peter749 napsal:
no na obycajnom gs som sa bol previezt.celkom sa mi to pozdavalo.nemyslim si ze by mi bola mala....alebo nieco podobne.len som chcel vediet ci mam ist do adventure....lebo uprimne sa mi moc nepaci...
pri tvoji vysce jsou imho OBE varianty DOBRE RESENI.
vyber tu, co se ti vic libi
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
abysme nekecali o nicem... dulezity jsou (alespon pro Hixe barvicky. Aktualne jde v Rallye barvach koupit jak normalni, tak neco podobne modryho i ADV.
IMHO jsou obe tuze krasny. Minimalne normalni GS rallye si pokud vim muzes nechat dodat na NORMALNICH tlumicich (tj. nizsi) a asi i normalnich gumach:
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xavier napsal:
Koupis normal GS a porad ti bude vrtat v hlave jestli jsi nemel vzit ADV. Vezmes ADV a budes spokojenej
186cm je uz OK na ADV.
Takhle bude uvažovat, pokud bude jeho cílem mít největší, nebo nejdražší motorku. pokud bude pít kafe na pumpě kam přijede s GS a vedle něj zastaví někdo s advíkem a on se pak bude cítit jako něco míň ( ), pak ať si raděj koupí ADV. Já tyhle dvě motorky chápu jako jeden stroj, kterej má dva setupy. Něco jako když auto na rally nastavíš na dvě úplně rozdílné soutěže, nebo RZ-ty. Když závodník v rally pojede RZ na asfaltu, těžko mu bude v hlavě vrtat, že si měl nastavit satup auta na šotolinu. Podle mně jsou tyhle věci strašně triviální, jen to chce použít hlavu. trochu mi to připomíná rozhovor, kterej jsem slyšel o výběru helmy. Borec si koupil Araiku, samo ten top model za 30litrů (asi aby mu potom nevrtalo v hlavě, že někdo má dražší než on). Co na tom, že tenhle model je určen na závodní okruh, nemá výbavu a není ani moc pohodlná. Jsou u ní důležitější jiný vlastnosti. On v ní ale bude cestovat.... Nebyl by spokojenější s helmou určenou na cestování, která má vnitřní sluneční clonu, je pěkně odhlučněná a pohodlná?
BMMW R1200GS LC 2014
xavier napsal:
Koupis normal GS a porad ti bude vrtat v hlave jestli jsi nemel vzit ADV. Vezmes ADV a budes spokojenej
186cm je uz OK na ADV.
Takhle bude uvažovat, pokud bude jeho cílem mít největší, nebo nejdražší motorku. pokud bude pít kafe na pumpě kam přijede s GS a vedle něj zastaví někdo s advíkem a on se pak bude cítit jako něco míň ( ),
staci si koupit novy hadry + podvozek od TT a adventura stojici bude pro zasvedcene vypadat vylozene socialne.
Draha elegance rozhodne nerovna se prerostla moto
Upravil hicks dne 18.10.2017 09:00
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je tady ještě jeden faktor.... hromada lidí tyhle motorky bere jako jakousi kultovní věc. A podle toho co slýchávám, tak k takový kultovní specifikaci asi patří vzduchem chlazenej boxer, kardan, hliníkový kufry, drátěný kola a adv verze. Chápu, že někdo k tomu takto přistoupí a chce vlastnit tkz. kultovní motorku, bez ohledu na racionální posouzení. Je to v pořádku.
BMMW R1200GS LC 2014
Já začal jezdit letos ve svých 44 letech. Jako první motorku jsem koupil 1200 GS z roku 2005 s tím, že až se na ní trošku naučím a trošku ji obouchám, tak si koupím něco nového (nemusím nějak řešit peníze). Za letošek jsem najel cca. 8.000 kilometrů, 2x jsem ji poslal k zemi (víceméně při nulových rychlostech) a když jsem se včera vracel domů přes Ještěd, zapadalo slunce a prostě to byla pohoda, tak jsem se rozhodl, že si ji nechám...
Kup si něco co ti bude vyhovovat, co tě bude bavit a co se ti bude líbit. Moc to neřeš a spíš si to užívej...
ano nad tou plnou vybavou som si isty...hlavne v tej ciernej triple farbe je to fakt pekne.plus ako zaklad padaky...a kufre tie origo vario s opierkou pre polovicku.....tie sa mi pacia....nielen tvarovo ale aj funkcne...po demontazi na motorke nazavadzaju ziadne ramy....
peter749 napsal:
ano nad tou plnou vybavou som si isty...hlavne v tej ciernej triple farbe je to fakt pekne.plus ako zaklad padaky...a kufre tie origo vario s opierkou pre polovicku.....tie sa mi pacia....nielen tvarovo ale aj funkcne...po demontazi na motorke nazavadzaju ziadne ramy....
kup si URCITE ten adventure susplech origo BMW...
vario neni zadnej zazrak.. uz mam treti na ALU jde tusim dat taky voperka...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
peter749 napsal:
ano nad tou plnou vybavou som si isty...hlavne v tej ciernej triple farbe je to fakt pekne.plus ako zaklad padaky...a kufre tie origo vario s opierkou pre polovicku.....tie sa mi pacia....nielen tvarovo ale aj funkcne...po demontazi na motorke nazavadzaju ziadne ramy....
kup si URCITE ten adventure susplech origo BMW...
vario neni zadnej zazrak.. uz mam treti na ALU jde tusim dat taky voperka...
peter749 napsal:
ano nad tou plnou vybavou som si isty...hlavne v tej ciernej triple farbe je to fakt pekne.plus ako zaklad padaky...a kufre tie origo vario s opierkou pre polovicku.....tie sa mi pacia....nielen tvarovo ale aj funkcne...po demontazi na motorke nazavadzaju ziadne ramy....
kup si URCITE ten adventure susplech origo BMW...
vario neni zadnej zazrak.. uz mam treti na ALU jde tusim dat taky voperka...
Co je susplech?
Já mám vario, jsem s nima spokojenej, jen co mi fakt vadí, je jejich váha. Nevím kolik váží, ale už jenom prázdný boční kufry jsou těžký jako svině. Jak jsou na tom hliníkový s váhou nevím. Na moje kratší cesty by určitě stačilo nějaký látkový zavazadlo co váží nula, nula, nic. To budu řešit na příští sezonu. Je ale pravda že kufry můžu nechat zamčený na zaparkovaný motorce, což tašku nemůžu.
Upravil Pamilton dne 18.10.2017 11:06
BMMW R1200GS LC 2014
peter749 napsal:
ano nad tou plnou vybavou som si isty...hlavne v tej ciernej triple farbe je to fakt pekne.plus ako zaklad padaky...a kufre tie origo vario s opierkou pre polovicku.....tie sa mi pacia....nielen tvarovo ale aj funkcne...po demontazi na motorke nazavadzaju ziadne ramy....
kup si URCITE ten adventure susplech origo BMW...
vario neni zadnej zazrak.. uz mam treti na ALU jde tusim dat taky voperka...
Co je susplech?
Taková ta hliníková věc pod motorem
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Jazdim s ňou od marca do teraz denne cez celu Bratislavu do prace, tento rok som bol na dvoch tyzdnovych tripoch a jednom kratsom. S polovickou aj bez. Pri kupe som o GS ani neuvazoval, skocil som hned po Adventure. Prečo? Lebo tak som to citil a tak som to chcel. Nebolo dna kedy by som lutoval, ze som si zobral Adventure, pre mna je to TOP stroj, vo vsetkom mi vyhovuje, je ako vyrobena pre mna. V prilbe som vysmáty jak lečo a o to tu myslim si ide.
oliv přiložený následující obrázek:
vdaka vsetkym za info..ale ako niekto spominal....mam sickupit co sa mi paci.a to je teda klasicka gs.verzia ice chocolade.a kolesa hlinikove.mozno ma mensiu nadrz....ale zatial som na motorke bol vzdy rad ked som si dal pauzu na pumpe....dotankoval dal kavicku..natiahol kosti..takze aj ked ma advik dojazd 600km...aj tak by som bez prestavky nevydrzal.len sa vas este chcem spytat na jednu vec....co je to v doplatkovej vybave paket spolujazdca??o co ide???
peter749 napsal:
vdaka vsetkym za info..ale ako niekto spominal....mam sickupit co sa mi paci.a to je teda klasicka gs.verzia ice chocolade.a kolesa hlinikove.mozno ma mensiu nadrz....ale zatial som na motorke bol vzdy rad ked som si dal pauzu na pumpe....dotankoval dal kavicku..natiahol kosti..takze aj ked ma advik dojazd 600km...aj tak by som bez prestavky nevydrzal.len sa vas este chcem spytat na jednu vec....co je to v doplatkovej vybave paket spolujazdca??o co ide???
ten dojezd se hodi napr. kdyz je vecer, potrebujes najit kemp ale misto toho lovis nekde v tramtarii (muze byt i treba Spanelsko nebo Skotsko) pumpu.
ALE
ma to downside... pokud natankujes plnou mas vyssi teziste. Predpokladam, ze ADV jak je vyssi bude mit celkove vyssi teziste.
ad. packety.. to je nutne probrat s prodejcem.. voni to furt nejak menej.
Budes kupovat bocaky? (bocni kufry?)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Peter
Ja mám presne tento pristup a overeny niekoľko sezón. Vario kufre sú síce ťažké ale veľmi praktické. A vyzerajú dobre.
Upravil erne818 dne 18.10.2017 22:05
Mám 178 a kratší nohy, když jsem se rozhodoval u vzducháče jestli GS nebo GS ADV, dost jsem s tím bojoval. Nakonec zvítězilo ADV ikdyž jsem pak s tou výškou někdy trochu pral. Vyřešilo to Kahedo snížené a Sidi crosfire boty, ve kterých jsem se líp opřel. Volba nebyla abych měl " největší motorku " ale za mně, když jsem si spočítal, co bych na GS musel dát ( padáky atd ) tak to vyšlo jako ADV. Když jsem měnil za vodníka, nebyl problém, to ADV je myslím o 2 cm menší a hlavně má nějak jinak řešené sedlo, takže to bylo o dost lepší. Za mně prostě ta větší nádrž, líp chráněné kolena proti větru atd... Kufry Zega 2, přijdou mi víc praktičtější než BMW kufry. Plasťáky mi k tomu prostě neseděly.
Upravil Renek dne 20.10.2017 07:50
Letos jsem si udělal radost a koupil novou GSA LC.
Rozhodování zda GS nebo GSA bylo taky složité.Zkušenosti s GS jsem měl jen ty nejlepší, ale rozhodla právě ta velikost. Při moji postavě 190 cm jsem z každé motorky udělal skútr. Dále když jsem si spočítal dodatečné nastrojení padáky a dalšími maličkostmi tak jsem se dostal blízko k ceně GSA.
Velikost nádrže taky není k zahození, nemusím tak často tankovat a je to ochrana proti větru.
Jinak ji používám jako služební vozidlo, když jezdím zaměřovat stavby a nestalo se ,že bych měl s její velikostí problém. Jízda po horších cestách-šotolinách ji nedělá žádný problém chová se jako GS.