kubrt napsal:
Chlapi, pochopte jednu zásadní věc. Pokud pojedeš na technickou s motorkou, která bude splňovat vše co má a bude v originálním stavu, protože tak to prostě nařízení vyžaduje, tak projdeš/te.
Pokud si potom, na motorku nahážete jiné věci, než mají být, tak jste při případné silniční kontrole prostě v ****u. TEČKA. A pruser pujde za váma, nikoliv za technikem, protže ten měl nafocenou Vaší motorku v originálním stavu, shodující se s předlouhou.
Vy vlastně porušíte zákon o provozu na pozemních komunikacích ...
Opravdu? Me technik s autem vyhodil za vule na podvozku a netesnosti oleje a do zavad mi napsal i takovou picovinu jako volne draty v dratovem kole (mam original hlinikovy rafky) Tak jsem dal auto mechanikovi, ten jel na opakovacku a vazne zavady se uz neobjevily a mam platnou STK na 2 roky. A vsichni vcetne eraru jsou spokojeny. Stat a jeho urednici se IMHO cim dal vice sere do veci, do kterych mu nic neni.
Upravil Slavek-xxx dne 08.01.2017 14:24
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
madmike83 napsal:
Ja mám teda kopii a ne origo. Takže homologaci nevím.
Pravděpodobně mám stejnou kopii a na STK v Kopřivnici jsem byl vyhozen, a o 15 km dal ve Frenštátě pod.R neměli problem, teda měli neměl jsem odrazku, ale tam mi nalepil nějakou jejich Universal a bylo hotovo.
2009-2012 Bmw F650GS DAKAR 2000
2012 - ? ? ? Bmw R 1150 Gs Adventure 2002
2021 - ? ? ? Tenere 700 2021
2024 - ? ? ? Exc 450 F - 2023
svaca04> a vo tom to je. Upresnenim (= zprisnenim) pravidel se melo zabranit nejednoznacnostem a to jestli projdes nebo neprojdes by nemelo zaviset na osobe technika, ale paradoxne to vede k presne opacnymu efektu...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Adjagr napsal:
Tak teď jsem hledal certifikace TUV anebo homologaci na Desierto I a II. Ve starém katologu Tourach
The headlight cover does not come with a German
TÜV Type. Approval is not street legal in Germany.
Takže, by Desierto asi nemělo projít přes STK