WDčko beru z práce, takže postavím moto na stojan, roztočím kolem a nechám tlak z trysky vymést všechny bordely z článků řetězu... Pak to jen hadrem nebo štětcem očistím a nanesu Castrol... S tou rovnoměrností nevím, Hicksi, ale nějak problém nemám... Ovšem všimnul jsem si, že mám nějakou novější verzi, protože na netu jsou pořád jen ilustrační obrázky starého obalu... Možná změnili i trysku... Každopádně na Dandyně jsem mazal Conkorem a vším, co se trošku mazalo a jelo to taky... Na Dakarku jsem si nechal poradit a koupil Castrol... Stál cca 320,- a až dojde, zkusím něco jiného...
xhackerm napsal(a):
WDčko beru z práce, takže postavím moto na stojan, roztočím kolem a nechám tlak z trysky vymést všechny bordely z článků řetězu... Pak to jen hadrem nebo štětcem očistím a nanesu Castrol... S tou rovnoměrností nevím, Hicksi, ale nějak problém nemám... Ovšem všimnul jsem si, že mám nějakou novější verzi, protože na netu jsou pořád jen ilustrační obrázky starého obalu... Možná změnili i trysku... Každopádně na Dandyně jsem mazal Conkorem a vším, co se trošku mazalo a jelo to taky... Na Dakarku jsem si nechal poradit a koupil Castrol... Stál cca 320,- a až dojde, zkusím něco jiného...
aha.. pokud mas neomezeny prisun WD tak to pak ok..., jen si nejsem jisty jak se zachova WD k te gume.. dlouhodobe
jinak ja najezdil asi 30k s Castrolem.. pak jsem presel na morabuv Motorex a aplikace je jak nebe a dudy...
presny, tenky proud z Motorexu vs. zvejkackovy oblak Castrolu...
Upravil hicks dne 11.04.2010 12:27
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
2 Babula: Čoveče kecal bych... Ani jsem ho nezkoumal... Původní majitel tam dával novou řetězovku před prodejem...
2 Hicks: Já nanáším ten Castrol tak ze vzdálenosti cca 5-7cm, takže není moc prostoru pro oblak kapaliny a jde to celkem přímo a pokryje to všechno, kam mířím... Jinak jak se označují ty tvé prostředky? Kouknu na cenovku a popis...
xhackerm napsal(a):
2 Babula: Čoveče kecal bych... Ani jsem ho nezkoumal... Původní majitel tam dával novou řetězovku před prodejem...
2 Hicks: Já nanáším ten Castrol tak ze vzdálenosti cca 5-7cm, takže není moc prostoru pro oblak kapaliny a jde to celkem přímo a pokryje to všechno, kam mířím... Jinak jak se označují ty tvé prostředky? Kouknu na cenovku a popis...
A ja aplikuju mezi clanky jak radi v navodu k memu DID ZVM2.. ciste jen na gumicky. Z hodne blizka...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Akorát já mám na tom lehce jinou etiketu, tuším...
jj.. jeste je chain wax.
Mel jsem oboje.. oboje se mi zda vyrazne horsi, nez Motorex.
A zazracne mazaci schopnosti to asi taky nemelo.. prvni dva retezy odpis po cca 16-17k km.
Upravil hicks dne 11.04.2010 13:04
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xhackerm napsal(a):
No nevím, jestli levnější... To tvé je 56ml a ten Castrol má 400ml... Ale každopádně si ho koupím a vyzkouším...
nn.. koukas se na to pidibaleni...
Motorex Chainlube 622 Strong 500ml -- 264,- kc vcetne dane
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xhackerm napsal(a):
OK... Heleď a psal jsi, že to dáváš jen na ty gumový kroužky... Já to prostě nanáším na celý řetěz... Špatně?
hele... cetl jsem na to asi miliardu nazoru.
V principu zasadne rozporuplnych..
a) ja mazu zevnitr hlavne a trochu i zezadu (zvenci) ty gumicky.. tak to je v manualu k DID retezu
zacinam zevnitr, protoze odstrediva sila
c) stejne se uplne netrefim, takze je trochu namazany i zbytek (clanky)
---
DULEZITE JE CISTENI... to jsem odkoukal od Moraba... ten ma retez porad cisty a vypada fakt skoro jak novy.
Navic dobre vycisteny a namazany poznam i na hladsi jizde cele motorky.
Taky nam prislo, ze moc mazani, zvlast pri mene cisteni = brusna pasta = spatne.
Ja osobne mam treti(!) retez.. nejdriv 2x nicmoc original BMW CZ motorrad retez s o-ringy... ted nove ten DID ZVM2. TO je nejaky vylepseny x-ring.
Upravil hicks dne 11.04.2010 13:04
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xhackerm napsal(a):
No já ho napřed musím pořádně vyčistit, ale jak píšete o tom WDčku, tak asi ne... Takže štětku a petrolej a prostě "vykartáčovat" ?
ja cistim hadrem a tim Motorex chain clean.. nakonec ani neni moc drahy...
A rucnikem..
ale na tohle je expert Morabo.. mozna pouziva jeste kartac. Ale to musi silene svinit...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
WDčkem o-kroužkům neublížíš...přečti si co je na něm napsané...použítí...jedinu nevýhodu vidím v jeho ceně a v tom že je řídké a nevyschne...tudíž rozpustí nečistoty a pak za jízdy, ikdyž řetěz pak namažeš, tak výlítá a zasere ti zadní kolo. Taky jsem čistil řetěz WDčkem a mazal Motulem Offroad...zadní kolo zasrané jak jetel...jednou jsem očistil čističem na řetěz a na mazal motulem off a byl pokoj...
Dle mého petrolej taky nic moc...nejlepší řešení vidím v originál čističi na řetěz...
A hodně přemýšlím o pračce KettenMax...i na ScotOiler jsem slyšel chválu...ale ta cena je dost vysoká...
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
HonzaGS napsal(a):
WDčkem o-kroužkům neublížíš...přečti si co je na něm napsané...použítí...jedinu nevýhodu vidím v jeho ceně a v tom že je řídké a nevyschne...tudíž rozpustí nečistoty a pak za jízdy, ikdyž řetěz pak namažeš, tak výlítá a zasere ti zadní kolo. Taky jsem čistil řetěz WDčkem a mazal Motulem Offroad...zadní kolo zasrané jak jetel...jednou jsem očistil čističem na řetěz a na mazal motulem off a byl pokoj...
Dle mého petrolej taky nic moc...nejlepší řešení vidím v originál čističi na řetěz...
A hodně přemýšlím o pračce KettenMax...i na ScotOiler jsem slyšel chválu...ale ta cena je dost vysoká...
jo . chytrej Scottoiler tusim 8k...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Co scottolier? Nemate ho nekdo? Mel jsem ho instalovan jiz pri koupi motky a funguje bezva. Obcas retez vycistit a jste bez starosti.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
xhackerm
Petrolej ne,naftu ne WD ne a ani nic jiného.Kup si origo čistič a mazání na řetězy.Jinak ti ty gumičky spuchřej a můžeš jít koupit nový řetěz.
Nejkrásnější pohled na svět,je ze sedla BMW
Spea napsal(a):
Co scottolier? Nemate ho nekdo? Mel jsem ho instalovan jiz pri koupi motky a funguje bezva. Obcas retez vycistit a jste bez starosti.
ale jakej mas?
ten chytrej, co ma i senzory zrychleni? nebo ten co pracuje s podtlakem u sani?
kolik kapilar?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
servisak napsal(a):
teda koukám že zlatě za kardan!kardan 2x hurá
bohuzel oni ten kardan casto kombinuji s nic moc motory
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2