Asi před deseti lety jsem si to valil do Pce na skůtru NRG osazeným komplet Polini(karbec, výfuk, válečky, hlava,...). Byl jsem nějak ve spěchu a tak jsem se pověsil za auto které přidalo asi 25 metrů před křižovatkou. Jako kdyby věděl, že za vteřinu blikne oranžová a taky že jo.. Ten ichtyl to zakápnul! Co následovalo je jasný.. Prostě to dobrzdit nejde. Od té doby brzdím na 98% a ty 2% procenta soustředím na hledání nějaké té mezery a ono to opravdu funguje.. Takže spoléhat se v provozu na druhého opravdu nejde, nebo alespoň já to nedělám.
Dvakrát v životě jsem měl opravu na mále a naštěstí pokaždý na BMW. Musím opravdu poděkovat soudruhům z Mnichova. Ovladatelnost jejich motorek (i naložených) v mezních situacích je opravdu dokonalá.. Ta nejhorší byla asi v Itálii na krásné dálnici z Breneru na Modenu. Kulím si ho tak do pohody, ve dvou a naložený na týden. Svití sluníčko a přicházejí ty dokonalé zatáčky. Do jedné levé s mirným stoupáním se pouštím s radostí a na taháku kolem 180. Najednou tam rozťukaný tři káry po celé dálnici. Měl jsem zhruba 150metru i s reakcí na brždění, takže čistá brzdná dráha se posunula na nějakých +- 100 metrů. Na brzdy jako kráva a někam mezi a opravdu se povedlo. Opět jsem si vzpoměl na tátu a hledal tu pomyslnou uličku s chladnou hlavou Je pravda, že jsem jel na suprově obuté K1200R, na GS11 bych to v takové rychlosti opravdu zažít nechtěl. Doufám, že mě nikdy nepotká nějaké neštěstí a vždy se vrátím domů
Tak jsem mel dnes svoji prvni bouracku, ale nic mi neni
Přidané 11.03.2009 09:52
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Remus511 napsal:
To Hicks: Co tě nazbije, to tě posílí
Asi před deseti lety jsem si to valil do Pce na skůtru NRG osazeným komplet Polini(karbec, výfuk, válečky, hlava,...). Byl jsem nějak ve spěchu a tak jsem se pověsil za auto které přidalo asi 25 metrů před křižovatkou. Jako kdyby věděl, že za vteřinu blikne oranžová a taky že jo.. Ten ichtyl to zakápnul! Co následovalo je jasný.. Prostě to dobrzdit nejde. Od té doby brzdím na 98% a ty 2% procenta soustředím na hledání nějaké té mezery a ono to opravdu funguje.. Takže spoléhat se v provozu na druhého opravdu nejde, nebo alespoň já to nedělám.
Dvakrát v životě jsem měl opravu na mále a naštěstí pokaždý na BMW. Musím opravdu poděkovat soudruhům z Mnichova. Ovladatelnost jejich motorek (i naložených) v mezních situacích je opravdu dokonalá.. Ta nejhorší byla asi v Itálii na krásné dálnici z Breneru na Modenu. Kulím si ho tak do pohody, ve dvou a naložený na týden. Svití sluníčko a přicházejí ty dokonalé zatáčky. Do jedné levé s mirným stoupáním se pouštím s radostí a na taháku kolem 180. Najednou tam rozťukaný tři káry po celé dálnici. Měl jsem zhruba 150metru i s reakcí na brždění, takže čistá brzdná dráha se posunula na nějakých +- 100 metrů. Na brzdy jako kráva a někam mezi a opravdu se povedlo. Opět jsem si vzpoměl na tátu a hledal tu pomyslnou uličku s chladnou hlavou Je pravda, že jsem jel na suprově obuté K1200R, na GS11 bych to v takové rychlosti opravdu zažít nechtěl. Doufám, že mě nikdy nepotká nějaké neštěstí a vždy se vrátím domů
no uf taky dobry story...
ja mel zatim jenom offroad karamboly nejcastejc na snehu a tak... vylozene s autem poprvy.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak jsem mel dnes svoji prvni bouracku, ale nic mi neni
Přidané 11.03.2009 10:35
Příspěvků: 3971 Registrace: 04.05.08
Hiksi, to máš z toho, že lezeš na Žižkaperk . Hlavně že jsi v kuse. Já to doma schytal u tunelu a na mopedu. Cikáni provoz nějak neřešili. Jaweta přežila, cikáně taky a já byl táááááááák nasranej, že se cigoši motorkám ještě dlouho vyhýbali. Ovšem s Velorexem na Ohradě to bylo horší. Podíval jsem se žigulíku do kufru skoro až na sedečky. Ty brzdy nic moc, ale naštěstí to viděl fízl a tak dostal flastr borec za hnusnou myš na světlech. No a když jsem se vysoukal z Velouše, tak se v autě borec zamknul. Zase klika, akorát nějaká ta trhlina, ulomený turniket a boule a žigul byl fest shnilej. No a o poslední spartakiádě jsem ho poslal do zdi. Vlítli mě tam děcka a jak píše Remus, ta cestička tam prostě nebyla, tak chodník a barák. Myslel jsem, že to je konec. Prostě tem můj milovaný Žižkov je životu nebezpečný. Hlavně když narazíš na blbce a nemnusí být zrovna místní.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Tak jsem mel dnes svoji prvni bouracku, ale nic mi neni
Přidané 11.03.2009 10:59
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Emilio napsal:
Neseděl tam Hicks?
dneska asi uzavru docasne spojenectvi (hudnu s Bobem a dostanes na motokravach kotel na kterej budes jeste dlouho vzpominat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak jsem mel dnes svoji prvni bouracku, ale nic mi neni
Přidané 11.03.2009 11:07
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Emilio napsal:
Kotel???
Tak prosím né DAKON,to bych fakt nechtěl,kdyžtak viadrus,tam se dá hodit pořádný náklad....
Jen aby si Hicksi nelitoval,kdo jinému jámu kopá,sám do ní padá....
od zitrka mi nebudes rikat jinak nez... Mr. Schumacher...
...
... junior
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak jsem mel dnes svoji prvni bouracku, ale nic mi neni
Přidané 11.03.2009 12:56
Příspěvků: 3971 Registrace: 04.05.08
Do Velouše v origostavu se vsoukám, akorát mám hlavu nastranu jako velkej šéf a šaltrpáku mezi nohama, takže spolujezdec nehrozí Navíc již žádný exemplář nevlastním. Armáda mě o ně připravila. Ale ten upravený měl sedačky z Ikarusu (harmoniky) a tak jsem podstatně snížil sezení a navíc jej situoval do polohy pololeže. No a celozimní práce na motoru ve spolupráci s kluky z Jawaklubu a spřátelených existencí z fabrik i za komančů dokázala divy Poctivě naměřených na policejním radaru 135km/h z kopce na Nuselák bylo důkazem. Ale to už je jiá historie. Jestli mě potká desetina velorexových průserů na Bobšovi, tak podzima nedožiju Spoléhám trochu na to, že je mezi stroji více jak 20 letá pomlka a že jsem "klidnější stařík" Zlí jazykové ovšem tvrdí, že léty nasbíranou připosranost k původně zhovadilému stavu dostatečně kompenzuji slepotou a hluchotou. Tak neví, nevím jestli to GS byl dobrý nápad Ale zatím mě to ba. Jen se mě musí zahojit hnáta a vyrazím.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Tak jsem mel dnes svoji prvni bouracku, ale nic mi neni
Přidané 22.03.2010 22:30
Moderátor Příspěvků: 5903 Registrace: 05.03.08
Tak dneska mel prvni velkou bouracku kamos na 1150GSA.Pri prvni letosni vyjizdce.Do cesty mu vjel deda na kole z cyklostezky a protoze v protismeru jelo auto,tak se uz neslo vyhnout.Nastesti pro kamose jsou svedci a navic nejel nijak rychle.A dopadlo to tak,ze deda letel vrtulnikem,kolo na kasi.Kamos se proletel vzduchem,bud uz pri letu,nebo az po dopadu prisel o helmu.Chvili bezvedomi a nemohl chodit.Ted je na pozorovani v nemocnici a vypada to,ze je snad jenom potlucenej a obrazenej.Motorka jela jeste 50 m sama,blinkry a zrcatka pryc,padaky probrouseny,bouchla nadrz a dal se uvidi.Takze opatrne.Kamos je fakt vyjezdenej,ale prej to bylo tak rychle,ze si ani neuvedomil,co se deje.Docela by me zajimalo,jak se resi skoda,kdyz ji zpusobi cyklista?asi to bude dost slozity.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak jsem mel dnes svoji prvni bouracku, ale nic mi neni
Přidané 22.03.2010 23:37
Moderátor Příspěvků: 5903 Registrace: 05.03.08
xhackerm napsal(a):
Mě by spíš zajímalo, jak mohl přijít o helmu...
To fakt nevi,lezela uplne jinde nez on.Ma helmu Bmw integralku,takze zadnej sunt.Ale samozrejme si ji mohl treba spatne zapnout.
Upravil vevis dne 22.03.2010 23:38
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak jsem mel dnes svoji prvni bouracku, ale nic mi neni
Přidané 23.03.2010 07:36
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
vevis napsal(a):
xhackerm napsal(a):
Mě by spíš zajímalo, jak mohl přijít o helmu...
To fakt nevi,lezela uplne jinde nez on.Ma helmu Bmw integralku,takze zadnej sunt.Ale samozrejme si ji mohl treba spatne zapnout.
tipl bych si ze ji nemusel mit uvazanou pod bradou..
----
jinak Ti tedy reknu, ze hardcore. PResne tehle bocnich vyjezdu se bojim... drzim palce kamaradovi i dedovi, at se da dohromady.
Dnes zase pojedu se stazenou ....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak jsem mel dnes svoji prvni bouracku, ale nic mi neni
Přidané 31.03.2010 14:30
Příspěvků: 318 Registrace: 19.05.08
Včera bylo nádherně, tak sem osedlal GS, udělal si 150 km okruh a když sem se vracel a byl už skoro doma, tak při předjíždění v táhlým kopci, první jel návěs, pak dodávka a za ní osobák, beru osobák a šup, s dodávkou mi to tam natvrdo pustil. Naplno brzdy, ABS zafungovala 100% , s určitostí mi zachránila kejhák a jen tak tak sem se vešel mezi škarpu a tu dodávku. Bez ABS bych to napálil do dodávky nebo bych to musel strhnout přes škarpu do pole, au au. Bylo to tak rychlý, že sem se nestačil ani leknout nebo se bát a pořádně sem si to uvědomil, když už sem byl pryč. Potom sem se teprve rozklepal a uvědomil si, co se mi mohlo stát. Byl sem rád, že sem dorazil domu a mašinu uklidil v pořádku i sám sebe.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Tak jsem mel dnes svoji prvni bouracku, ale nic mi neni
Přidané 02.04.2010 08:16
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
nenca napsal(a):
Včera bylo nádherně, tak sem osedlal GS, udělal si 150 km okruh a když sem se vracel a byl už skoro doma, tak při předjíždění v táhlým kopci, první jel návěs, pak dodávka a za ní osobák, beru osobák a šup, s dodávkou mi to tam natvrdo pustil. Naplno brzdy, ABS zafungovala 100% , s určitostí mi zachránila kejhák a jen tak tak sem se vešel mezi škarpu a tu dodávku. Bez ABS bych to napálil do dodávky nebo bych to musel strhnout přes škarpu do pole, au au. Bylo to tak rychlý, že sem se nestačil ani leknout nebo se bát a pořádně sem si to uvědomil, když už sem byl pryč. Potom sem se teprve rozklepal a uvědomil si, co se mi mohlo stát. Byl sem rád, že sem dorazil domu a mašinu uklidil v pořádku i sám sebe.
husty... kolik jsi tam mel (rychlost?) ... a krajnice neprijemna?
Hlavne, ze Ti nic neni...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2