Palivovy filtr mam vymeneny... cerpadlo zacalo hvizdat jako divy, co jsem mu mohl udelat?? Predtim bylo tichy... filtr jsem dal spravnym smerem tim jsem si jistej...
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Můžete mi někdo říct,kam až natankujete?Když natankuju se spodní hranou hrdla,tak v pohodě,ale když potom ještě pomalu dotáčím,aby to bylo k hornímu okraji,tak to potom začne vytékat z přepadu hadičkou.
když natankuješ po hrdlo, musíš pak postavit motku na hlavní stojan, jinak ti to vychč..vyteče na zem.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
další věc - když byste někdo měl spálený palivový čerpadlo, mám jedno doma,jen s ulomeným nátrubkem na výtlaku. Sháním tedy někoho,kdo má nefunkční čerpadlo nebo kdo umí opravit tohle...je to silonové,takže to asi enpůjde slepit nebo svařit.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
ChipGS napsal:
Palivovy filtr mam vymeneny... cerpadlo zacalo hvizdat jako divy, co jsem mu mohl udelat?? Predtim bylo tichy... filtr jsem dal spravnym smerem tim jsem si jistej...
Takže doplním situaci, která mě nastala...
Pri montazi nadrze jsem zamenil omylem hadicky, jsou tam dve, takze horni za spodni. Motorka samozrejme nechtela chytnout. Podival jsem se doma na fotky, protoze jsem si obezretne vsechno vyfotil, a zjistil jsem, ze je musim prehodit.
Tak jsem tak ucinil, cerpadlo jede potichoucku, a motorka chytla na drc
Mimochodem, při výměně hadic na mi do xichtu pod tlakem vystříkl benzín takovým způsobem, že jsem vyvinul nový parfém Davidoff Mechanic.
Vysvětlíte mi někdo proč tam jsou dvě hadičky?
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Hrabe_X napsal:
další věc - když byste někdo měl spálený palivový čerpadlo, mám jedno doma,jen s ulomeným nátrubkem na výtlaku. Sháním tedy někoho,kdo má nefunkční čerpadlo nebo kdo umí opravit tohle...je to silonové,takže to asi enpůjde slepit nebo svařit.
Koupím od Tebe to rozbité čerpadlo, pokud máš zájem dej vědět!
Tak včera sme dovezli motorku kámošovi a tak sme se dneska chtěli project a co se nestalo,po asi 10km to začalo škubat a potom se to zastavilo uplně,tak sme to na kurtě dotáhli za mojim hrochem ke mě do garáže a bylo mě hnde jasný že je něco divnýho na tom že nevrčí čerpadlo,jan tak trhaně poškubávalo a tak mě první napad palivák,dali sme novej a čerpadlo zase trochunatlačilo ale znělo vážně divně,a podruhý už se nerozeběhlo,a potom po odpojení hadičky výtlaku čerpadlo běží ale děsně pomalu a divně a dává tak malej tlak že to z hačičky sotva teče,takže je asi mrtvola co??máte stim někdo skušenost jakym způsobem umírá čerpadlo???
Mě by zase nejvíc zajímalo postup jak vyměnit ten palvový filtr protože se na to chystám. Tuším že je uvnitř nádrže a dostanu se k němu tamtudy co do ní lezou hadičky? Neměl jsem to nikdy rozdělané tak aby mě něco nekouslo...
Děkuju za radu.
no já sem to zatim dělal jen na 11náctce a tam prej to jde líp než na 1150,je dobrý si vypustit benzín a potom to jen otevřeš těma pár inbusama a stáhneš ty dvě malý hadičky co tam jsou a potom to vyndáš,nejde to moc dobře ale jde to ven,tam je potom ten filtr jen na hadičkách,nic tam na tebe nevybafne,jen dej pozor ať neohneš plovák
Já bych měl dotaz, ted jsem kontroloval a doléval baterku tak jsem měl nádrž uvolněnou a nadzvednutou. Ale nějak jsem nemohl prijít na to jak ji oddělat uplně z hadiček. Na pravé straně (zhruba u baterky) jsem našel 2 spojky na tech tenčích, ale u dalších jsem nějak nic nenašel. Čeká mne taky výměna paliváku a doufám, že to jde trochu jednodušejc sundat než abych ji musel odpojovat z hadiček přímo na tom výku od paliv. filtru. To by šlo docela blbě jsou tam takový divný utahovačky co jsem zatím neviděl. Vetšina motorek co jsem zatím měl měla kohout na uzavření nádřže když se sundává tady jsem zatím nic nenašel. Mohl by prosím někdo popsat jak a co kde odpojit než abych musel postupovat pokus omyl? Dík moc
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
ChipGS napsal:
Palivovy filtr mam vymeneny... cerpadlo zacalo hvizdat jako divy, co jsem mu mohl udelat?? Predtim bylo tichy... filtr jsem dal spravnym smerem tim jsem si jistej...
Takže doplním situaci, která mě nastala...
Pri montazi nadrze jsem zamenil omylem hadicky, jsou tam dve, takze horni za spodni. Motorka samozrejme nechtela chytnout. Podival jsem se doma na fotky, protoze jsem si obezretne vsechno vyfotil, a zjistil jsem, ze je musim prehodit.
Tak jsem tak ucinil, cerpadlo jede potichoucku, a motorka chytla na drc
Mimochodem, při výměně hadic na mi do xichtu pod tlakem vystříkl benzín takovým způsobem, že jsem vyvinul nový parfém Davidoff Mechanic.
Vysvětlíte mi někdo proč tam jsou dvě hadičky?
Dvě hadičky jsou tam proto, že tam je vstřikování. Tzn. že jedna hadice je "přívod" a druhá je "vracečka" zpět do nádrže.
shimi napsal:
no já sem to zatim dělal jen na 11náctce a tam prej to jde líp než na 1150,je dobrý si vypustit benzín a potom to jen otevřeš těma pár inbusama a stáhneš ty dvě malý hadičky co tam jsou a potom to vyndáš,nejde to moc dobře ale jde to ven,tam je potom ten filtr jen na hadičkách,nic tam na tebe nevybafne,jen dej pozor ať neohneš plovák
shimi napsal:
no já sem to zatim dělal jen na 11náctce a tam prej to jde líp než na 1150,je dobrý si vypustit benzín a potom to jen otevřeš těma pár inbusama a stáhneš ty dvě malý hadičky co tam jsou a potom to vyndáš,nejde to moc dobře ale jde to ven,tam je potom ten filtr jen na hadičkách,nic tam na tebe nevybafne,jen dej pozor ať neohneš plovák
Na 1100 to jde úplně stejně jako na 1150
tak to je supr že to jde stejně,mě kámoš Honza řikal že už to mělna 1150 3x sundaný aještě ani jednou nedokázal vyndat palivák,tak to potom nevím proč to nedokázal¨,a přitom je to děsně šikovnej kluk,budu mu to muset udělat ničemovi
Jamesgsf napsal:
Já bych měl dotaz, ted jsem kontroloval a doléval baterku tak jsem měl nádrž uvolněnou a nadzvednutou. Ale nějak jsem nemohl prijít na to jak ji oddělat uplně z hadiček. Na pravé straně (zhruba u baterky) jsem našel 2 spojky na tech tenčích, ale u dalších jsem nějak nic nenašel. Čeká mne taky výměna paliváku a doufám, že to jde trochu jednodušejc sundat než abych ji musel odpojovat z hadiček přímo na tom výku od paliv. filtru. To by šlo docela blbě jsou tam takový divný utahovačky co jsem zatím neviděl. Vetšina motorek co jsem zatím měl měla kohout na uzavření nádřže když se sundává tady jsem zatím nic nenašel. Mohl by prosím někdo popsat jak a co kde odpojit než abych musel postupovat pokus omyl? Dík moc
no odpojíš ty dvě malý co jsi našel v takovejch plastovejch koncích,a potom taky odpoj ty silnější hadičky na konci u motorky,tam jsou šroubovací sponky,hlavně si pamatuj která patří nahoru a která dolu,potom taky odpoj elektriku a už máš nádrž mimo,na tom víšku jsou originál mačkaný sponky který nemusíš nijak sundavat,potom sundej víčko a opatrně to celí vyndej ven a už všechno uvidíš,povolíš sponky na paliváku,vyndáš ho a nahradíš novym,hlavně koukej jak je tam ten sterej a novej tam dej stejně aby jsi tam neotočil smer,no a potom to celí složíš a operace je skončena a pacient většinou přežije
Jamesgsf napsal:
Já bych měl dotaz, ted jsem kontroloval a doléval baterku tak jsem měl nádrž uvolněnou a nadzvednutou. Ale nějak jsem nemohl prijít na to jak ji oddělat uplně z hadiček. Na pravé straně (zhruba u baterky) jsem našel 2 spojky na tech tenčích, ale u dalších jsem nějak nic nenašel. Čeká mne taky výměna paliváku a doufám, že to jde trochu jednodušejc sundat než abych ji musel odpojovat z hadiček přímo na tom výku od paliv. filtru. To by šlo docela blbě jsou tam takový divný utahovačky co jsem zatím neviděl. Vetšina motorek co jsem zatím měl měla kohout na uzavření nádřže když se sundává tady jsem zatím nic nenašel. Mohl by prosím někdo popsat jak a co kde odpojit než abych musel postupovat pokus omyl? Dík moc
Odpojíš konektor na pravé straně (napájení čerpadla+palivoměr) a odpojíš obě hadice na pravé straně (u vstřikovače - tam jsou stahovací pásky na šroubky ; hadice si pro jistotu před sundáním označ, ať je neprohodíš jako ChipGS a zašpuntuj je nějakým vhodným kouskem kulatinky průměru cca 10mm ) + ty dvě tenký hadičky, co jsi zmiňoval. Na starších 1100 s plastovou nádrží se ještě musí rozpojit konektor od kostry k přírubě čerpadla - ten je pod nádrží.