no trochu smutny pohled ................
kdyz se podivam na prumysl co vsechno se tu da pekneho vyrobit (nebo i jen navrhnout a nechat vyrobit jinde), o vsech moznych upravcich primo motorek nemluve, tak teda tohle je vazne bida : (((
navic mi nejak unika cilovka, sem zvedav na uspesnost toho obchodniho modelu, ale pride mi to jako omyl, zakaznik je dnes daleko narocnejsi nez aby zamhouril oci kvuli znacce
Co blbnete,furt lidi hučeli,že chcou 634ku se čtyřtaktem,tak jim ju naservírovali a s cenovkou kilo. Co jinýho koupíte za kilo? baworáka z indie nebo číny ve třístovce?Stejně tak ostatní výrobci těch malejch kubatur vyrábí v číně/tajwanu/indii atd,takže to bude naprosto stejnej šit. Vždyť ta motorka je za cenu vašeho oblečku na motorku... Kdyby to udělali u nás,s brzdama brembo,vobutý na mišelínech,s blůtůtem a jinejma srač.kama,dali by ste za to dvojnásobek?
ja myslel hlavne tu 660, ta trubkokabelozmet je proste mimo misu .....
a ta 350 pokud nebude fakt hodne, ale HODNE spolehliva, tak si myslim ze to ani za to kilo proste obchodne uspesny nebude .... ono je totiz retro a "retro" ....
aby nebyl flame, ja vsemu domacimu dost fandim, ale v tomhle pripade sem trochu skeptik a mozna, bohuzel, realista ..........
Taky si neumim predstavit jak Jawu ozivit. Ale muj nazor je ze takhle tezko protoze ojety japonec za 80 tis bude jine pojezdeni. A TO podotykam jsem mel Jawu i CZ rad. Meli by mozna stavet endura nebo obecne podobne maloseriove modely ktere se rychle opotrebovavaji takze se vyplati koupit novy stroj. Hlavne by musely byt kvalitni.
Jawa stavi na vzhledu modelu 634 ktery byl i ve sve dobe uz zastaraly. O technice ani nemluvim.
Na urovni byly naposled panelky. Tady nelze ale dnes stylove navazat. Ikdys kdo vi.
Pája