Mně po koupi GS1200 r.v. 2007 taky přestal pásek fungovat hned při druhé jízdě. Opravil jsem podle toho návodu na YouTube co jsem vložil Walda. A povedlo se a funguje zatím doteď, což je rok a půl.
Upravil Jarda40 dne 27.05.2019 21:20
Tak mně to ukazuje, jenže blbě. Při plné cca 400km dojezd, pak to ubývá a při cca 80km dojezdu to škytne a jsem na suchu
...létám pomalu a nízko... (obvykle)
R 1200 GS 2007
R 1250 GS 2022
Tak momentálně taky řeším vadnej pásek na dvouvačce. Při natankování to sice hned skočí na plnou, ale pak to neodečítá. Po ujetých 500km to ukazuje pořád dojezd 641km
Je zajímavý, že se to stalo na jaře po první jízdě po zimě kdy celou zimu stála motorka s plnou nádrží v garáži - neměnilo se složení benzínu v poslední době?
Jak tak koukám tak než dám raketu za výměnu tak zkusím tím zapalovačem, zkazit už není co evidentně
Upravil vojta s dne 31.05.2019 20:34
Zkazit se to dá i víc, mě po opravě pásek ukazuje prázdnou nádrž, takže furt bliká na displeji fuel fuel lepší varianta je furt plná nádrž a sledovat na denním počítadle km od tankování
Upravil dejvit dne 01.06.2019 08:10
R1200GS 08
Tak i mě zlobí palivoměr. R1200GSA 08. Mám jí krátce, prodávající naznačoval jistou pochybnost nad touto funkcí při prodeji a měl pravdu. O víkendu mi došel benzín ve chvíli, kdy mi ještě ukazovala jeden dílek a dojezd asi 300km. Myslel jsem, že při poruše to ukazuje pořád plnou, nebo prázdnou, jak tady zaznělo. Ale i evidentně to může ukazovat taky cokoliv mezi Stálo by za pokus udělat kalibraci, nebo rovnou koupit novej snímač?
Možná by se to dalo vyřešit tímhle https://lskelectr...augepro-1/
I když si nejsem jistý, zda by to na 1200 fungovalo a 3 tácky taky není málo.. Tonda nebo servisak určitě poradi
Mě to naštěstí od koupě funguje 40 t mých, 160 celkově. Firmu můžu doporučit, bral jsem od nich světla(jsou na cestě) , majitel velice vstřícný
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
vojta s napsal:
Tak momentálně taky řeším vadnej pásek na dvouvačce. Při natankování to sice hned skočí na plnou, ale pak to neodečítá. Po ujetých 500km to ukazuje pořád dojezd 641km
Je zajímavý, že se to stalo na jaře po první jízdě po zimě kdy celou zimu stála motorka s plnou nádrží v garáži - neměnilo se složení benzínu v poslední době?
Jak tak koukám tak než dám raketu za výměnu tak zkusím tím zapalovačem, zkazit už není co evidentně
mám 08 a zrovna jsme vyměnil - již třetí. jinak projev standardní - ukazuje plná a pak hned třetinu. najeto 70 000 km. tedy nic moc. Myslel jsme, že to vydržím, ale nevydržel.
Tak dnes vypozorováno - dotankováno do plna, hned naskočil 653km následujícich cca 200km se to chovalo normálně. Při zbývajícim dojezdu 480km to začalo po jednom dopočítávat do cca 520km dojezdu a pak začal zase fungovat normálně na následujícich 50km ( pak jsem dojel domů). Je vážně pásek v háji?
Petr65 napsal:
Tak mně to ukazuje, jenže blbě. Při plné cca 400km dojezd, pak to ubývá a při cca 80km dojezdu to škytne a jsem na suchu
V poslední době se závada zhoršila. Dojezd ukazoval o cca 150km více než je reálné.
Tak jsem konečně zkusil piezo. Před i po aplikaci ukazoval dojezd stále stejně - 320km (najeto 225km od plné). Takže zklamání... Až další den jsem při jízdě zjistil, že během prvních km se údaj o dojezdu začal rychle měnit a nakonec si to po asi 20km sedlo do reálných hodnot a zatím to drží. Tak uvidím co dál....
...létám pomalu a nízko... (obvykle)
R 1200 GS 2007
R 1250 GS 2022
ahojte, je prosím cesta nahradit pásek v 2008 plovákem z modelu 2010 a pasuje vůbec tento plovák do nádrže 2008? předpokládám, že bude potřeba připravit elektronický převodník tak, aby jednotka dostala potřebné hodnoty odpovídající hodnotám z pásku. druhá varianta je měření hydrostatického tlaku paliva v nádrži a tyto hodnoty opět převést do hodnot odpovídajících hodnotám z pásku. A poslední dotaz: pásek vrací jednotce hodnoty odporu na pinech 2-3 podle toho, jak je vyhřívaná část ochlazována palivem? víte prosím někdo, jakých hodnot odporu dosahuje nebo páskem prochází proud a on měří úbytek proudu (vlastně se zase bavíme o odporu)?
díky za každou odpověď.
PS pokud již teď víte, že to je cesta do pekel, dejte prosím vědět.
GSA 07/2008
ještě jsem našel tento odkaz - celkem čerstvý, tak by to mohlo fungovat a myslím, že náklady jsou podstatně nižší než při neustálém měnění pásku (případ od případu samozřejmě)
https://www.ukgser.com/forums/showthread.php/509657-Fuel-strip-to-float-conversion-complete-guide
Z pohledu Tondy, servisáka a dalších guruů - jak ověřím, že moje jednotka má zmíněné piny pro připojení plováku případně mají ji všechny GSA 2008? Nějaké "ale", které by bylo dobré vědět? díky za odpovědi.
GSA 07/2008
No mám osobní zkušenosti s paliv.paskem. Mám r1200gs r.06. dovoz. 84.tis.najete. po natankování to ukazovalo plnou. Po chvilce ježdění to začlo žlutě blikat a začlo mě to ukazovat dojezd range cca 40km. Tak jsem plánoval přestavbu. Jenomže po různých přečtených diskusích jsem zachoval klidnou hlavu. Evidentně tam předchozí majitel nechával po zaparkování poloprázdnou nádrž. Já začal dávat benzínové aditivum ze začátku i větší dávku před tankováním. Při vrácení z jízdy ještě před zaparkováním jsem to udělal znova. Takže jsem nenechával nádrž ani kousek suchou. Furt doplna. Absolvoval jsem jízdu na Slovensko az na Duklu a zpět. Vždy po cca 180km jsem dolík aditiva a dopĺňa tankoval. Na cestách po Slovensku mi to začlo ukazovat jak postupně ubývá proužek po proužku a pak range 80km. Takže se to pak srovnalo. Takže po půl roce a do toho cestou na Slovensko v mém vlastnictví a cca 86tis.km mi to začal proužek fungovat jak má. A dneska se snažím aditiva dávat pořád a zaparkovat moto pokud možno s plnou nádrží chlapci.
Zdravím, mě to pri otoceni klicku hned ukaze prazdnou nadrz, sem tam se to chytne a ukaze dojezd, ale po 1 minute zacne odpocivat do nuly. Takze predpokladam ze pasek je v haji
zkusil bych video jak poslal WALDA,ale nevim nebo nedokazu presne vedet na co co napojil? a to se jedna o zapalovac ktery dava jiskru?
díky