Jo to jo ale na řidítkách jsem to šteloval a když to našteluju tak aby se mi ten volnoběh dotýkal toho šroubu tak se mi zase ta klapka neotevře úplně celá.
tak maš kratkej chod na rukojeti. Když zatahneš za lanko rukou tak se ti otevře celá ne?
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
dej pak vedet jestli se povedlo nebo ne. Taky by ti mohl pomoct katalog ND. Jeden je tady http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp
A jeden mam ješte v Pdf.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
zdravim,kupoval jsem take 650gs s 25kW.Otevreni je pouze otazka nakoupeni zahnuteho plisku ,ktery vytvari doraz. Je to original dil BMW cena asi 120Kč. Cela prace asi pul hodiny
ptauchman napsal:
zdravim,kupoval jsem take 650gs s 25kW.Otevreni je pouze otazka nakoupeni zahnuteho plisku ,ktery vytvari doraz. Je to original dil BMW cena asi 120Kč. Cela prace asi pul hodiny
Ahoj
konečně kloudná odpověd
Tím umístěním lanka to určitě není To je jen regulace plynu jestli dlouhý chod na rukojeti nebo krátký Podle mě stačí vyměnit taky jen ten plíšek Jen můj názor a zkušenosti s plynem u dakara r.v. 00
Tak jsem si volal do BMW přímo a musel jsem si objednat delší lanko a jak píšete jiný ten plíšek.Ten novej bude o trochu zboku delší aby se mohlo lanko dát do té druhé zarážky.Nic víc prej, žádná jednotka se nemusí přehrávat, je to prej hovadina.
katalogové číslo uvedeného plíšku-dorazu je pro 37kW 13547654888 a v roce 2007 stál 146,-Kč. Jinak jsem nepotřeboval ani delší lanko ani nic jiného. Pro zajímavost mně v roce 2007 řekli v BMW u Bychla , že otevření by mělo u nich stát do 5000,-Kč.
Zdravím všechny příznivce GS motorek BMW. Jsem tu krátce a reaguji na téma zvyšování příp. snižování výkonu F 650GS. Konlrétně já mám Dakara 1/2001 předělaného na motard a přivezeného z německa toto pondělí. V papírech má 25kw a když sundám air box tak na vsřikovací jednotce(karburátoru) je evidentně vidět, že lanko plynu se dá používat ve dvou možnostech. A to 25 nebo 37kw. Větší obvod patří výkonu 25 a menší (delší dráha plynu a tudíž i větší otevření škrtící klapky) je pro 37kw. Bez zmíněného plíšku od BMW č. dílu: 13547654888 v ceně cca 150,-kč nejde lanko přesadit do jiné dráhy protože není v ose! Je to oparace na hodinku a zvládne to každý průměrný motorkář. Mnoho úspěchů.
Mám otázku, můžu motorku považovat za otevřenou, když jede těch cca 170 ? Jedná se o F 650 GS (2004). V TP jsem si všimnul, že má napsáno 25kw, je potřeba to nějak předělat, aby z toho nebyl problém ? Díky
MMirek napsal:
Mám otázku, můžu motorku považovat za otevřenou, když jede těch cca 170 ? Jedná se o F 650 GS (2004). V TP jsem si všimnul, že má napsáno 25kw, je potřeba to nějak předělat, aby z toho nebyl problém ? Díky
Jo to bude klasických 37kw. V TP bych to nechal tak, myslím že to ničemu ani nemůže vadit.
Já právě mluvil se známým co dělá na registru a řekl mi: Pokud to chci otevřít, tak musím mít potvrzení od nějakýho autorizovanýho servisu pro tyhle úkony, že provedli úpravu otevření výkonu a s tím pak zajít na registr a za 50kč mi to přepíšou. Neptal jsem se ale jak to udělat, když už je to otevřený..to bude asi stejný postup nebo na STK jestli měří výkon nějak ? Jde mi o to, aby pak nebyl problém třeba s pojišťovnou, když by se stala nějaká nepříjemnost. Vím, že po údajích v TP docela jdou.
Jde si nějak okem lajka ověřit, že je otevřená ? Moc se v tomhle nevyznám. Díky
MMirek napsal:
Já právě mluvil se známým co dělá na registru a řekl mi: Pokud to chci otevřít, tak musím mít potvrzení od nějakýho autorizovanýho servisu pro tyhle úkony, že provedli úpravu otevření výkonu a s tím pak zajít na registr a za 50kč mi to přepíšou. Neptal jsem se ale jak to udělat, když už je to otevřený..to bude asi stejný postup nebo na STK jestli měří výkon nějak ? Jde mi o to, aby pak nebyl problém třeba s pojišťovnou, když by se stala nějaká nepříjemnost. Vím, že po údajích v TP docela jdou.
Jde si nějak okem lajka ověřit, že je otevřená ? Moc se v tomhle nevyznám. Díky
Těch 170 vypadá na otevřenou... Jinak pro 100 procentní jistotu sundej levej boční plast a mrkni na plíšek, kterej drží bovden plynovýho lanka. Jestli na něm neni vyraženo 25 kw, máš otevřeno
Nebo bez montování se to dá poznat, když vezmeš za plyn u otevřenýho, má podstatně větší odpor plynový rukojeti důvodu, že lanko je na kladce u vstřikování na dráze s menším poloměr. Na to ale potřebuješ jinou moto na porovnání...
jardajerman@seznam.cz