MILAN napsal:
test jsem nečetl ale všeobecně conti atttack nejsou špatný gumy ale pokud jde o výdrž získávají tím že mají hlubší vzorek cca 7mm ostatní cca 6mm tzn že pak dýl vydrží ale je to relativní u těžších mot zas hlavně na předku dělají dot velkou pilu tak že při 2mm vzorku už je znat opotřebení i při jízdě ne jen na oko
ale zase je tam nižší cena
jedno je jistý je to jak s autem traboš tě taky odveze pře pul evropy stejně jako octavka nebo mercedes jen budeš mít z každé jízdy jiné zážitky přičemž za ty lepší si samozřejmně připlatíš .
to je obecny postreh nebo tos vypozoroval na sve motorce?
nechtel bych se nikoho dotknout, ale byl bych fakt vdecny za poznatky lidi, kteri na tech gumach jezdili a znaji to z praxe.
Na diskuznich forech se setkavam s ruznymi famami co jeden vymysli a dalsi to po nem papouskuji...
Prave proto se ptam radeji tady, je tu jakasi pravdepodobnost, ze majitele novych stroju by se mohli podelit o nejake zkusenosti.
PS: na sve soucasne motorce mam vzorek cca 2-3 mm (mozna trochu vic vzadu)a gumy vymenim radeji driv nez si pak nabit drzku. Neresim petikilo v porizovaci hodnote, spis kompromis vydrz/cena/jistota v naklonech.
Dik vsem za postrehy.
vypozoroval ne na své ja conti nejezdím nevým nějak jsem si k nim nevypěstoval duvěru
postřehy jsou z gum co přezouvám popř od lidí kolem teda z jejich motorek to o hlobce vzorku si samozžejmně změřím na nových gumác ty attack tam většinou ta přední dělá strašný zuby někdo to nevnímá ale lidi co mají motorku v ruce poznají že něco není v pořádku a to už u 30% vzorku pozoroval jsem hlavně na těžších motorkách např když vylítly roadsmart tak jsem to objednal borcovi na fazera 6 a po 6 tis km se mu ve 160ti vlní moto pod prdelou
nebo oblíbená levná CONTI FORCE z korejské produkce máš lidi co to daj na supersport a chválijou ale ja bych na to nejezdil
je to složitý pořád se ptám kontroluju co kolik vydrží zkouším a učím se těžký takhle radit .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
vypozoroval ne na své ja conti nejezdím nevým nějak jsem si k nim nevypěstoval duvěru
postřehy jsou z gum co přezouvám popř od lidí kolem teda z jejich motorek to o hlobce vzorku si samozžejmně změřím na nových gumác ty attack tam většinou ta přední dělá strašný zuby někdo to nevnímá ale lidi co mají motorku v ruce poznají že něco není v pořádku a to už u 30% vzorku pozoroval jsem hlavně na těžších motorkách např když vylítly roadsmart tak jsem to objednal borcovi na fazera 6 a po 6 tis km se mu ve 160ti vlní moto pod prdelou
nebo oblíbená levná CONTI FORCE z korejské produkce máš lidi co to daj na supersport a chválijou ale ja bych na to nejezdil
je to složitý pořád se ptám kontroluju co kolik vydrží zkouším a učím se těžký takhle radit .
jasne, ja sem si taky na nekterych motorkach vsiml, ze sou gumy oskakane jak koza
ted si ale nevzpomenu jestli to byly conti nebo bridgestone a jaky presne typ, ale davaly se bud na inazumu nebo 6ku fazera a kdo to tam mel, tak kazdy jeden to mel oskakane, kdyz clovek pustil riditka tak to kmitalo jak blazen.
Neodsuzuju ale znacku jako takovou, mozna ze nektera guma je povedenejsi a jina ne, mozna je to taky stylem jizdy castecne, kdy sjedes predek a boky zustavaji malo jete... kombinace mnoha faktoru.
Ale zpet ke GSu: ted mam tourancky a nikterak z nich nejsem nadsen - sice vydrz dobra ale zpetna vazba a hlavne jistota v zatackach nic moc. Pravda nejsou nove ale taky ne uplne na odpis.
Takze co ted - risknout a investovat do novych EXP nebo zkusit ty conti, ktere vysly v tom testu (pro me prekvapive) docela dobre?
Teren nejezdim, 85% okresky a silnice 1. tridy, zbytek rychlejsi presuny na dalnicich a silnicich dalnicniho typu. Proste klasicka turistika
no ja na 12ADV jsem si ve dvou škrkl stupačkou v serpetýnách na rýmařov v alpách jsemměl kufrry tak to na stupačku moc nešlo kufr tě zastaví a mám tam BW 502 na tourancky si moc nikdo nestěžuje možná je máš blbě sjetý - jezdil na podhuštěnejch , ma jí hrany .....
pokud to má být vyloženě na silnicu tak by tam šli michelin pilot road to sem dával na nahače , sporty i na 12gs to má kamoš. ona se pomaleji zahřívá ale poměrně sedí (myslím že tě spíš nepustí hlava než guma) a jízdní dosah určitě přes 10 tis
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Ahojte, sháním něco obojetného, ty Enduro 3 Sahara 140/80 - 17 69H asi nejsou bezdušovky že? Nikde jsem o tom nenašel ani ň. Ale jinak vypadaj moc dobře. Jo a jakou přední?
Jsem vděčný za dvě kola s vrtulí, ale teď si švihnu oranžovou.
Ahoj chlapaci,
zajimal by me vas nazor na gumy Metzeler Tourance a Conti trial attack???
Tourancky sou jasny,ale me by spis zajimaly ty Continentalky.Zkousel je nekdo??Jaky drzej,jakej je dojezd atd.
Predem diky za odpovedi,jestli nejaky budou
BMW R 1200 GS Adventure
to Milan: Pilot Road jsem měl na FZ1 a nebyla to povedená guma...příliš tvrdá pro takový motocykl...to když, tak dvousměsovou variantu PR 2...
uvažoval jsem dlouho, co pořídím letos na GSA a zamýšlené Tourance EXP mi v pneuservisu vymluvili, že s nimi nemají dobrou zkušenost, tak je přestali dodávat...takže nejspíš zkusím nové Anakee II, měly by při zachování výborné přilnavosti mít díky dvojí smesi větší nájezd km, což prý bývala slabina původních Anakee...
tak uvidíme....obroušený stojánek z původních Bridgestone máme také...
Tomino> Trail Attack jsem jezdil loňskou sezónu. Plusy: handling, rychlé změny směru, stabilita v náklonu i s plně naloženou motorkou. Celkově to svým chováním připomíná spíš sport-touring obutí na silniční motorku. Minusy: chvění v řízení při jízdě ustálenou rychlostí na čtvrt až půl plynu (údajně problém jen některých sérií, neprojevuje se na GS 2008, která má o 2 kg těžší litá kola než předchozí modely), na mokru občas znervózní malým uklouznutím už při průměrném náklonu. Je to spíš signál než problém, protože se okamžitě zase chytne a v oblouku drží pevně i na vodě, ale půlky se člověku sevřou
Najel jsem na nich asi 9000 km, ale nikdy nesjíždím gumy až na doraz – jak se motorka začne vlnit, přezouvám.
Vjetrnik napsal:
to Milan: Pilot Road jsem měl na FZ1 a nebyla to povedená guma...příliš tvrdá pro takový motocykl...to když, tak dvousměsovou variantu PR 2...
Mam na 12 GS ty Pilot Road a nezdaji se byt moc jiste v zatackach, parkrat mi uz nahle zadni kolo ustrelilo, nic prijemneho a taky pri prudkem brzdeni maji pneu tendenci jit docela rychle do smyku, jak zadni tak i predni. Kilometrovy vykon zadni pneu pres 11 000 km, predni samozrejme vic. Takze po jejich dojeti (mozna i driv) budu resit podobny problem, co misto nich.
Vjetrnik napsal:
to Milan: Pilot Road jsem měl na FZ1 a nebyla to povedená guma...příliš tvrdá pro takový motocykl...to když, tak dvousměsovou variantu PR 2...
uvažoval jsem dlouho, co pořídím letos na GSA a zamýšlené Tourance EXP mi v pneuservisu vymluvili, že s nimi nemají dobrou zkušenost, tak je přestali dodávat...takže nejspíš zkusím nové Anakee II, měly by při zachování výborné přilnavosti mít díky dvojí smesi větší nájezd km, což prý bývala slabina původních Anakee...
tak uvidíme....obroušený stojánek z původních Bridgestone máme také...
ja najel na Anakee 17 tisic km.. ale je fakt, ze jezdim pomaleji a jsem hodne hubenej
...
na druhou stranu mesto a dost brzdeni.
Anakee 2 maji mit stred tuzsi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
NP napsal:
Mam na 12 GS ty Pilot Road a nezdaji se byt moc jiste v zatackach, parkrat mi uz nahle zadni kolo ustrelilo, nic prijemneho a taky pri prudkem brzdeni maji pneu tendenci jit docela rychle do smyku, jak zadni tak i predni. Kilometrovy vykon zadni pneu pres 11 000 km, predni samozrejme vic. Takze po jejich dojeti (mozna i driv) budu resit podobny problem, co misto nich.
nemas sjetou vzadu hranu?
Jinak jsem zvedavej co budes rikat na jakykoliv jiny pneu... ja citim chveni ABS pri brzdeni kazdou chvili, i s (udajne) hodneprilnavymi Anakee.. zvlast ve 2.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tomino napsal:
Ahoj chlapaci,
zajimal by me vas nazor na gumy Metzeler Tourance a Conti trial attack???
Tourancky sou jasny,ale me by spis zajimaly ty Continentalky.Zkousel je nekdo??Jaky drzej,jakej je dojezd atd.
Jinak jsem zvedavej co budes rikat na jakykoliv jiny pneu... ja citim chveni ABS pri brzdeni kazdou chvili, i s (udajne) hodneprilnavymi Anakee.. zvlast ve 2.
Zadni pneu je temer nova, nema ani 1000 km, takze je spis jeste poradne nezajeta ale delala to i ta predtim. Vibrace nejsou zadne (ze by proto, ze nemam ABS? . Pokud muzu srovnat chovani techto gum a Conti Road Attack (ale na jinem typu moto, na VTR), tak Conti byly subjektivne o dost jistejsi jak v zatackach tak i pri brzdeni a slusne se s nima dalo jet i na okruhu a to urcite nejsou nejake superspickove lepivky. Zivotnost na VTR asi 6000 km ale das si parkrat D1 a muzes je zahodit, protoze primo viditelne ubyva z dezenu na stredu a pak uz do zatacek trochu trucuji.
NP napsal:
Zadni pneu je temer nova, nema ani 1000 km, takze je spis jeste poradne nezajeta ale delala to i ta predtim. Vibrace nejsou zadne (ze by proto, ze nemam ABS? . Pokud muzu srovnat chovani techto gum a Conti Road Attack (ale na jinem typu moto, na VTR), tak Conti byly subjektivne o dost jistejsi jak v zatackach tak i pri brzdeni a slusne se s nima dalo jet i na okruhu a to urcite nejsou nejake superspickove lepivky. Zivotnost na VTR asi 6000 km ale das si parkrat D1 a muzes je zahodit, protoze primo viditelne ubyva z dezenu na stredu a pak uz do zatacek trochu trucuji.
no ale na VTR to bolo na inem rozmeru, ne?
pocitam, ze 17 palcu vpredu vzadu.. ciste laicka spekulace -- bude se to chovat jinak.
Jak rikam.. mne to poruznu ustreluje.. i kdyz.. nechci to zakriknout.. ty Battlewingy jsou zatim na suchu moc hodnoucky...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal:
no ale na VTR to bolo na inem rozmeru, ne?
pocitam, ze 17 palcu vpredu vzadu.. ciste laicka spekulace -- bude se to chovat jinak.
Jak rikam.. mne to poruznu ustreluje.. i kdyz.. nechci to zakriknout.. ty Battlewingy jsou zatim na suchu moc hodnoucky...
jiste, jiny rozmer, 120/17 vpredu, 180/17 vzadu. Road Attack se delaji i v rozmerech pro GS, myslim, ze by nemusely byt spatnou volbou pro silnici. K tomu ustrelovani - tam hraje roli spousta faktoru, mozna ze siroka guma je nachylnejsi, protoze vetsi stycna plocha vic udrzi a pak se utrhne ale taky ten naklon bude asi mit vetsi bezpecny uhel. Faktem je, ze pro porovnani kvalit pneu, zda drzi v naklonu nebo ne, nelze pouzit hodnoceni 2 docela odlisnych jezdcu, protoze pro jednoho muze byt "sileny" naklon 5 stupnu a u druheho napr. pres 30 stupnu :-)
Upravil NP dne 21.04.2009 00:46
to NP: nejmenší životnost u mne měly ContiSportAttack...po 3400km byly bez vzorku...ContiRoadAttack vydržela cca 7500km...
teď budu u GS přezouvat po nějakých 9500km, jen kvůli delší dovolené, abych tam někde cestou nemusel řešit výměnu a zmenšil riziko defektu...
chvění do řídítek při brždění mohou způsobovat třeba zvlněné kotouče (případ mé GSA - už jsem domluven na garanční výmenu za nové)...takže nejen ABS...