jarax napsal:
...koukám chlápek, co tak hezky poslal F800 na zem používá mojí oblíbenou značku vybavení - adventure-spec ... takhle maj vypadat padáky a šusplech
Jo jo padáky uz sjem take namontoval, vypada ju na tom velice dobre, ale foto budu mit az v patek ale ptal jsem se v Autecu na ten paradni velkej šusplech na osmikilo .... cena mi byla sdělena a to 6200,- s DPH ... takže se ho pokucim vyrobit sám a pak dam vědět jak to dopadlo
Jedu i když jízda dále zdá se býti nemožná !
Rozmýšlam o TKC80. Na zadné kolo ho dám určite na predné by som však chcel niečo čo by bolo pohodlnejšie , možno istejšie na asfalte. S dezénom čosi ako Tourance alebo Sahara 3 , E7 !? - prípadne poradťe
Jazdí niekto z Vás takúto kombináciu vzadu špunty a vpredu "univerzál"?
Tlak v TKC je tu doporučovaný 1,5-1,8 at. Videl som tie foto od DOC a verím ,že na predvádzanie na rovnom uzavretom place je to fajn . Čo to bude robiť v zákrute s nerovnosťou pri 80 km? A aký minimálny tlak máte odskúšaný na 800GS pri ktorom ešte nedošlo k odtrhnutiu ventilu duše?
Za odpovede k veci vopred Ďakujem
Tuto kombinaci jezdí Deny. Ve předu E07 a v zadu E09.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Tryskac napsal:
Rozmýšlam o TKC80. Na zadné kolo ho dám určite na predné by som však chcel niečo čo by bolo pohodlnejšie , možno istejšie na asfalte. S dezénom čosi ako Tourance alebo Sahara 3 , E7 !? - prípadne poradťe
Jazdí niekto z Vás takúto kombináciu vzadu špunty a vpredu "univerzál"?
Tlak v TKC je tu doporučovaný 1,5-1,8 at. Videl som tie foto od DOC a verím ,že na predvádzanie na rovnom uzavretom place je to fajn . Čo to bude robiť v zákrute s nerovnosťou pri 80 km? A aký minimálny tlak máte odskúšaný na 800GS pri ktorom ešte nedošlo k odtrhnutiu ventilu duše?
Za odpovede k veci vopred Ďakujem
Já to měl naopak: vpředu Mit C02 a vzadu 07. Bylo to ještě na mojí staré Gilera RC600(jinak do terénu dost dobrá moto...).Říkal jsem si, že když mi na blátě uklouzne zadek,tak je to efektní drift,ale když mi uklouzne předek,tak je to efektní tlama....
Mikes
Nově s KTM... :-)
Mikes to chápem v blate a mimo cestu. Ja sa však tiež bojím , že mi šmykne predné kolo ale hlavne na ceste. Tam sa hýbem podstatne viac a následky pádu by boli asi horšie.
Inak nahodil som už do zadu TKC a mám pocit , že sa moto lepšie klopí a ani ma toľko "neodtláčajú" vyjazdené kolaje. Nafúkal som na 1,8.
Má niekto skúsenosti s menšími tlakmi - bez poškodenia duše ?
A aké boli jazdné vlastnosti - na asfalte ?
Neboj, TKC 80 za sucha jen tak neuklouzne. Jel jsem z Dukly přes Makov a i spolujezdec škrtal botama v zatáčce... Bál se a řval - ty špunty!!! a nic :-) Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...