The arrow navigation in the form of turn-by-turn arrow directions directly in the TFT display and provides very precise turn indications including lane guiding. Last destinations or points of interest can also be called up directly using the TFT display. This basic navigation is especially interesting for motorcyclists who want to handle everyday riding or short trips comfortably without having to take any additional equipment along.
For touring riders with higher demands, the BMW Motorrad Navigator is still recommended since it provides specifically optimised navigation for motorcyclists and features the respective planning and routing functions. The Navigator is also operated using the multi-controller. The operating focus can be simply transferred from the TFT display to the Navigator.
cerv napsal:
The arrow navigation in the form of turn-by-turn arrow directions directly in the TFT display and provides very precise turn indications including lane guiding. Last destinations or points of interest can also be called up directly using the TFT display. This basic navigation is especially interesting for motorcyclists who want to handle everyday riding or short trips comfortably without having to take any additional equipment along.
jj to jsem tusil.. a to ted resim google navigaci -> interphone.
Hele.. neni to spatny.. na adventuru si proste vezmes navi.
Otazka je navic viditelnost.. ja tam vidim jen kontrasty.. kdovijak je to "kvalitni" displej, co by zvladl zobrazit mapu jako Nav6...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Obávám se, že to nebude mít žádnou vestavěnou nvigaci, že to bude jen přebírat povely z navigace v telefonu, přes jejich aplikaci BMW Motorrad Connected App.
Celej článek zde: https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0272424EN/bmw-motorrad-presents-connectivity-optional-equipment-multifunctional-instrument-cluster-with-6-5-inch-full-colour-tft-display-offering-a-wide-range-of-features?language=en
BMW F650GS Dakar (12/2005), R1250 GS 40th anniversary (06/2021)
Jinak novinky v modelových řadách zde:
https://www.press.bmwgroup.com/czech/article/detail/T0272483CS/bmw-motorrad-p%C5%99edstavuje-modernizaci-sv%C3%A9ho-v%C3%BDrobn%C3%ADho-programu-pro-modelov%C3%BD-rok-2018?language=cs
Vypadá to, že styl Exclusive a Rallye přesouvají ze standardního GS do Adventure. Ale možný je, že to bude tam i tam - o rušení stylu Exclusive a Rallye v GS tam nic není ... stejně jako o ukončení speciání edice Triple Black u Adventure.
Zkusím zavolat tiskovýmu mluvčímu, jestli bude vědět víc a hlavně bude chtít říct ... :-)
BMW F650GS Dakar (12/2005), R1250 GS 40th anniversary (06/2021)
ale uz aspon vyresili tu mezeru mezi deltovym deklikem u radicky a brzdy a trubkovym ramem ...... beeeezvadne tam zustava nohavice a pak nastava pri zastaveni zajimava situace pri snaze sundat nohu ze stupacky .....
nebo sem byl jen ja tak sikovnej (dvakrat) ??
premýšlam či na ten LCD display budú aj nejaké sťahovatelné appky
napr. TouraTetrisTech alebo TouraSnake pre vyplnenenie volnych chvil na semaforoch
p.s. namiesto toho aby ponukli ludom ako priplatkovu vybavu napr povodny rozmer kolies 110/80-19 + 150/70-17... nedajboh 21 + 18 tak tam davaju displaye... ach
live fast, die young be wild, have fun
Tak jsem mluvil s tiskovým mluvčím a řekl mi, že provedení Rallye a Exclusive budou jak v (normálním) GS, tak nově i v GSA.
Provedení GSA Triple black už nebude prý přímo v nabídce jako samostatný speciální model, ale díky programu Spezial ho bude možné (takřka) stejně nakonfigurovat.
Dále - nová výbava Connection (digi displej) bude obsahovat i navigaci přímo zadrátovanou uvnitř - nevyplnila se tak (naštěstí) moje obava, že navigace bude přebírána jen ze spárovaného mobilu ...
Upravil mirod7174 dne 26.07.2017 23:09
BMW F650GS Dakar (12/2005), R1250 GS 40th anniversary (06/2021)
xylem napsal:
ale uz aspon vyresili tu mezeru mezi deltovym deklikem u radicky a brzdy a trubkovym ramem ...... beeeezvadne tam zustava nohavice a pak nastava pri zastaveni zajimava situace pri snaze sundat nohu ze stupacky .....
nebo sem byl jen ja tak sikovnej (dvakrat) ??
ja tam vidim teda predevsim ochranu na motokrosovou botu..
jinak obcas se to tam chyta, nesmis trhat nohou bez rozmyslu jinak ssebou prastis tohle se mi ale stavalo i na 800...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mirod7174 napsal:
Tak jsem mluvil s tiskovým mluvčím a řekl mi, že provedení Rallye a Exclusive budou jak v (normálním) GS, tak nově i v GSA.
Provedení GSA Triple black už nebude prý přímo v nabídce jako samostatný speciální model, ale díky programu Spezial ho bude možné (takřka) stejně nakonfigurovat.
Dále - nová výbava Connection (digi displej) bude obsahovat i navigaci přímo zadrátovanou uvnitř - nevyplnila se tak (naštěstí) moje obava, že navigace bude přebírána jen ze spárovaného mobilu ...
otazka je, co vsechno to bude ukazovat.
pokud by to byla full navigace, tak to je zasadni zlepseni... o tom zadna.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tu predpokladanou VANOS-like hlavu uz jsme videli na spionaznich fotkach roky nazpatek...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Podla mna by bolo zaujimave ak by BMW ponúklo tieto nove budiky aj ako možný upgrade starsich LC. Napriklad ja by som o tom v pripade rozumnej ceny uvazoval. Nie ani tak kvoli navigacii ale kvoli tej grafike. Tie co mam (2016) mi prídu dooost zastarane a navyse na displej je niekedy fakt zle vidieť
Hmmmmm. barevný světýlka a p*č*vinky.Já bych radši uvítal kdyby se dala mapa na navigaci posouvat pomocí ovládání na řidítkách.Až namontuješ tankvak většího rozměru tak uvidíš beztak velký hov..no.
Upravil Milda73 dne 10.08.2017 09:20
Chapem ta, ale kazdy mame ine priority a potreby. Napr ja mam len maly tankvak (aj ten pouzijem len ked sa uz inak neda) takze na palubku mam vyhlad.
Ale co ma serie asi uplne najviac je navigacia BMW Navigator VI - diplej je super ale samotna navigacia je nekutocne pomalá a chýbajú jej funkcie ako má Zumo 590 / 595 ktoru som mal predtým na inej moto. Aj obyčajná Zumo 395 je oveľa rýchlejšia. Alebo možno mám len ja zlý kus???
Kolecko je super vec a ako pises, uplne sa ziada ho využiť aj na iné funkcie.