LukyGs napsal:
Tady jsou ty budíky co mám na lca já
Ty mas uz model 2017 tudiz euro 4 a mas i jinej fond budiku nemas sipku na kazdou stranu ale jednu spolecnou a mas misto toho kontrolku emisi.
A v čem všem, se Mildo tedy liší ten model 2016 a 2017 který mám já? Nepostřehl jsem, že bych měl jiný prolis nádrže nebo tak něco. Jen mě v CarTecu řekli, že to má už vyměněný nějaký problémový ložisko v převodovce
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
Tady jsou ty budíky co mám na lca já
Ty mas uz model 2017 tudiz euro 4 a mas i jinej fond budiku nemas sipku na kazdou stranu ale jednu spolecnou a mas misto toho kontrolku emisi.
A v čem všem, se Mildo tedy liší ten model 2016 a 2017 který mám já? Nepostřehl jsem, že bych měl jiný prolis nádrže nebo tak něco. Jen mě v CarTecu řekli, že to má už vyměněný nějaký problémový ložisko v převodovce
Jeste mas misto kulateho OBD konektor.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
merlin_cze napsal:
Vy mně dáváte :-) ...mám 14 dní LC 2013 a podle příspěvků je to asi nejhorší model co BMW vyrobilo....
tak kdyz si kupujes moto ze zacatku produkce?
...ja uz ho mam 4(!) roky...
Upravil hicks dne 26.02.2017 20:32
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
merlin_cze napsal:
Jakej začátek produkce....dyť to začali dělat dlouho před válkou...:-) zkusím to nějak rozjezdit...
simte... mam jak 800, tak LC ze zacatku produkce a i kdyz jsem na LC jezdil fakt ted uz malo, tak mnozstvi pruseru oproti 800 je imho minimalni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LukyGs napsal:
Tady jsou ty budíky co mám na lca já
Ty mas uz model 2017 tudiz euro 4 a mas i jinej fond budiku nemas sipku na kazdou stranu ale jednu spolecnou a mas misto toho kontrolku emisi.
A v čem všem, se Mildo tedy liší ten model 2016 a 2017 který mám já? Nepostřehl jsem, že bych měl jiný prolis nádrže nebo tak něco. Jen mě v CarTecu řekli, že to má už vyměněný nějaký problémový ložisko v převodovce
LukyGs napsal:
Tady jsou ty budíky co mám na lca já
Ty mas uz model 2017 tudiz euro 4 a mas i jinej fond budiku nemas sipku na kazdou stranu ale jednu spolecnou a mas misto toho kontrolku emisi.
A v čem všem, se Mildo tedy liší ten model 2016 a 2017 který mám já? Nepostřehl jsem, že bych měl jiný prolis nádrže nebo tak něco. Jen mě v CarTecu řekli, že to má už vyměněný nějaký problémový ložisko v převodovce
Jeste mas misto kulateho OBD konektor.
Ivánku a to je výhoda, nebo horší?
jak se to vezme.. muzes si na to snadno koupit nejakej dongle, ale zase to zvysuje sanci, ze tam bude cumet nekdo z STK.. bych si tak tipnul.
Jestli ta zmena nesouvisi s timhle.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
servisak napsal:
Bud v klidu az tak kolem 50 000km odchazi alternator..
Můžu se zeptat, co tam ještě odchází po jakých km, čeho se mám bát??? Koukal jsem do katalogu náhradních dílů a jestli jsem koukal dobře, tak nejdou objednat originál ložiska do zadní rozvodovky, to už se to mění jen kus za kus??? Jak tak koukám tak koupit nějakou 2014 s 50000km a bez záruky nebude zrovna výhra...., jestli to není pouze o alternátoru... i když na mobile.de jsem už viděl 2014 GSA se 100.000km, jen by mě zajímalo, co na tom všechno měnili