Problem u brambory je v tom, ze tisicihran nepokracuje dal, jak u Hondy. Nasadis pastorek, podlozku a jsi uplne na konci tisicihranu. Pak uz je jen zavit na matku. Vse na knop s nulovou moznosti nejake improvizace.
Teplo jedine u kamen :-) www.kamnarstvi-bo...
No pockaj,a co tak nasadit,dotahnut a zavarit matku s koleckem dokopy,pripadne mozes matku zaistit na hrideli( zvarem,odvrtat dirku na kolik ci zavlacku ,samozrejme lep do zavitu ,da sa urobit aj masivnejsi matica aby zvar ci poistka nepsi drzali ...) a furt je to odstranitelne..
v tem pripade Ta budu drzat jak drazky tak matica v zavite zaistena..a je to za pakatel na x tisic km..
Upravil lui175 dne 10.01.2017 07:10
Jo..dalsi moznost. No v tem pripade motor ven a prevodovka vejpul.to mozes nechat tisichran zreparovat kazdemu druhemu sustruznikovi.navar a opracovani,vlozne puzdro z drazkama,vyrobit celu novu hridel...moznosti je hodne.
oni borci od sustruhu maju vacsinu kontakty na kaliren ci cementovani..
Upravil lui175 dne 10.01.2017 07:16
U Transalpa je hřídele se....u doslova už ve fabrice, na Transalpu 600 mám najeto 150 tis, hřídel to má za sebou, zalepil jsem http://www.udrzba...-fe-p-2916 a drží to jak zavařený, nevidím důvod proč by to nešlo u BMW. Jinak lepil jsem tím zuby, namazal pastorek i hřídel. Nechal zatvrdnout, zajistil. Pro demontáž bude stačit ohřát na 250st. a povolí to stahovákem.
700 GS, 1100 GS