dave807 napsal:
Sitex:TA čko jsem právě zkusil i mimo silnici a je to břichoplaz proto 800gs ale na cestování bude lepší gsa a hlavně 21"do lesa
No nevím,já soudím podle sebe.... Měl jsem hodně dlouho R1150GSA, na cestování super,ale fakt se mi to zdálo zbytečně velký a těžký, super byla velká nádrž,ale stejně každých 150-200km musíš zastavit,protože tě bolí prdel takže o tankování taky tak úplně nejde.....
Mám objednaný nový LC , ale už jsem kvůli těmto věcem nechtěl advika,tak uvidím zda to byla dobrá volba...
ZETOR:Nezlob se ale z jetejch sem vyléčen a chci to na díl,nejak sem procházel všechny možné inzerce a možnosti nová je nová a když si zamilovaný není co řešit
dave807 napsal:
Sitex:TA čko jsem právě zkusil i mimo silnici a je to břichoplaz proto 800gs ale na cestování bude lepší gsa a hlavně 21"do lesa
No nevím,já soudím podle sebe.... Měl jsem hodně dlouho R1150GSA, na cestování super,ale fakt se mi to zdálo zbytečně velký a těžký, super byla velká nádrž,ale stejně každých 150-200km musíš zastavit,protože tě bolí prdel takže o tankování taky tak úplně nejde.....
Mám objednaný nový LC , ale už jsem kvůli těmto věcem nechtěl advika,tak uvidím zda to byla dobrá volba...
12ADV je predevsim VYSSI motorka, ktera ma delsi telo tlumice.
ad. zastaveni -- to se ale nerovna dotankovani. Mas plno (civilizovanejch) casti sveta, kde kdyz ti zavrou cerpacku v konkretnim meste, je to treba hodina a pul cesty tam a zpatky navic.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dave807 napsal:
Sitex:TA čko jsem právě zkusil i mimo silnici a je to břichoplaz proto 800gs ale na cestování bude lepší gsa a hlavně 21"do lesa
hele ja mam s 21" 90/90 na osmikile najeto 130 tisic ciste ONroad... pokud s tim umis, je to ok... ale musis fakt premejslet jak to tam do ty zatacky slozit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jestli Ti mohu poradit a nebudeš se zlobit za názor amatéra... za mě GSA.. je hezčí, má toho víc v "základu" a vypadá **** dobře !
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
Jestli Ti mohu poradit a nebudeš se zlobit za názor amatéra... za mě GSA.. je hezčí, má toho víc v "základu" a vypadá **** dobře !
Měl jsem R1200GS 2009, teď mám F800GSA a jen co ho doplatím, tak zpět 1200GS, ale LC. Pohodlí, ergonomie a výkon jsou podstatně lepší u 1200 GS než 800GSA. Dlouhodobou spotřebu u 800 GSA mám 5,5 l/100 km, takže stejná jako u 1200GS. Když by jsi chtěl vědět víc, stačí napsat
Upravil Ludo46 dne 07.02.2017 21:53