Mas motorku s kardanem a teleleverem a "pokud bys chtel jezdit agresivne po asfaltu, koupis si jinou"? Co to je za blbinu.
Ja jsem treba lezeni do offroadu s TL a kardanem doted moc nepochopil... LC je univerzalni stroj, ale narozdil od osmikila mu teda asfalt (s dirama) vylozene slusi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a jinak.. na cejtim nandanej topcase po par metrech pri vyjezdu z cerpacky... jde to hned poznat kdyz to naklonis. Proste se chova TROCHU jinak.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Z mojich skusenosti s inymi motorkami ako GS alebo GS LC - motorka sa s topcase chova vzdy inak ako bez neho, najhorsie je to samozrejme ak je topcase nalozeny. Hovorim o jazde bez spolujazdca. S GS LC som zatial najazdil len 400km v zabehovom rezime s 3 prazdnymi kuframi, max 125kmh, takze nemam s cim porovnat, ale verim ze to moze byt len lepsie
Moje riesenie - male tasticky, kde sa par najdolezitejsich veci v pohode zmesti a jazdne vlastnosti sa nijak nezmenia.
Tvoje riesenie - nosit Topcase, lebo podla teba to neovplyvnuje jazdne vlastnosti.
Tak sme ta len poopravili, ze topcase jazdne vlastnosti dramaticky ovplyvnuje. Hoc aj prazdny. Nie je nutne silou mocou branit sa... a pisat, sorry, ale tak trochu blbosti.
top case dramaticky ovlivňuje jízdní vlastnosti.
A GS je univerzální motorka pro agresivní jízdu na asfaltu.
Souhlasím se vším a omlouvám se, jsem jenom člověk.
A tvoje riešenie - když je pod sedačkou místo na lékárničku - je tak trochu k ničemu
Upravil Miguel dne 05.04.2017 09:54
pod trvalým dohledem
erne818 napsal:
Z mojich skusenosti s inymi motorkami ako GS alebo GS LC - motorka sa s topcase chova vzdy inak ako bez neho, najhorsie je to samozrejme ak je topcase nalozeny. Hovorim o jazde bez spolujazdca. S GS LC som zatial najazdil len 400km v zabehovom rezime s 3 prazdnymi kuframi, max 125kmh, takze nemam s cim porovnat, ale verim ze to moze byt len lepsie
Ano, bez kufrů to bude lepší, nepochybně. Až pojedeš do Albánie, dáš si na záda batůžek a všechno se ti tam "pomestí". Proč si vlastně kupuješ takovou motorku?
pod trvalým dohledem
Nemůžu si odpustit.....
Je zbytečné se tu dohadovat, jestli se zhorší jízdní vlastnosti motorky, pokud stroji zvýšíte těžiště, například použitím a naložením topcase. To už za nás vyřešila fyzika a na nás je pouze to přijmout. Jedním z hlavních příčin parádní ovladatelnosti GS je řešení motoru boxer a jeho nižší těžiště. Pokud jedu na dlouhou cestu tak si zabalím spoustu věcí a naložím kufry a počítám s tím, že se to projeví na ovládání motorky. Kdž se chci projet kolem komína tak jedu bez kufrů a líp se svezu. Nechápu tuhle problematiku jako téma do diskuse.
Kdybych se tu na fóru jednou dozvěděl něco užitečnýho..... Třeba proč mi LC na některých nerovnostech rachtá od podvozku. Probíralo se to tu někde ale k ničemu se samo nedošlo...
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton> vsak sa to vyriesilo. Ziadna zavada to nie je
Teraz mam obute Karoo 3. Ziadne rachtanie co mas na mysli sa nedeje. Ked obujem cisto cestne gumy, tak sa bude opat diat. Tak ako aj pri inych motorkach.
Pamilton> vsak sa to vyriesilo. Ziadna zavada to nie je
Teraz mam obute Karoo 3. Ziadne rachtanie co mas na mysli sa nedeje. Ked obujem cisto cestne gumy, tak sa bude opat diat. Tak ako aj pri inych motorkach.
Není to závada, ale vlastnost? No ale jak tu vlastnost odstranit?
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton napsal:
Kdybych se tu na fóru jednou dozvěděl něco užitečnýho..... Třeba proč mi LC na některých nerovnostech rachtá od podvozku. Probíralo se to tu někde ale k ničemu se samo nedošlo...
ne, nic se uzitecnyho nedozvis
ad. rachtani... muzes mit povolenej susplech, nebo to muze delat kardan. Mne vyda kovovou ranu pri prejezdu vostrejsi nerovnosti. Uplne stejnou, jako kdysi vydavala morabova 1150..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pamilton napsal:
Nemůžu si odpustit.....
Je zbytečné se tu dohadovat, jestli se zhorší jízdní vlastnosti motorky, pokud stroji zvýšíte těžiště, například použitím a naložením topcase. To už za nás vyřešila fyzika a na nás je pouze to přijmout. Jedním z hlavních příčin parádní ovladatelnosti GS je řešení motoru boxer a jeho nižší těžiště. Pokud jedu na dlouhou cestu tak si zabalím spoustu věcí a naložím kufry a počítám s tím, že se to projeví na ovládání motorky. Kdž se chci projet kolem komína tak jedu bez kufrů a líp se svezu. Nechápu tuhle problematiku jako téma do diskuse.
no nic na světě není černé ani bílé, ale do hry vstupuju milión různých faktorů. Pro mně je GS něco jiného, než motorka pro sportovní ježdění. Na to jsou určeny jiné stroje, podle mého. Na sobotní vyjížďku kolem komína je podle mně určitě zábavnější motorka, než velké GSA. Já nebudu jezdit "na kolínko" s 270kilovou mašinou. To mi nedává smysl. A proto u mně ten rozdíl nehraje zase tak zásadní roli, jestli mám vzadu prázdný top case nebo ne...
Ani nekomentuju, že ****, který mně nedávno přesvědčoval, že 21ka kolo vepředu ničemu nevadí pro jízdu na asfaltu, že se nad tím musí akorát víc přemýšlet, jak to do zatáčky poskládat, mi teď bude tvrdit, že top case nebo nebo ne-top case je nebe a dudy. Asi bych mu měl napsat, že na té motorce neumí, že s top casem se u toho musí víc přemýšlet. Akorát je problém v tom, že já se nebavím s každým, kdo si na mně snaží otevírat hubu. Ani s místopředsedou strany islám tu nechceme
Takže jestli chceš slyšet, že zvýšené těžiště má rozdíl v ovládání motorky - samozřejmě má. Pro mně ovšem nikoliv tak zásadní.
pod trvalým dohledem
Pamilton napsal:
Nemůžu si odpustit.....
Je zbytečné se tu dohadovat, jestli se zhorší jízdní vlastnosti motorky, pokud stroji zvýšíte těžiště, například použitím a naložením topcase. To už za nás vyřešila fyzika a na nás je pouze to přijmout. Jedním z hlavních příčin parádní ovladatelnosti GS je řešení motoru boxer a jeho nižší těžiště. Pokud jedu na dlouhou cestu tak si zabalím spoustu věcí a naložím kufry a počítám s tím, že se to projeví na ovládání motorky. Kdž se chci projet kolem komína tak jedu bez kufrů a líp se svezu. Nechápu tuhle problematiku jako téma do diskuse.
no nic na světě není černé ani bílé, ale do hry vstupuju milión různých faktorů. Pro mně je GS něco jiného, než motorka pro sportovní ježdění. Na to jsou určeny jiné stroje, podle mého. Na sobotní vyjížďku kolem komína je podle mně určitě zábavnější motorka, než velké GSA. Já nebudu jezdit "na kolínko" s 270kilovou mašinou. To mi nedává smysl. A proto u mně ten rozdíl nehraje zase tak zásadní roli, jestli mám vzadu prázdný top case nebo ne...
Ani nekomentuju, že jedinec, který mně nedávno přesvědčoval, že 21ka kolo vepředu ničemu nevadí pro jízdu na asfaltu, že se nad tím musí akorát víc přemýšlet, jak to do zatáčky poskládat, mi teď bude tvrdit, že top case nebo nebo ne-top case je nebe a dudy. Asi bych mu měl napsat, že na té motorce neumí, že s top casem se u toho musí víc přemýšlet. Akorát je problém v tom, že já se nebavím s každým, kdo si na mně snaží otevírat hubu. Ani s místopředsedou strany islám tu nechceme
Takže jestli chceš slyšet, že zvýšené těžiště má rozdíl v ovládání motorky - samozřejmě má. Pro mně ovšem nikoliv tak zásadní.
Miguel napsal:
zábavnější motorka, než velké GSA. Já nebudu jezdit "na kolínko" s 270kilovou mašinou. To mi nedává smysl.
270kg? kde jsi to vzal ty troubo? precti si specifikace (a neplet si LC s varaderem )
sucha vaha pokud bys vykuchal ABS tak jsme se tusim dopocitali cca o 5-8kg tezsi, nez puvodni dvanactka... nebo proste hodne podobna.
Ted uvadeji cca 229kg... mozna tam je neco, co v prvnich seriich nebylo... teda krome tlumice.. nevim.
Miguel napsal:
Ani nekomentuju, že ****, který mně nedávno přesvědčoval, že 21ka kolo vepředu ničemu nevadí pro jízdu na asfaltu,.
mas mizernou pamet, ja jsem ho naopak presvedcoval, ze s tou 21kou prepredu bude mit hromadu prace... nenapisu rovnou, ze lzes (i kdyz to fakticky je lez), zatim pouze, ze si to blbe pamatujes.
Upravil hicks dne 05.04.2017 20:00
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
LC je univerzalni stroj, ale narozdil od osmikila mu teda asfalt (s dirama) vylozene slusi.
Na LC s dyn. ESAou mám najato slabých 5000km ale tvrzení, že mu na rozdíl od 8kila sluší silnice s dírami je hodně odvážné tvrzení (teda pokud si nelibuješ v jízdě na žebřiňáku). Ale jinak to jede skvěle brzdí luxusně a terén pokud možno jen na fotkách. Ale jak říkám měl jsem to půjčené asi 10 dnů a 5000 v sedle, a navíc zvyknout se dá na všechno.
BMW F800GS Adventure
hicks napsal:
LC je univerzalni stroj, ale narozdil od osmikila mu teda asfalt (s dirama) vylozene slusi.
Na LC s dyn. ESAou mám najato slabých 5000km ale tvrzení, že mu na rozdíl od 8kila sluší silnice s dírami je hodně odvážné tvrzení (teda pokud si nelibuješ v jízdě na žebřiňáku). Ale jinak to jede skvěle brzdí luxusně a terén pokud možno jen na fotkách. Ale jak říkám měl jsem to půjčené asi 10 dnů a 5000 v sedle, a navíc zvyknout se dá na všechno.
ja myslel, ze oproti vylozeny silnici se na to jede dobre i na deravy silnici.
mmch +- po rozbitejch silnicich + mesto mam nejvic km...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
No po týdnu v sedle 800ky jsem začal mít svoji velkou dvanáctku o hodně víc rád. Připlatíš o třetinu navíc, ale dostaneš dvakrát lepší motorku. Obzvlášť kdybych měl v úmyslu jezdit ve dvou, byla by osmistovka učiněné utrpení. A zatáčky jsou s ní opravdu trápení.
zase to neprehanej, mam ve dvou najety desitky tisic km a to vcetne gibraltaru atd... spis to tak nejak ilustruje, ze na ty motorce neumis.. neumis pracovat s vahou atd..
a máš pravdu, když jsi přesvědčoval jeho, že to vadí, tak to vadilo, pak jsem napsal já, že to vadí a začal jsi mně přesvědčovat, že to vlastně nevadí. hledáš nějaké záminky abys mohl neustále rozporovat, co napíšu, a doufáš, že se chytnu a přitom já už se dávno chytnul
a jestli jezdíš se suchou motorkou tak ti gratuluju, já občas neodolám pokušení a dotankuju do ní benzín. http://www.motorc...e%2014.htm
Upravil Miguel dne 05.04.2017 20:55
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
No po týdnu v sedle 800ky jsem začal mít svoji velkou dvanáctku o hodně víc rád. Připlatíš o třetinu navíc, ale dostaneš dvakrát lepší motorku. Obzvlášť kdybych měl v úmyslu jezdit ve dvou, byla by osmistovka učiněné utrpení. A zatáčky jsou s ní opravdu trápení.
zase to neprehanej, mam ve dvou najety desitky tisic km a to vcetne gibraltaru atd... spis to tak nejak ilustruje, ze na ty motorce neumis.. neumis pracovat s vahou atd..
a máš pravdu, když jsi přesvědčoval jeho, že to vadí, tak to vadilo, pak jsem napsal já, že to vadí a začal jsi mně přesvědčovat, že to vlastně nevadí. hledáš nějaké záminky abys mohl neustále rozporovat, co napíšu, a doufáš, že se chytnu a přitom já už se dávno chytnul
a jestli jezdíš se suchou motorkou tak ti gratuluju, já občas neodolám pokušení a dotankuju do ní benzín. http://www.motorc...e%2014.htm
jses mi u prd.ele ale nemam rad, kdyz mi podsouvas neco, co jsem nerikal. NIKDE jsem nepsal, ze to nevadi ty TROT.LE.
Mam na predni 21ce najeto 130 tisic(!) ciste jen silnice, NO OFF.. tak jdi do kelu. Vim moc dobre o kolik se to poklada do zatacek hur nez LC.
ad vaha... no tvl kdyz mas ADV... to je pak tezky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vrátím se k tématu k umístění lékárničky.
A u mne ještě: zámku na přední kolo a lepení s bombičkama na opravu kola
[img][/img]
bmwvvv přiložený následující obrázek:
tvl tezkej abus 8000 na plastovym podbehu... to je ale prasarna. Teoreticky by to v nejaky dire mohlo povolit a pak nehoho zabit az se to odrazi od kola.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2