servisak napsal:
Hosi vy jste blazni . To ze tlumic neni ve 100 000km vyteklej neznamena ze funguje. Ten je uz 30 000km mrtvej. A repas je uplna kravina. Nikde nejsou udaje o mnozstvi oleje neda se koupit tesneni. Nic. Za me je repasovani nerepasovatelnych tlumicu nesmysl.
servisak napsal:
Hosi vy jste blazni . To ze tlumic neni ve 100 000km vyteklej neznamena ze funguje. Ten je uz 30 000km mrtvej. A repas je uplna kravina. Nikde nejsou udaje o mnozstvi oleje neda se koupit tesneni. Nic. Za me je repasovani nerepasovatelnych tlumicu nesmysl.
jouda1 napsal:
tak ja pevne doufal ze kdyz origo na adv vydrzi 100 000km i vic tak po repasu vydrzi to same.asi naivita ze?
Problém tlumičů je, že když na té motorce jezdíš, tak tu změnu, že přestává fungovat prostě nepoznáš, protože se to zhoršuje postupně a ty si na to zvykáš...teprve když se svezeš na něčem, kde tlumič funguje zjistíš, jak je ten tvůj v prdeli....
Tak asi to není ta nejlepší věc repase, ale na nové mometálně není tak volím repas do doby než bude na nové.
Zadní vyndat je brnkačka, ale co ten přední? Porádí někdo nějaký postup jak ho dostat ven na 2010 Advíkovi?
Bojuju s tím a pořád chybí cca 1cm abych se nějak mohl zkusit vytočit ven.
Karlovarak BMW R1200 GS Adventure
Přesně jak jsi řekl, stojan podložen- kolo vyvesene. Padáky sundany, kabely povoleny, hrazda odmontovana. Už jsem zkusil i stahovat tlumič popruhy a pořád málo. Zítra zkusím pokračování. Karlovarak BMW R1200 GS Adventure
Tak ja mam jen 2 moznosti. Bud nechat puvodni tlumic se 100k na hrbu, nebo ho nechat repasovat. Jestli repase nema smysl, necham ho tam a usetrim si praci s vyndavanim a 5 tisic kc. Do novych tlumicu do stary vrany investovat nebudu, to ji radeji strelim a koupim F800GS nebo pockam na novou Tenere...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
Tak ja mam jen 2 moznosti. Bud nechat puvodni tlumic se 100k na hrbu, nebo ho nechat repasovat. Jestli repase nema smysl, necham ho tam a usetrim si praci s vyndavanim a 5 tisic kc. Do novych tlumicu do stary vrany investovat nebudu, to ji radeji strelim a koupim F800GS nebo pockam na novou Tenere...
jenže s novejma tlumičema se na tu starou vránu budeš dívat úplně jinak.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Karlovarak napsal:
Přesně jak jsi řekl, stojan podložen- kolo vyvesene. Padáky sundany, kabely povoleny, hrazda odmontovana. Už jsem zkusil i stahovat tlumič popruhy a pořád málo. Zítra zkusím pokračování.
Sundej dekl na řemen alternatoru,pak spodkem tlumiče k alternatoru a jde vymotat,taky jsem se natrapil a když jsem sundal dekl tak šel pěkně.
ja jsem teda dekl alternatoru nikdy nesundalva nevim jestli mas esu pokud jo nemas tam nahodu nastavenej rezim hory nebo jak se to jmenuje kde se zvetsi prepeti?
Slavek-xxx napsal:
Tak ja mam jen 2 moznosti. Bud nechat puvodni tlumic se 100k na hrbu, nebo ho nechat repasovat. Jestli repase nema smysl, necham ho tam a usetrim si praci s vyndavanim a 5 tisic kc. Do novych tlumicu do stary vrany investovat nebudu, to ji radeji strelim a koupim F800GS nebo pockam na novou Tenere...
jenže s novejma tlumičema se na tu starou vránu budeš dívat úplně jinak.
Karlovarak napsal:
Ee, poslední byla silnice v jednom
Bez sundání víka na řemen alternátoru to nevytáhneš. Nezdá se to, ale to pomůže právě o ten centimetr, protože to budeš moct zasunout víc dozadu a vyhneš se tak úchytu v rameni telelevru
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak jsem volal Prochazkovi a presvecoval me ze forum nemam cist ze repas od nej je to nejlepsi a ze je to uplne stejny jako novy tlumic ze nepoznam rozdil novy vs repas od nej a ze vydrzi stejne jako origo.ted babo rad
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Je to uplne jednoduchy...mas na to prachy? Tak si kup nejakou sadu tlumicu a budes cumet jak to funguje a sam sobe se divit, proc si to tam nedal driv. Namas prachy? Nech si to repasovat a tvar se ze je to stejny jako nova motorka...
Michal21 napsal:
Je to uplne jednoduchy...mas na to prachy? Tak si kup nejakou sadu tlumicu a budes cumet jak to funguje a sam sobe se divit, proc si to tam nedal driv. Namas prachy? Nech si to repasovat a tvar se ze je to stejny jako nova motorka...
Michal21 napsal:
Je to uplne jednoduchy...mas na to prachy? Tak si kup nejakou sadu tlumicu a budes cumet jak to funguje a sam sobe se divit, proc si to tam nedal driv. Namas prachy? Nech si to repasovat a tvar se ze je to stejny jako nova motorka...
nejtrefněj použitá slova
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM