Dnes jsem byl v Hradci a jak jsem slíbil, píšu mé poznatky.
Pan Šatava byl příjemný a ochotný. Ukázal, vysvětlil, poradil, doporučil. Sedadla na motocykly prý nejsou jeho hlavní pracovní činnost, spíše renovace interiérů veteránů a automobilů, nicméně, jak je vidět na jeho stránkách, udělal již dost kousků od Harleye přes japonce až k BMW a KTM.
Materiály:
K potažení se používá koženka. Jako výplň je molitan a taková nějaká drcená hmota, která je konzistencí podobná molitanu, ovšem je v různých tvrdostech. Tvar sedadla je tedy možné libovolně tvarovat, za dodržení nějakých podmínek. Gelové náplně nepoužívá.
V případě, že se koženka prošije, není vodotěsná, ale jak mě pan Šatava ujistil, i originální sedadla po nějaké době v průběhu sezony navlhnou a když se otevřou, musí se nechat vyschnout. Možností je vnitřek zabalit do igelitu, nicméně velký komfort při sezení to asi nepřinese.
Jeho zkušenosti se sedadlem vlastní výroby na vlastní motorce mě přesvědčili, že se toho nemusím bát, takže uvidím, až zmoknu.
Důvodem, proč nechávám sedadlo předělat je, že moje bylo neuvřitelně tvrdé. To se stalo proto, že jsem původně červené sedadlo nechal potáhnout černou koženkou. Bohužel provádějící čalouník původní červenou nechal na svém místě a na něj nalepil černou, což způsobilo, že tyhle dvě slepené koženky fungovaly jako prkno. Proto si nechávám sedadlo přešít a když už se to bude dělat, udělám ho vyšší, protože měřím skorem 2 metry a rovnou i v barvách, které se mi líbi. Já jsem si nechal udělat sedadlo řidiče o 3 cm vyšší, pro spolujezdce se přidají 2 cm. Sedadlo má přijít do měsíce poštou na dobírku, do Hradce jsem ho odvezl osobně, abych si prohlédl používané materiály a poradil se o tom co jde a co ne. Přesto je možné poslat do Hradce sedadlo poštou s obrázkem a popisem a potom se těšit, že přijde poštou zase zpět.
Až přijde, dám sem fotku.
Upravil paulik78 dne 28.02.2009 17:45
paulik78 napsal:
Dnes jsem byl v Hradci a jak jsem slíbil, píšu mé poznatky.
Pan Šatava byl příjemný a ochotný. Ukázal, vysvětlil, poradil, doporučil. Sedadla na motocykly prý nejsou jeho hlavní pracovní činnost, spíše renovace interiérů veteránů a automobilů, nicméně, jak je vidět na jeho stránkách, udělal již dost kousků od Harleye přes japonce až k BMW a KTM.
Materiály:
K potažení se používá koženka. Jako výplň je molitan a taková nějaká drcená hmota, která je konzistencí podobná molitanu, ovšem je v různých tvrdostech. Tvar sedadla je tedy možné libovolně tvarovat, za dodržení nějakých podmínek. Gelové náplně nepoužívá.
V případě, že se koženka prošije, není vodotěsná, ale jak mě pan Šatava ujistil, i originální sedadla po nějaké době v průběhu sezony navlhnou a když se otevřou, musí se nechat vyschnout. Možností je vnitřek zabalit do igelitu, nicméně velký komfort při sezení to asi nepřinese.
Jeho zkušenosti se sedadlem vlastní výroby na vlastní motorce mě přesvědčili, že se toho nemusím bát, takže uvidím, až zmoknu.
Důvodem, proč nechávám sedadlo předělat je, že moje bylo neuvřitelně tvrdé. To se stalo proto, že jsem původně červené sedadlo nechal potáhnout černou koženkou. Bohužel provádějící čalouník původní červenou nechal na svém místě a na něj nalepil černou, což způsobilo, že tyhle dvě slepené koženky fungovaly jako prkno. Proto si nechávám sedadlo přešít a když už se to bude dělat, udělám ho vyšší, protože měřím skorem 2 metry a rovnou i v barvách, které se mi líbi. Já jsem si nechal udělat sedadlo řidiče o 3 cm vyšší, pro spolujezdce se přidají 2 cm. Sedadlo má přijít do měsíce poštou na dobírku, do Hradce jsem ho odvezl osobně, abych si prohlédl používané materiály a poradil se o tom co jde a co ne. Přesto je možné poslat do Hradce sedadlo poštou s obrázkem a popisem a potom se těšit, že přijde poštou zase zpět.
Až přijde, dám sem fotku.
A kolik to stálo?
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Já se chystám taky něco udělat se sedlem a po hledání na netu a po telefonickém rozhovoru navštívím čalounictví Mohelno http://www.ddtuni...EDLA.html? . Je to moc pěkná práce, materiálů bezpočet, dokonce používá německé materiály, který používá přímo BMW a v dohledné době bude dávat i gelový vložky, což si zřejmě po vyzkoušení u kámoše nechám dát. Je to úplně o něčem jiném, pěkně se vytvaruje a je to úplně jiný pohodlí. Ceny sou dost dobrý, protože přibližná cena za potažení obou sedel je cca 2500-3000kč (záleží na materiálech a zpracování) Cena jedné gelové výplně bude cca 700kč, takže na obě sedla je to cca + 1400kč.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
nenca napsal:
Já se chystám taky něco udělat se sedlem a po hledání na netu a po telefonickém rozhovoru navštívím čalounictví Mohelno http://www.ddtuni...EDLA.html? . Je to moc pěkná práce, materiálů bezpočet, dokonce používá německé materiály, který používá přímo BMW a v dohledné době bude dávat i gelový vložky, což si zřejmě po vyzkoušení u kámoše nechám dát. Je to úplně o něčem jiném, pěkně se vytvaruje a je to úplně jiný pohodlí. Ceny sou dost dobrý, protože přibližná cena za potažení obou sedel je cca 2500-3000kč (záleží na materiálech a zpracování) Cena jedné gelové výplně bude cca 700kč, takže na obě sedla je to cca + 1400kč.
Pěkná práse Jen bych si to nenechal dělat tou broušenou kůží, protože za chvilku bude jako prase. Macháček na čtyřkolce to pochopitelně má jako ostatní závodníci... Známej co mu dělá ty sedadla tak mu při tréningu vydrží měsíc Když jsem to viděl, zdálo se jako by na to chcal celej měsíc
No doufám, že do 14-ti dnů sem také hodím foto sedla... bo už se potahuje někde v itálii. Bude to absolutně bez cingrlátek - černá (kombinace broušené kůže a uměliny)... To zas bude vítr v peněžence
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
Budu tam muset zajet a na ty materiály se podívat, ale asi bych použil MB nebo SK protiskluzový, protože na originál sedle pořád kloužu dopředu a nedělá mi to dobře na k...y.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Tak taky přidávám práci p.Šatavy - snížené, co to šlo, zhotoveno dle mého návrhu
Pizzy Bender přiložený následující obrázek:
[191.84Kb]
Upravil Pizzy Bender dne 22.01.2010 19:17
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
[167.13Kb]
Upravil Pizzy Bender dne 22.01.2010 19:18
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
[170.29Kb]
Upravil Pizzy Bender dne 22.01.2010 19:18
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
[168.74Kb]
Upravil Pizzy Bender dne 22.01.2010 19:19
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Zdarec kucíí.Trošičku Vám nabourám vlákno,ale je to k tématu.Nemám sice sedlo udělaný od p.Šatavy,ale od pána z Pardubic a sedlo jsem si nechával jen přečalounit bez jakých koliv jiných úprav,materiál koženka a cena : 350kč sakum prdum.Doba dodání 14dní.
Kubrt přiložený následující obrázek:
[247.65Kb]
Upravil Kubrt dne 22.01.2010 19:23
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
TO KUBRT: Za kolik? Tak to je perfekt!
TO GROG: Mě to stálo 4200Kč
Upravil Pizzy Bender dne 22.01.2010 19:26
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Oboje sedla nádherná práce.
Před deseti lety jsem spravoval sedlo na Čz 175 skůtr. dal jsem pánovi jen natřený plech, který mi zbyl po sedle a fotky ze starých časopisů. Za 250 kč jsem měl zpátky nádherné sedlo bez chybičky. Fotku nemám, jen v albumu. Pokud někdo kolem Frenštátu potřebuje opravit sedlo, tak dám kontakt. Ten pán dělá veterány a má fakt fortel a hlavně smysl pro detail. Je z Bordovic.
Pája