JanVan napsal:
V servisnim planu jsem našel, že po 40.000 km
V servisním manuálu (F 650GS+Dakar do 2003) je psáno po 20.000 km:
Povedlo se vám někomu koupit ten filtr někde jinde než u BMW? Pokud ano, tak kde, jaký a za kolik?
Tak to je možná u novějších. Já co mám manuál tak tam je: Preventivně (nebo jak to nazvat) při garančce ve 20.000 km, ale jinak citace: every 40.000 km (24.000 miles)____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Protože se údaje různily, hledal jsem dál. Kupodivu ZDE (zde jako zde na tomto webu ) http://www.bmwgs....hedule.pdf je uvedeno taky po 40.000 km.
Postupně jsem si stáhnul z netu několikero (asi 6) různých manuálů na F650 GS v různých jazykových mutacích, ale všude bylo psáno po 20.000 km. Všechny manuály byly z r.2000, tenhle výše uvedený z bmwgs.cz je zřejmě z roku 2001.
Pořád sháním manuál pro novější model od roku 2003(dvousvíčkový). Zatím bez úspěchu, reprom v BMW stojí asi 1800 - tolik se mi zatím kvůli údaji, kdy měnit palivový filtr dát nechce...
Kdesi ho tady někdo slíbil, že ho dá ke stažení, ale zatím nikde nic
BMW GS = stroj na radost
bubo napsal:
Protože se údaje různily, hledal jsem dál. Kupodivu ZDE (zde jako zde na tomto webu ) http://www.bmwgs....hedule.pdf je uvedeno taky po 40.000 km.
Postupně jsem si stáhnul z netu několikero (asi 6) různých manuálů na F650 GS v různých jazykových mutacích, ale všude bylo psáno po 20.000 km. Všechny manuály byly z r.2000, tenhle výše uvedený z bmwgs.cz je zřejmě z roku 2001.
Pořád sháním manuál pro novější model od roku 2003(dvousvíčkový). Zatím bez úspěchu, reprom v BMW stojí asi 1800 - tolik se mi zatím kvůli údaji, kdy měnit palivový filtr dát nechce...
Kdesi ho tady někdo slíbil, že ho dá ke stažení, ale zatím nikde nic
Nic lepšího než to co jsem dal do přílohy taky nemám
pak nějaký elektrický schémata a návod jak smontovat jak stavebnici
Tak do přílohy to nedám - nejde to - ale mohu poslat (je tam stejně jen rozdíl oproti nahoře v tom intervalu 20t. a 40t. km)
Všechny manuály co mám na GS mají tak 30 MB - individálně můžu dát na ftp
Upravil kendy dne 01.04.2009 09:04
Filtr paliva dle BMW, Buchelli nebo Haynes knih, ze kterých v těchto případech čerpám chytrosti udává výměnu každých 40tkm, nebo častěji, dle zemí, kde se motocykl nejčastěji pohybuje. U nás někdy a někde benzín nic moc, na východ občas ještě hůře. Jiný filtr než bmw není kvůli přetlakovému vratnému ventilu "asi" doporučen. Tolik nezávislí autoři.... páč v případě poruchy ventilu motorka buďto stojí, nebo příliš vysoký tlak poškodí stříkačku. Je jedno, jestli je to twinspark nebo jednosvíčka.
Upravil Cyril dne 07.04.2009 21:18
www.cyrilmoto.com
www.chronoshop.cz
Co tady psal TOLI tak to je ACTIVATED CARBON FILTER za tech $49 ,palivovi filtr je kolem $128 http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?model=F650GS Dakar 03-06&prod=082003-122006
OBRAZKY # 16_0470 ; 16_0469
Tady je ten filtr za 50 dolcuu. Diky TOLImu.
Upravil MartasUSA dne 14.02.2010 21:39
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
Drobnej zlepšovák ,přestřihne se hadice vedoucí do filtru -dá se něco takovýhohle a je hotovo,a nemusíš měnit filtr za 2500kč ale jen za 250-v některých případech i 25kč
TOLI napsal(a):
Drobnej zlepšovák ,přestřihne se hadice vedoucí do filtru -dá se něco takovýhohle a je hotovo,a nemusíš měnit filtr za 2500kč ale jen za 250-v některých případech i 25kč
No tak do toho bych se nepoustel. Urcite bych tam dal originalni filtr
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
servisak- zejtra na to mrknu mám to zrovna rozdělaný
MartasUSA - fígl je v tom že tam necháš ten originální ale ještě před něj dáš jakejkoliv univerzál.V potrubí je tlak vyšší a jak dorazí do originál filtru kombinovanýho s redukčním ventilem tak to tlak zase srazí takže nějakýho pomalejšího transportu paliva a následných problémů se nemusíme bát.A originál filtr nemusíš měnit protože to přefiltruje ten univerzál-levné rychlé chytré. Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal(a):
servisak- zejtra na to mrknu mám to zrovna rozdělaný
MartasUSA - fígl je v tom že tam necháš ten originální ale ještě před něj dáš jakejkoliv univerzál.V potrubí je tlak vyšší a jak dorazí do originál filtru kombinovanýho s redukčním ventilem tak to tlak zase srazí takže nějakýho pomalejšího transportu paliva a následných problémů se nemusíme bát.A originál filtr nemusíš měnit protože to přefiltruje ten univerzál-levné rychlé chytré.
Ty to tak mas?
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
MartasUSA napsal(a):
TOLI>> co takhle riznout hadicku a dat tam kousek vaty. To by bylo skoro zadarmo
Nedělej z toho taškařici já to beru jako seriozní a zajisté funkční nápad.Zřejmě budu i první kdo podá nějaký report o téhle úpravě.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
MartasUSA napsal(a):
TOLI>> co takhle riznout hadicku a dat tam kousek vaty. To by bylo skoro zadarmo
Nedělej z toho taškařici já to beru jako seriozní a zajisté funkční nápad.Zřejmě budu i první kdo podá nějaký report o téhle úpravě.
delam si pr*el. Pokud to mas vyzkousene a dakar bublaa tak jak jak ma tak je to opravdu levny a chytry
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.
Zatím to nemám ale v nejbližší době(cca týden) to chystám zrealizovat.Většina velkých problémů se skládá z menších problémů a jeden menší problém může vyřešit celý velký problém .
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Klucí až budete mít na jednoválci nabrnkáno 99638km s všelijakými úpravami a naprosto bez problémů tak to pochopíte. ještě 362km a mám novou motorku(tacho je jen do 99999km)
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Rozumne to je ale pockam si az to tam das. Bojim se prave trochu toho zpomaleni paliva pres ten uni. filtr. Uvidime. Pak dej vedet TOLI
Kdo jinemu jamu kopa sam do ni ....... kuuwa jedu do ni.