Jo přesně tak, zajímalo by mě jak to zní jestli to není až moc hlučné.čeká mě s dakarem cesta do Turecka a možná zabloudíme do Iránu tak bych nerad aby mě po pár kilometrech hučelo v hlavě a pak že to bude hodně papat měl jsem KTM 640 SM s Indy výfuky a po 150km mi ještě celej den hučelo v uších
Upravil mandy8 dne 13.02.2009 15:22
nepovidej. Mam stejnou cestu. Akorát že to vemu ješte přes Albanii. Ted o vikend budu řešit termin a co kdy a jak
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
TAK SEM TO KUCHNUL. První dojmy jsou následující: zvuk se změní jen při prudkym přidání plynu-víc to prdí/praská a velmi příjemně mě překvapil nárust výkonu v celym spektru otáček.Při normální plynulý jízdě ten zvuk není nijak otravnej řekl bych že skoro stejnej.
No dělal jsem to podobně-po dobrym to ven nejde.Když vydržíš do neděle tak sem hodim i video se zvukem.Jel jsem na tom cca 15min takže co se týče spotřeby tak zatím nevím,ale ten zvuk skutečně neni nijak otravnej-hlučnější to je to je pravda ale nic až tak hroznýho.
Když už jsme u těch výfuků tak se ještě zeptám: Máte někdo zkušenosti s leštěním nerezu?resp.celý výfukový potrubí mi napadla liška,jde s tím něco udělat?
Zdarec chlapáci, tak vy jste si mysleli že to bude stát za kulovku že jo. No konec legrace já si myslím že to není tak špatný a kdyby se mi to nelíbilo tak věřte že bych to sem vůbec nepsal.Osobně si myslím že když se uzavře prostup mezi levou a pravou a když bude ta 30ka v levé průchozí na celý průměr tak to musí stačit. Michale na leštění nerezu je nejlepší hadrový kotouč a zelená leštící pasta pokud nemáš leštičku nebo brusku tak bude stačit i silnější vrtačka do které kotouč upneš.Ať se daří. jb.
Chlapi až pojedete do třeba Rakous a budete potřebovat origo vejfucky tak napište já Vám je střelím.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
To TOLI - Výfukový potrubí na Dakaru je jestli se nepletu nerezový, ale není chromovaný, takže ani na nových moto není lesklé. Chromovaný jsou jen koncovky.Taky jsem ho měl takový zašlý, vypadalo to jako lehce orezlý, ale není to rez jen napečený bordel. Vzal jsem to jemným drátěným kotoučem ve vrtačce a bylo to jako na nových moto - čistý kovově matný povrch. 3lo to docela dobře, líp se to dělá, když si celý výfuk sundáš z moto, to je taky práce na chvilku - dva šrouby na přírubě u motoru, objímka před katalyzátorem,rozpojit koncovky pod podsedlovkou, jen někdy to jde ztuha rozpojit, záleží jak hodně je to zapečené - ale jde to.