Tak se tu snáší spousta kritiky na Tourance next, mám odjeté dvě sady. Na první 18.000km a na druhé zatím 8.000km a nemám jedinou výtku ke kmitání. Jediné co my dělá starosti jsou hadi na silnici. I lehký off jezdí vklidu, dal jsme si i louku na trávě do kopce ve dvou a nebyl problém.
Minulý rok z dovolené se už ve 170 kroutily, ale vzhledem k váze bagáže a naší se ani nedivím.
Jinak já přemýšlím vyzkoušet TerraForce
Karlovarak BMW R1200 GS Adventure
Karlovarak napsal:
Tak se tu snáší spousta kritiky na Tourance next, mám odjeté dvě sady. Na první 18.000km a na druhé zatím 8.000km a nemám jedinou výtku ke kmitání. Jediné co my dělá starosti jsou hadi na silnici. I lehký off jezdí vklidu, dal jsme si i louku na trávě do kopce ve dvou a nebyl problém.
Minulý rok z dovolené se už ve 170 kroutily, ale vzhledem k váze bagáže a naší se ani nedivím.
Jinak já přemýšlím vyzkoušet TerraForce
Ale tady jde o jiný rozměr než máš ty na motorce. Nebo máš vodníka?
rick napsal:
Souhlas se servisákem. Jezdím je taky. Po ojetí chci zkusit nový Mitasky Terra force, teda jestli budou v našem rozměru. 07 bohužel na lc nedělají. Teda nevím o tom. Jen na vzducháče.
Sakra, LC má jinej rozměr? tak to jsem nepostřehl. Inu, novoty
jasne... a je to cejtit.
Právě jsem si to naštudoval, ale uniká mě efekt širší a nižší pneumatiky. jedině, že by se LC posunulo z kategorie cestovní enduro do kategorie cesťák.
Nezkoušel jsem to a ani nemám možnost, ale jako mlaďas jsem šířku ráfku moc neřešil a tam, kde byla guma 3,25 jsem v pohodě prásknul 3,50 a tam, kde byla 3,50 jsem fláknul 4. Efekt na Velorexu byl ten, že to lépe sedělo v zatáčkách a sralo víc esenbáky. Tak se dá předpokládat, že to lépe sedí na silnici. Asi.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal:
Právě jsem si to naštudoval, ale uniká mě efekt širší a nižší pneumatiky. jedině, že by se LC posunulo z kategorie cestovní enduro do kategorie cesťák.
ehm..
klasika predni (vyska gumy): 88 mm
LC: 84mm
zadni klasika: 105mm
LC: 102mm
predni sirsi na LC o 10mm, zadni o 20mm... fakt nevim, co resis
Mne to vyhovuje, navrat k 110/150 a uz vubec ne k 90/150 bych nechtel.
Upravil hicks dne 02.03.2017 19:40
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
predni sirsi na LC o 10mm, zadni o 20mm... fakt nevim, co resis
Mne to vyhovuje, navrat k 110/150 a uz vubec ne k 90/150 bych nechtel.
Prdlajs řeším, spíš se podivuji, že jim to stálo za to měnit rozměry v techničáku. Takhle s metrem v ruce jsem to neměřil, vycházím jen z daných rozměrů a v podstatě bych se nebál ty gumy prohazovat, pokud by byla potřeba, protože ten rozdíl fakt není. Kdyby byla změna v průměru....třeba že by za obě šli 16 a nebo nějakej podobnej nesmysl... Ale třeba je to jako se šroubama a klíčema. Když už se klíče neprodávaj, změníme rozměr hlavy šroubu, i když je šroub pořád stejnej.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal:
Prdlajs řeším, spíš se podivuji, že jim to stálo za to měnit rozměry v techničáku. Takhle s metrem v ruce jsem to neměřil, vycházím jen z daných rozměrů a v podstatě bych se nebál ty gumy prohazovat, pokud by byla potřeba, protože ten rozdíl fakt není. Kdyby byla změna v průměru....třeba že by za obě šli 16 a nebo nějakej podobnej nesmysl... Ale třeba je to jako se šroubama a klíčema. Když už se klíče neprodávaj, změníme rozměr hlavy šroubu, i když je šroub pořád stejnej.
No ja si spis myslim, ze to spatne pocitas
Neberes nahodou ten druhej rozmer v milimetrech? ONY JSOU TO TOTIZ PROCENTA.
Klasicky GS ma vzadu 150mm sirku + 70 PROCENT z toho vysku.
LC ma vzadu 170mm sirku + 60 PROCENT vejsku... a ty gumy jsou tim padem temer stejne vysoky.
Jinak 170ka vzadu je pokud vim kvuli vykonu... a kombinace 120/170 mi pro moje on-road vyuziti vyhovuje lip. Zvlast pokud to nalozis.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Neberes nahodou ten druhej rozmer v milimetrech? ONY JSOU TO TOTIZ PROCENTA.
Klasicky GS ma vzadu 150mm sirku + 70 PROCENT z toho vysku.
LC ma vzadu 170mm sirku + 60 PROCENT vejsku... a ty gumy jsou tim padem temer stejne vysoky.
Jinak 170ka vzadu je pokud vim kvuli vykonu... a kombinace 120/170 mi pro moje on-road vyuziti vyhovuje lip. Zvlast pokud to nalozis.
Aha, takže procenta. To jsem taky nevěděl. No, pořád je co objevovat. Dík
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Medik napsal:
Aha, takže procenta. To jsem taky nevěděl. No, pořád je co objevovat. Dík
jj jsou to procenta, takze se to hejbe se sirkou behounu.
Tj. gumy 225/30 neni 30mm vejska, ale 67,5mm.. coz uz je prumerna delka pindoura populace v okoli Kyjova atd...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jaké nejlepší terénní pneu můžete doporučit na vodníka? Ne univerzály, čistě terénní se kterými se budu asfaltu spíš vyhýbat... prostě na přezutí.
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Jaké nejlepší terénní pneu můžete doporučit na vodníka? Ne univerzály, čistě terénní se kterými se budu asfaltu spíš vyhýbat... prostě na přezutí.
Na vodníka žádné fakt terénní gumy neexistují.
Nejostřejší zadek, o kterém vím, je Mefo stonemaster, která je o 10mm užší než je potřeba i na vzducháč, natož na ráfek vodníka.
Ale možná mám jiné představy o tom, co je terénní guma pro ježdění mimo asfalt. Já si pod tím představuju třeba Michelin Desert
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Po najazdeni vyše 9tis km prichádza čas na výmenu originálnych gúm Anakee 3 (zadná má cca do 1.5mm v strede).
Uvažujem na Pirelli Scorpion Trail 2 - viete niekto kto menil porovnať ich vlastnosti voči Anakee 3? Ide mi samozrejme o asfalt.
A este jedna otazka, na stranke predajcu som nasiel dve verzie Pirelli Scorpion Trail II, standardna a verzia oznacovana ako (D) : upravená konštrukcia pneumatiky, zlepšujuca stabilitu, vyrobená pre Ducati Multistrada 1200 Enduro.
Mate s tymto niekto skusenost? Je lepsie zobrat D verziu? Cena je rovnaka.
Upravil erne818 dne 24.10.2017 11:22
Přecházel jsem na z Anakee III na Scorpion trail II a rozdíl je téměř neznatelný.....
Určitě to jsou obě dobrý pneu a v testech to Pirellka vyhrála
Nájezd cca 14000 km na obou