Jo... taky jsem jednou vyměnil akumulátor díky místním radám ohledně startování..A po krátké době se to vrátilo. Když jsem vyndal startér a dovezl ho kamarádovi do autoelektriky, tak ho málem jeblo..Po návratu od něj to je úplně jinde...cvrk a bublá
všude dobře.....doma GSA
hele nesvítí, protože mám R1150R a tohle tam nemám . ale baterkou to není ,vzhledem k tomu ,že to dělá i s jinou uplně novou a současně nejede čerpadlo ani startér .. jestly není vadnej spínač na bočním stojanu, ale je zalitej v plastu a nedá se rozdělat. nedá se něco změřit na relátkách pod sedlem ? je tam relé na starter a na benzinovou pumpu,
dá se nějak vyřadit spínač ma bočáku ? má to tři dráty .
Bohumil napsal:
Jemu ale nende ani cerpadlo, este zme se ale nedozvedeli jesli mu sviti fid.
If you look over on the "R1150R" site, you might find some help. Here's link: http://www.r1150r...
Search under "zip ties" and "starter button - Re: bike won't start topic by Iowabeakster I would check the wiring looms where they are zip tied together going under the tank
This is a pretty well known issue on this bike, the zips are to tight & cause the wires to break or the insulation to crack
Upravil Slavek-xxx dne 24.01.2017 09:04
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tomas1200GSA> R1150R nastartovat pujde. Ale treba R1100GS rozhodne ne Ta pri vyklopeni stojanu zdechne.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
hele děkuju za link . sice jsem z toho nepochopil kterej konkretní svazek by to měl být a o jakých sponách a konektorech je řeč ale tu omáčku kolem jsem chytl .. nejspíš měl pán stejnej problém .
mrknu na to díky
Slavek-xxx napsal:
Hele, nejdriv se podivej na pojistky 5 a 6, ale obavam se, ze tvuj problem je jinde.
If you look over on the "R1150R" site, you might find some help. Here's link: http://www.r1150r...
Search under "zip ties" and "starter button - Re: bike won't start topic by Iowabeakster I would check the wiring looms where they are zip tied together going under the tank
This is a pretty well known issue on this bike, the zips are to tight & cause the wires to break or the insulation to crack
R1150R na bocnim stojanku urcite nastartovat jde. Tj. Pokud je prevodovka v neutralu, tak by i nefunkcni spinac stojanu nemel mit vliv.
Nicmene, jak pise servisak, chce to zkouknout kabelovy svazky kolem krku rizeni.
Resil jsem kabelove svazky po obou stranach krku, v miste zde:
Kabliky jsou velmi maleho prurezu a navic nevhodne spaskovane, takze se po case lamou.
Ja to resil tak, ze jsem otocil houkacku konektorem smerem dozadu a kabelove svazky "uvolnil", aby se mohly ohybat ve vetsim radiusu.
S tou spinackou to bude podobne, obavam se.
Upravil ficus dne 25.01.2017 10:59
______________
R1150R 2004
ficus - podmínkou startu na bočním stojanu je "zdravý" spínač na bočním stojanu, zařazený neutrál a sepnutá kontrolka neutrálu tzn. spínač neutrálu musí být OK. Když je vadný a kontrolka neutrálu nesvítí tak nenastartuješ.
omar - jestli je vše OK (spínač bočáku, spínač neutrálu) a po zapnutí zapalování se rozsvítí všechny příslušné kontrolky, tak vše nasvědčuje tomu, že problém je někde v okruhu "nouzáku - chcípáku". Buď je přerušený drát nebo vadný "chcípák" - přes chcípák jde napětí jak k relé palivové pumpy, tak ke startovacímu relé.
Upravil Tonda dne 25.01.2017 10:46
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda - dekuji za opravu, mel jsem na mysli spinac bocniho stojanu a psal neutralu, ale to je blbost i tak. Ale pro jistotu se zeptam povolanejsiho - pro vylouceni zavady spinace bocniho stojanu by jej stacilo proklemovat?
______________
R1150R 2004
Tonda : neměl bys prosímtě schéma zapojení toho svazku k pravé straně řiditek ? že bych to zkusil doměřit multimetrem na té kostce konektoru svazku ? nebo raději schéma elektriky že bych našel na které barvě drátu mám mít napájení pro ten chcípák(startér) a po které byrvě to jde z řiditek zpátky k motoru ? sem nic použitelnýho nevygooglil jen na R1100 .. díky
omar - jestli je vše OK (spínač bočáku, spínač neutrálu) a po zapnutí zapalování se rozsvítí všechny příslušné kontrolky, tak vše nasvědčuje tomu, že problém je někde v okruhu "nouzáku - chcípáku". Buď je přerušený drát nebo vadný "chcípák" - přes chcípák jde napětí jak k relé palivové pumpy, tak ke startovacímu relé.
Mě tak napadá... Když jsi se v motorce vrtal, měnil olej a tak, nemohl jsi někde třeba vypnout nějkej skrytej vypínač, kterej by tam mohl být po minulým majiteli ?
Já mám tuhle zkušenost z auta a taky to bylo o nervy
jardajerman@seznam.cz
nic takovýho .. myslíš že v itálii bude někdo vyrábět tajnej vypínač ? to je česká specialita
JardaFGS napsal:
Mě tak napadá... Když jsi se v motorce vrtal, měnil olej a tak, nemohl jsi někde třeba vypnout nějkej skrytej vypínač, kterej by tam mohl být po minulým majiteli ?
Já mám tuhle zkušenost z auta a taky to bylo o nervy