Dělá to Scorpion, ale pouze u integrálních helem. U výklopky je to z principu blbost. Tam ten límec může být těsnej na pevno, protože se nenasazuje zavřenej přes hlavu.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Měl jsem SHOEI Multitec, před 2 rokama jsem ho vyměnil za Neotec. Hodně velkej rozdíl, jak v pohodlí tak v hlučnosti a výhledu z přilby. Rozdíl v hlučnosti M->N obrovskej, ale stejně je nad 100km/h hluk takovej, že nerozumím Interfounu. V M jsem jezdil se špuntama v uších... v N to není potřeba. Zdraví máme jen jedno, na sobě nešeřit!
Geneze ti C3 půjčí cca na půl hodinky ať si ji můžeš zkusit. Důležité jsou i turbulence od plexi. Jak někdo psal ve stoje je C3 úplně skvělá v sedě za plexi na V-Stromu byla dosti hlučná... Na Gs teď čekám až mi příjde deflektor.
já si nedovedu představit mít jinou helmu než vyklápěčku
vyklápěčku s límcem dělá Cassida compress = MT Flux Solid
ale netuším, jak to bude za 5 let, protože u zavedených výrobců je jistota náhradních dílů + komunikační moduly
škoda že mi tenkrát Schubertka C3 neseděla, C3 PRO jsem nezkoušel a nevím jestli je jiná
možná by stálo za to počkat na C4, ale ta cena 20tis !
pošilhávám opět po Nolance, hlavně ta 104 absolute, která má zvětšený límec + ovládání modulu na boku
taky je dobré pokud větrání temene má síťku proti hmyzu, už několikrát mi něco lezlo po hlavě a člověk se nemůže ani poškrábat + jednou mi vlítla vosa pod krk a ani bradový deflektor nepomohl a štípla mě, ještě že nejsem alergik.
Upravil Sandokan dne 26.03.2017 23:21
Moje zkusenost s C3 - na nahaci R1150R bez plexi opravdu ticha, nicmene i tak na dalnicni presuny beru spunty. S plexi jsem dost laboroval, nakonec jsem dal takove, aby mi sel neruseny proud vzduchu od ramen nahoru, tj. rozmerne "turisticke" naprosto nevhodne.
Na K1600 s mega velym plexi jsem nebyl schopen najit takovou polohu, ktera by mi sedela, nelomcovalo to se mnou a helma nedelala kraval.
Proste to zalezi na postave, na motorce, na velikosti a poloze plexi - bez zkouseni a laborovani bych necekal zazrak.
______________
R1150R 2004
mrkl bych se na HJC RPHA MAX Evo bude na slušné úrovni ba jestli ne na vyšší než předražená schubert nebo BMW.. 3 velikosti skořepiny, kompozit (karbon/aramid/sklolaminát) atd...
za vyzkoušení to stojí...
Lepší než za ženštinami hampejznými se píditi, jest plodníkem svým dvakrát týdně řádně zatřásti!
Fogy napsal:
mrkl bych se na HJC RPHA MAX Evo bude na slušné úrovni ba jestli ne na vyšší než předražená schubert nebo BMW.. 3 velikosti skořepiny, kompozit (karbon/aramid/sklolaminát) atd...
za vyzkoušení to stojí...
Zkoušel jsem ji - je hodně krátká v oblasti brady.
Mám Shark evo one. GSo, turist plexi Puig - 190 cm výšky (mé ). Hluk v normě. Kdybych neměl přilepený na boku bluetooth - tak bez jakýchkoliv pazvuků. Je fakt, že proud vzduchu mi jen mírně čechrá temeno . Co je však bomba, je systém překlápění. V létě jezdím jen s otevřenou helmou. Je to trocha víc hluku (z GSa jde od předního kola fakt kravál), ale jinak paráda. Musel jsem si jen trochu upravit (pomačkat) vnitřek. Tropchu mě tlačila (po dlouhé jízdě) do spánků. Ale každej má jinou hlavu. Já blbou - malej mozek, velkej obličej
Upravil Pistolnik dne 29.03.2017 11:47
Marianos napsal:
Ta schubertka C4 vypadá tak nějak divně, no nevím..
No a když jsi ten odborník, tak co konkrétně je na ní divného????
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis