Ja te nechcu strasit, je me uplne jedno co si koupis.
Kup levnejsi motorku, prachy vraz do poradnych tlumicu a ne do ESA kurvitka. Ale delej jak myslis.
Budes jezdit nejaky off?
Hele nemam to tam daleko, ale asi to nedam casove se tam zajet podivat.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Jestli se nepletu tak tlumic s ESA je porad ten tlumic o nicem, akorat s elektronikou a motorkem.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
jak jsi přepínal to ESA? musíš stát a mít nastartováno, pokud něco přepneš musíš čekat dokud to nepřestane blikat na displeji! jestli funguje poznáš, když změníš polohu ze soft na hard, jsou to ty hory na displeji a motorka se zvedne nebo klesne.
z těma tlumičema si nelam hlavu, pokud jsi měl předtím choppera, tak budeš max. spokojen jako já .-) pokud budeš chtít lepší tlumiče tak za ně dáš 60 tis. ale to musíš zvážit sám, zda to stojí za to
To mas tezky. Dvouvacka je rozdil, ale zas moto bez ABS bych asi nechtel. Nejde jen o ABS jako takovy, ale integralni brzdy jsou znat kor nekdy ve dvou nalozenej a moto je bez ABS proste hodne spatne pak prodejna. Ale ja osobne bych se vyhnul i anglicance. Svetlo se da vymenit, ale casto je ta sul fakt vsude a neco rozebrat je opruz. Proto maji taky nizsi ceny ..hold neco za neco.
Koukej i na inzerci v nemecku, neco se tam obcas da najit. Dovizt muzes sam, nebo treba Bob by taky dovezl na objednavku.
Aktualne 1250 GSA HP
za mě (jakožto bývalého majitele GS "08" a současného GSA "12":
1. nekupuj nic bez ABS, keci o tom, že se nemá co posrat, to mají lidi, co by do práce jezdili Ikarusem, milují Liazky a stodvacítky... několikrát mi pomohlo - neskutečně!!!
2. dvouvačka má znatelně větší spotřebu, rozdíl ve výkonu až tak velký není...
3. ESA - jsem hrozně chtěl, koupil a mám pocit, že jsem si to nastavil lépe manuálně na GS bez ESA (pp. je to mou nekonfekční hmotností, nejsem jeden, nejsem dva :-)
4. jdi jen a pouze do moto s kompletním servisem u BMW, pak drží kulanci!!!(u mě koncový převod na první a zadní tlumič na druhé, vždy opraveno za zlomek ceny a stejně docela draho, originál tlumič stojí 50, já platil 8, tzn. 20%)
5. koukni na mobile.de - dej si rozumnou vzdálenost a hledej, kurz je příznivější...
Zdar
Upravil Tomas1200GSA dne 10.04.2017 14:58
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
Ta je strašná... Kdo se v tom hrabal... že se nestydí, dát tam razítko... nerepasovatelný po repasi...
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
Ta je strašná... Kdo se v tom hrabal... že se nestydí, dát tam razítko... nerepasovatelný po repasi...
A co je na tom? Běžně z BMW tlumiče uděláš rozebíratelný.
Viz: http://www.moto-b...vy-tlumicuF800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
prtkin napsal:
jak jsi přepínal to ESA? musíš stát a mít nastartováno, pokud něco přepneš musíš čekat dokud to nepřestane blikat na displeji! jestli funguje poznáš, když změníš polohu ze soft na hard, jsou to ty hory na displeji a motorka se zvedne nebo klesne.
Přepínal jsem helmicky na místě a za jízdy rezimy. Hory jsem zkoušel na místě, ale nezameril jsem se na chování moto na stojanu
No ty nepřeháníš už to trochu, nebudeš se bát na tom jezdit? :-))) tak to napíchni a víš jestli ti to jede. Měření je na nic, prostě to poznáš za jízdy, ale to musíš mít nějaké kilometry najeté. Při přepínání nepohupovat, pokurvíš snímač a je vystaráno. Sedni přepni, něco tě lehce nadzvedne a fičíš. Tlumení za jizdy a je to dost znát.
Je moje domněnka správná, že ty tlumiče jsou stejné shity, jenom mají elektrickou regulaci?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E