ampland napsal:
Musim říct, že pak i na křižovatce cca 1,5 km, když jsem dojížděl velmi opatrně jsem cítil jak ztrácí zadní guma při brzdění trakci.
Měl jsem na SUZUKI GSXR 600 hladke skoro s min. vzorkem a fakt jsem s tím nikdy neměl problémm ani s nezahřátou gumou.
Necháš tu zadní brzdu na pokoji -)))
Na brždění tam máš Hlavně předek. A pokud to jde tak i motor. Zadek nech jako "...Doplněk..."
Jinak na nové gumy se holt MUSÍ opatrně!!!
Ale zase tolik, aby jsi s tím musel jezdit jak s tetkou na trh to teda NE. A pokud i tak to pošle motku k zemi tak je to (Bohužel...) v drtivé většině chyba v MEZIČLÁNKU.
VŽDY nazouvám nové pneu. Jeté po někom už nikdy nechci.
V žádném případě nemáš tušení co ta guma zažila. A sada funglovek není taková mortadela, aby se na tomhle vyplatilo šetřit. To je úspora na HODNĚ špatném místě!!! Tyhle dvě kulaté bačkory jsou jediné dvě místa které drží celej stroj i s tebou na silnici...
Ale na druhou stranu je to každého věc-)
Vloni před dovolenou (6tiskm) nazutá nová sada předek E-10 zadek E09dakar. Najeto na nich 20km po přezutí. Pak jsem to naložil na těžko a tradá na tři tejdny do kelu.
Prvních pár set jsem jel zlehka a na pohodičku. Pouze okresky atp.
Byla tam znát jistá nervozita. Ale než-li jsem opustil ČR tak už jsem o ničem nevěděl a jen si užíval cestu před sebou.
...když jsem po 10 letech sušení huby bez moto osedlal xt taky jsem se jim tam málem vyvrátil hned u servisu..... NO A CO!!! ... není se za co stydět, aspoň se podělí a třeba někomu pomůže....
Co to bylo za pneuservis a cim ty gumy pri prezouvani namazali? Jezdim jen nove gumy a proste jen jedu prvni kilometry opatrneji. Zadne speciality jsem nikdy nedelal jen netaham za plyn a neklopim nadoraz. Po 100 km uz pak normalka. Guma se zahreje sajrajt odpari a trada.
Pája
Tam muselo byt spane jeste neco. Zadna nova gume ( mozna nejaka hruzoCina ) neklouze tak, aby si clovek ustlal na par metrech.
Tipoval bych ze mu tu pneu pri prezovani necim popatlali.
Něco podobnýho jsem už viděl víckrát. Asi nejlepší byl pašák s GS1150. Po upozornění na klouzající nové pneu mě ujistil,že ví co dělá. Přejel ze servisu přes chodník na silnici a zůstal stát na světlech. Padla zelená a on taky. Neujel ani metr.
Ostatní dojeli dál...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Ahoj,... trochu odlišná zkušenost, nešvihla jsem sebou, jen mne zaskočilo "plavání" motorky - předtím jsem měla metzelerky sahary 3 a teď jsem tam dala mitasky e09 a tak nestabilní pocit jsem snad ještě nezažila...
jen se bojím, jestli kluci v pneuservise nedomrvili výměnu...špatně vyvážili... s přední pneu bojovali 50 minut(!!!) než to tam narvali
když jsem poprvé přezul na Anakee wild, tak jsem myslel, že jedu do zatáčky po schodech, ta druhá sada už byla ale naprosto přirozená a fungovala skoro okamžitě, tak nevím, co bylo jinak... špunty obecně asi nebudou nikdy to pravé ořechové na cestě...
pod trvalým dohledem
Brácha by taky mohl vyprávět, zahodil nově obutou motorku 200m od baráku ;-)
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Michelin T63 zadní, 50 km jsem jel opatrně. Do těch 50 km to neklouzalo a po nich taky ne.
E07 přední E09 zadní (pro rejpaly, 07 zadní nebyla). Zajetí obou gum trvalo několik set kilometrů. Pak si to sedlo a užil jsem si s nima hodně. Přední jsem si nechal vyvážit (v době zajíždění), trochu se to zlepšilo, ale nepříjemné plavání zde stále bylo.
Nyní 07 zadní. Žádné zajíždění se nekonalo. Ani plavávání, nic.
Mimochodem na vyvažování bych se vy****. Na těch špalcích to zaprvé nepoznáš a zadruhé s tím nejezdíš 200.
S posledním větou bych nesouhlasil.
I na špuntech (v mém případě e10) se dá jet 200. Sice jen chvilku a je to dost pruda, ale holt někdy taková situace nastane.
Jo 100% to nebude, ale konkrétně se špalkovýma mám zkušenost s dost velkým nevyvážením, kdy mám na jedné straně i dva pásy závaží. V každém případě nemusím uložení dávat pohulit hned po přezutí.