NA LC se občas kufry objeví jako bazarové. Kdybys chtěl nové originál BMW, podívej se tady https://www.ebay-...Senger-OHG. Kupoval jsem tam kufry na vzducháče (600€), komunikace a dodání úplně bez problémů.
Upnutí na puky od BH se dá snadno upravit na rychloupínáky M8 (cca 45 Kć jeden) . Upravoval jsem to tak na svých předchozích kufrech. Pro odepnutí musíš do kufru zevnitř. Používám vnitřní tašky, takže mi to až tak nevadilo.
Upravil j_a_k dne 13.07.2021 09:10
HonzaGS-SV napsal:
Tak ty rychloupínáky také neřeší problém puků - problém je, že zasahují dovnitř kufru a brání pohodlnému vyndavání a zandavání vnitřních tašek.
To samozřejmě ano, řeší jen nutnost použití klíče. Na druhou stranu je u BH kufrů nahoře lem, přes který je nutné tašku protlačit a když projde přes to, pak upínáky vůbec nevadí.
HonzaGS-SV napsal:
Tak ty rychloupínáky také neřeší problém puků - problém je, že zasahují dovnitř kufru a brání pohodlnému vyndavání a zandavání vnitřních tašek.
To samozřejmě ano, řeší jen nutnost použití klíče. Na druhou stranu je u BH kufrů nahoře lem, přes který je nutné tašku protlačit a když projde přes to, pak upínáky vůbec nevadí.
me u BH vadi v zasade jen dve veci, nic moc panty u topcase (pouzivam denne, doslova) a uvnitr ostre hrany na lemu kufru, ale to je holt dan za cenu/technologii (hodka s dremelem to spravila), jinak jsou v pohode
Takže těch kompromisů je více hold jsou ty BMW dražší ale ten komfort je jinde...
P.S. Do bočáku na vzducháči dám i helmu s kšiltem...
Upravil HonzaGS-SV dne 13.07.2021 12:01
HonzaGS-SV napsal:
Takže těch kompromisů je více hold jsou ty BMW dražší ale ten komfort je jinde...
P.S. Do bočáku na vzducháči dám i helmu s kšiltem...
Přesně tak.
Bude lepší trochu připlatit a mít BMW kufry k BMW motorce, když to BMW dělá.
.
HonzaGS-SV napsal:
Takže těch kompromisů je více hold jsou ty BMW dražší ale ten komfort je jinde...
P.S. Do bočáku na vzducháči dám i helmu s kšiltem...
Přesně tak.
Bude lepší trochu připlatit a mít BMW kufry k BMW motorce, když to BMW dělá.
čistě filozoficky (respektive rejpavě , BMW kufry zas tak moc nedělá
fakt asi je, že za mě ten rozdíl v ceně neodpovídá rozdílu komfortu, nebo provedení kufru, takže volba origo zas tak jasná tedy není, obvzlášť když se započítají i šrámy z těch občasných nulorychlostních pádů ...
Jasně,nedělá to přímo BMW,ale BMW je prodává.Na motorce je spousta věcí které přímo BMW nevyrábí.Jediné minus vidím v tom,že jako většina alu kufrů špiní.Plus je jednoduché nasazení kufrů a použití klíčku od motorky.
Podobné kufry jen ne s vykrojením na výfuk, jsou Givi Outback Trekker (Kappa K-Venture) i s tím,že jdou odemykat klíčem od motorky.
.
PavelDR napsal:
Jasně,nedělá to přímo BMW,ale BMW je prodává.Na motorce je spousta věcí které přímo BMW nevyrábí.Jediné minus vidím v tom,že jako většina alu kufrů špiní.Plus je jednoduché nasazení kufrů a použití klíčku od motorky.
Podobné kufry jen ne s vykrojením na výfuk, jsou Givi Outback Trekker (Kappa K-Venture) i s tím,že jdou odemykat klíčem od motorky.
Jak jsi docílit toho aby se dal originál klíček BWM používat v kufrech GIVI Trekker?
PavelDR napsal:
Jasně,nedělá to přímo BMW,ale BMW je prodává.Na motorce je spousta věcí které přímo BMW nevyrábí.Jediné minus vidím v tom,že jako většina alu kufrů špiní.Plus je jednoduché nasazení kufrů a použití klíčku od motorky.
Podobné kufry jen ne s vykrojením na výfuk, jsou Givi Outback Trekker (Kappa K-Venture) i s tím,že jdou odemykat klíčem od motorky.
Jak jsi docílit toho aby se dal originál klíček BWM používat v kufrech GIVI Trekker?
Chce to jen malou úpravu klíčku, která nemá vliv na jeho primární funkci. Ze dvou protilehlých stran se musí odfrézovat 0,3 mm , aby šel klíček zasunout do zámku kufru. Pak jen demontovat vložky zámků a stavítka, která jsou přes vložku , když je v ní klíč , se zabrousí do tvaru vložky. Pak jen jehlovým pilníkem začistit obroušená stavitka. Vyprat v lihu, nebo benzínu od špon. Lehce máznout a namontovat zpět.
Už jsem jich dělal několik a pokud vím, tak vše zatím šlape.
.