Tak už asi vím, který kablík je šluslý, ale problém nekončí, nepodařilo se mi zatím vydolovat celý svazek, aniž bych musel odpojit řídící jednotku... a tak otázka. Od této 10A pojistky, nevíte kam vede ten červenobílý kabílek? Je to na rohu té pojistkové krabičky... má namířeno do velkého svazku k brejlím... :-(
Ahojte,
tak po jaru mám podobný problém:
1. Když otočím klíčkem z vypnuto na start - tak se mi třepe rafička rychloměru asi tak 2-3 s.
2. Vždy se mi vynulují hodiny..
Drbal jsem se v tom asi půl hodiny a nic...
Může mi někdo poradit?
Díky
Ek
https://t.me/pump_upp
Tak to vítej v klubu, už mi z toho jebe, je hezky a já to mám odstrojené... ale zítra mi přijde švára, který slaboproudu kdysi holdoval.. tak určitě dám vědět, ale kdybys něco zjistil, ozvi se! :-)
...a třetí problém jsem zjistik dneska pri nukupu proviantu- Když jsem odjížděl z mista cca 17 km vzdaleneho,tak jsem vynuloval denní kilometrovnik....při jedu k obchodu,koupim drobnosti na zítřejší snidani .... Jdu k motorce a po nastartování zjišťuji, že kilometrovnik má pryč aktuální denni nájezd a misto toho svítí celkovy stav km a původní hodnota denniho kilometrovniku. Je po přepnutí úplně jiná.. .. T.j. stará původní před nulovanim....
Když jsem vyjizdel bylo zamračeno.... Pak nekolik km huste prselo....
Pojistky jsem zatím nekontroloval...řešil jsem prasklý vak do domácí vodárny
Tak to je ono.. stejný problém... akorát my jsme to zase více rozdělali a už mám vyházená i relátka mezi hlavou a motorem, teď ještě demontovat krabičku na tyto relátka... pak snad zjistím, kam ten červenobílý tlustý kablík od té 10A pojistky jde... schéma by mi dost pomohlo, kdybyste ho někdo měl... ale je to mazec, Už se těším na dávání motorky zase do kupy :-D
Schémata dostupná na netu jsou všechna na starou. Tam byly jen 4 pojistky. Jinak jsem zkoušel u mojí a přes 10A pojistku jede i ten čtyřblik při vypnutým klíčku. Takže z ní určo povede drát do diod na dně toho elektroboxu.
puchyyla napsal:
Schémata dostupná na netu jsou všechna na starou. Tam byly jen 4 pojistky. Jinak jsem zkoušel u mojí a přes 10A pojistku jede i ten čtyřblik při vypnutým klíčku. Takže z ní určo povede drát do diod na dně toho elektroboxu.
HEURÉKA!!!!! Tak záhada je skoro rozluštěná... šlusovalo to na červenobílém silném kabelu, který šel do pojistky 10A. Kabel končil před baterkou pod zapojenýma relátkama, tam byl tupý konec ohromného svazku kabelů, zamotaný černou páskou. V tomto konci byli svedené všechny různé kabely podle barev. Vždy stejná barva byla spájená do koncovky, ta byla obalená izolantem. Takže už do tohoto uzlu s červenobílými kabely to šlo šlusnuté!! Šel jsem po jednotlivých kabelech (dva byly tlustší než ostatní) a prověřoval jsem, kam jdou.. no a problém vedl k černé zásuvce, která byla slepá, končí víčkem a je umístěna "venku" vpravo nad chladičem. Přikládám obrázky a prosím Vás o radu, na co tato zásuvka je? Jde do ní jeden již zmiňovaný červenobílý kablík, jeden hnědý a jeden hnědočerný. Uvnitř té zásuvky se bije červenobílý s hnědým. Přijde mi to jako zásuvka na externí světla, či něco podobného... mohu to ucvaknout, kdyby mi to nešlo vyčistit??? Prosím poraďte!
dusvla přiložený následující obrázek:
A kdo jste už někdy dělal diagnostiku, dělá se např. když nejede motor, nebo nejde odhalit závada? Já jsem za tři roky tu zásuvku nepoužil... ťuk ťuk ťuk .. :-) Jen se ptám proto, že jsem zatím nepřišel na to, jak se do té zásuvky dostanu - myšleno k opravě kontaktů na kabelech... rozborku sborku.