na ni podívat. Osobní kontakt je víc jak 100 fotografií a 4 příspěvky na fóru. Kilometry bych taky extra neřešil. Vše je o tom, jak člověk s věcí zachází. Někomu vydrží kardan jako jenecekgs a nekomu jako basto. Nechci se tímto basta dotknout, že se k motorce chová jako prase :-D
Ze začátku to však bylo o tom zvýšení podvozku. I kdybych se tam jel podívat desetkrát, tak stejně si nezodpovím otázku ohledně zkrácení životnosti kardanu a jiných části z důvodu úpravy.
jarrii napsal:
Trochu zaplevelím :-) Cením si toho, že hinckleyman trpělivě odpovídá na dotazy i když by nemusel. Je to tak, jak říká. Vše jsou spekulace a domněnky. Vím, jak se dá lecos lehce překroutit a pak je člověk za č..áka. Jestli máš o moto zájem, našlápni káru a jed se na ni podívat. Osobní kontakt je víc jak 100 fotografií a 4 příspěvky na fóru. Kilometry bych taky extra neřešil. Vše je o tom, jak člověk s věcí zachází. Někomu vydrží kardan jako jenecekgs a nekomu jako basto. Nechci se tímto basta dotknout, že se k motorce chová jako prase :-D
Ze začátku to však bylo o tom zvýšení podvozku. I kdybych se tam jel podívat desetkrát, tak stejně si nezodpovím otázku ohledně zkrácení životnosti kardanu a jiných části z důvodu úpravy.
No to máš asi pravdu :-) Ale jak vidíš, tak je to čistě individuální (příspěvky jenecekgs a basto). I když nemájí (předpokládám) zvýšený podvozek. Asi do toho moc kafrám, když sám mám řetěz :-D
Teplo jedine u kamen :-) www.kamnarstvi-bo...
Proti standartu to mám zvednutý (bavíme se o cca 2 cm) už roky a že by to nějak žralo kardan se říci nedá. Pouze se mi dvakrát protočil, ale to je jiný problém. Vůbec bych se toho nebál.
Upravil joe dne 03.01.2017 14:00
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
joe napsal:
Proti standartu to mám zvednutý (bavíme se o cca 2 cm) už roky a že by to nějak žralo kardan se říci nedá. Pouze se mi dvakrát protočil, ale to je jiný problém. Vůbec bych se toho nebál.
Pokud s tím nebudeš skákat tak se ta kyvka(s kardanem) stejně nedostane do plného vyvěšení a tak bych to neřešil a spíš se zajímal, jak je uděláno to přizvednutí, zda tlumiči a jak na tom ty tlumiče jsou.
Jirik napsal:
Pokud s tím nebudeš skákat tak se ta kyvka(s kardanem) stejně nedostane do plného vyvěšení a tak bych to neřešil a spíš se zajímal, jak je uděláno to přizvednutí, zda tlumiči a jak na tom ty tlumiče jsou.
40 000 km na tlumičích je podle mě tak akorát na konci životnosti.
Upravil Adjagr dne 05.01.2017 17:36
Jirik napsal:
Pokud s tím nebudeš skákat tak se ta kyvka(s kardanem) stejně nedostane do plného vyvěšení a tak bych to neřešil a spíš se zajímal, jak je uděláno to přizvednutí, zda tlumiči a jak na tom ty tlumiče jsou.
40 000 km na tlumičích je podle mě tak akorát na konci životnosti.
Jirik napsal:
Pokud s tím nebudeš skákat tak se ta kyvka(s kardanem) stejně nedostane do plného vyvěšení a tak bych to neřešil a spíš se zajímal, jak je uděláno to přizvednutí, zda tlumiči a jak na tom ty tlumiče jsou.
40 000 km na tlumičích je podle mě tak akorát na konci životnosti.
Jirik napsal:
Pokud s tím nebudeš skákat tak se ta kyvka(s kardanem) stejně nedostane do plného vyvěšení a tak bych to neřešil a spíš se zajímal, jak je uděláno to přizvednutí, zda tlumiči a jak na tom ty tlumiče jsou.
40 000 km na tlumičích je podle mě tak akorát na konci životnosti.
Takze to menis tlumice kazdych 50 tis ?
Existuje něco jako servis tlumičů
Což teda u originálů nehrozí ...
Souhlasím. Po 40 000 km samozřejmě tlumič nevyhodím, ale snažím se každých 20 - 25 000 dělat servis. Olej v předních vidlích na 650 dělám každý rok. A myslím si, že každý kdo udělá aspoň repas tlumičů, ten rozdíl pozná. Sice jen na pár km než si zvykne, ale pozná.
jarrii napsal:
Trochu zaplevelím :-) Cením si toho, že hinckleyman trpělivě odpovídá na dotazy i když by nemusel. Je to tak, jak říká. Vše jsou spekulace a domněnky. Vím, jak se dá lecos lehce překroutit a pak je člověk za č..áka. Jestli máš o moto zájem, našlápni káru a jed se na ni podívat. Osobní kontakt je víc jak 100 fotografií a 4 příspěvky na fóru. Kilometry bych taky extra neřešil. Vše je o tom, jak člověk s věcí zachází. Někomu vydrží kardan jako jenecekgs a nekomu jako basto. Nechci se tímto basta dotknout, že se k motorce chová jako prase :-D
Bych si z člověka co má dva metry, který si koupil 11 ku před 16 ti lety, kdy ještě na fóru nebylo napsáno co a jak ze Švajcu na který potom odešel kardan včetně hrušky, což v té době moc lidí neměnilo asi moc srandu nedělal.. kor když se k motorce chová jako posvátnosti a dělá pro ní první s poslední..
namork1 napsal:
Jen takový dotaz mimo téma - proč tady šaškuješ se dvěma profily? ad = adjagr ?
Ač to může být neuvěřitelné, tak já a AD(býval adonis) nejsme jeden a ten stejný člověk. Jsme kolegové z jedné firmy, jednoho baráku a kupodivu oba i chceme BMW 1100. Velká náhoda, ale i takové se občas stávají. Dokonce s tím člověkem mám i společnou garáž a to už je opravdu na hlavu jsme měli i stejné motorky. A k dovršení poslední tři roky jezdíme i na společné moto dovolené.Na druhou stranu pokud si přečtu založené témata, tak nemyslím si, že zrovna kvůli nim bych si musel vytvářet dva profily. Doufám, že vysvětlení stačí. Když ne, svět se stejně bude točit dál.
namork1 napsal:
Jen takový dotaz mimo téma - proč tady šaškuješ se dvěma profily? ad = adjagr ?
Ač to může být neuvěřitelné, tak já a AD(býval adonis) nejsme jeden a ten stejný člověk. Jsme kolegové z jedné firmy, jednoho baráku a kupodivu oba i chceme BMW 1100. Velká náhoda, ale i takové se občas stávají. Dokonce s tím člověkem mám i společnou garáž a to už je opravdu na hlavu jsme měli i stejné motorky. A k dovršení poslední tři roky jezdíme i na společné moto dovolené.Na druhou stranu pokud si přečtu založené témata, tak nemyslím si, že zrovna kvůli nim bych si musel vytvářet dva profily. Doufám, že vysvětlení stačí. Když ne, svět se stejně bude točit dál.
Tyjo tak to je haluz jak sviňa .... nejenže spolu bydlíte ale vy prodáváte úplně stejné motorky, se stejnýma doplňkama a stejnýma šrámama z cest. Tak promiň, jen mi to tak připadalo ....
namork1 napsal:
Jen takový dotaz mimo téma - proč tady šaškuješ se dvěma profily? ad = adjagr ?
Ač to může být neuvěřitelné, tak já a AD(býval adonis) nejsme jeden a ten stejný člověk. Jsme kolegové z jedné firmy, jednoho baráku a kupodivu oba i chceme BMW 1100. Velká náhoda, ale i takové se občas stávají. Dokonce s tím člověkem mám i společnou garáž a to už je opravdu na hlavu jsme měli i stejné motorky. A k dovršení poslední tři roky jezdíme i na společné moto dovolené.Na druhou stranu pokud si přečtu založené témata, tak nemyslím si, že zrovna kvůli nim bych si musel vytvářet dva profily. Doufám, že vysvětlení stačí. Když ne, svět se stejně bude točit dál.
Tyjo tak to je haluz jak sviňa .... nejenže spolu bydlíte ale vy prodáváte úplně stejné motorky, se stejnýma doplňkama a stejnýma šrámama z cest. Tak promiň, jen mi to tak připadalo ....
Ne to byla a ještě je jedna a ta samá motorka.
Upravil Adjagr dne 08.01.2017 14:30
namork1 napsal:
A koho ten Xchallenge je? Předpokládám že Adonise, ty už máš jedenáctku že?
Kupodivu 1100 ještě nemám. Od nákupu od tebe jsem ustoupil, protože jsem dostal nabídku od druhého známého. No nakonec z toho sešlo. Potom co jsi napsal kolegovi, že tu tvoji stále prodáváš, už mě upřimně bylo blbé tě znova kontaktovat. Ale na tom nesejde. Je mi vcelku jedno, jestli si myslíš, že tu mám dva profily. Já jsem se ti to pokusil vysvětlil a pokud nevěříš, tak si pro klid své duše ty profily spoj Adjagr = Ad. Dohadovat se na fórech je zbytečné a stejně se nic nevyřeší.
X chall je můj a je v bazaru na m.cz.
A pokud by jsi chtěl třeba něco napsat proč jsem psal ve fóru o upravě kapotáže, když prodávám X, tak plánovaná úprava se netýkala této motorky.
Promiň, ale na další případné tvoje otázky už nebudu reagovat, protože zbytečně oba ztrácíme čas.