Zhanam respektive rozhodujem sa aky top case kupit na moje gsko. Mam klasiku r1150gs nie adv.
Rozhodujem sa medzi plastovymi a to GIVI http://www.norcobikes.sk/v47nt-vrchny-kufor-monokey-givi-p-6192.html
alebo SHAD http://moped-slovakia.sk/kufre-moto/8936-kufor-58x-l-carbon-shad-.html .
Este je varianta hlinikoveho topcasu od MOMULA lem na odradza velkost. Jazdime 95% vo dvojici a chcem kufor kde zmestim dve integralky. Jazdím 99% asfalt.
Prosim ak mate niekto skusenosti s tymito kuframi pripadne foto budem vdacny za vsetky reakcie. Vdaka
Upravil PEPOBMW dne 19.11.2017 19:11
Pokud je nechces prodat aji s klickem tak je vyndej aby si je mohl novy majitel preskladat na svuj klicek. Bez klicku je nevytahne...
Kupredu spatki ni krok...
2. pro MAXII 52l.
V podstatě jen odšroubuju čtyři matky a přehodím.
Obě varianty se šroubují na alu plotnu cca 3mm. Ta je zvedlá těma válečkama. A v meziprostoru mám smotanou brašnu s číčovinama.
tomle1 přiložený následující obrázek:
A smotaná brašna - je to taková ta toaletní na pověšení. Je tam jenom strčená. Má najeto spoustu km a ani se nehnula.
tomle1 přiložený následující obrázek:
Musím si rýpnout - ty Zegy jsou stejně nejhezčí
Jo a ty ráma jsou od Bartuse a to zvýšení jsem taky řešil s ním
Jo a výška je myslím 100mm, ale to se odvíjí od kufrů. Takže to můžeš mít jinak.
Upravil tomle1 dne 09.03.2018 13:52
Me se to proste nelibi, ty trupki tam. Trci to jak ropna plosina.a ten kufr taki jak je visoko tak to ma vlif na stabilitu motorky.tak ja nevim.ale dyz ti to tak pasuje tak at ti to jezdi.
Kupredu spatki ni krok...
Je to 10cm. Ty myslíš, že tohle změní jízdní vlastnosti u napakované půltunové motorky? A v topu stejně nevozíš půl prasete. Ale jinak to asi nejde když chceš velkej kufr nahoru, tak mezi ně prostě nevleze. Řešení je dát nahoru malej, kam zase nic nedáš.
Upravil tomle1 dne 09.03.2018 20:51