Spitfire napsal:
.... a pak se rozplácla na dně rokle :-D
...ale vubec ne. Kdykoliv, kdekoliv - kdyz nevis, tak ze napred zeptej... .... s kuframa samo da jen cca 204 km/h ale bez nich pres 210 da... minimalne ta moje ano....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
honza-net napsal:
Taková zajímavost, při objednání přes mobilní aplikaci máte tady: https://www.aliex...0.0.NRGUq6
slevu 50% a konečná cena je tak cca 26 euro
Ahoj, tak jsem v pátek vyrazil. Při výjezdu byl tlak 2,5 předek a 3,1 zadek. Teplota 5°C na obou pneu. Po ujetí cca kilometru zadek klesl na 2,8 a po asi 5-ti km šel zase na 3 - 3,1. Teplota na zadním šla na 17°C, předek na 7°C. Tlak v předním kole se nezměnil po celou dobu jízdy (+- 80km). Je fakt, že se nedalo moc letět - všude sračky z řepy a pršelo, takže max 140 na tachometru, což je 130km/hod reálně. Pořád jsem ještě nekoupil tlakoměr, tak vím prd, jestli jsou údaje pravdivé.
Ještě jedna věc. Po odmontování čepičky začne měřák jančit - blikat červeně a hlásí ztrátu tlaku v pneu.
Jo a ukazatel teploty je docela titěrnej, takže ho prd vidím - ale za to můžou moje 54 leté oči si myslím
Já to používám od loňského léta, přes zimu až do teď a funguje to bezvadně. Tlak který to ukazuje se neliší od tlaku skutečného. (alespoň já žádný větší ani menší rozdíl nezaznamenal - jen to že se tlak mění v souvislosti s teplotou pneu a to je si myslím v pořádku) Když jsem píchnul zadní kolo, upozornilo mě to na nízký tlak v pneu. Teplotu kterou to ukazuje nedokážu porovnat s teplotou skutečnou. Bude to asi teplota vzduchu uvnitř pneu. Mění se podle stylu jízdy. Je vtom vestavěná baterie, která se musí pomocí USB dobít. cca nabíjím tak jednou za 2 měsíce. Je to vybavené otřesovým čidlem. Po minutě se to samo vypne a při nastartování se to zase samo zapne. Čidla vysílají jen když se kola otáčí. Baterie ve čepičce se dá jednoduše vyměnit a stojí pár korun. Zatím jsem ještě neměnil. Dají se zakoupit i čidla s ventilkem do ráfku. Myslím že nejdůležitější funkce je, hlídání náhlého i postupného úniku tlaku. To je zvýrazněno blikáním v červené barvě a akustickou signalizací. Jediné co bych změnil je hlasitost té akustické signalizace. Tak to jsou mé poznatky za nějaký čas používání. Zakoupeno někdy v srpnu 2017.
https://www.aliexpress.com/item/M3-Wireless-Motorcycle-TPMS-Tire-Pressure-Monitoring-System-TPMS-Motorcycle-Tire-Pressure-Sensor-Universal-2-External/32840903259.html
Upravil elbur dne 22.04.2018 13:31
ČZ 125/516, Yamaha 250YZ, KTM 125EXC, Kawasaki ninja 600, VYX 525, (14 let pauza) a pak BMW r 1150 gs. Jawa 50 typ 20 (Pionýr), BMW r 1200 gs.
Jde to na obojí..
ČZ 125/516, Yamaha 250YZ, KTM 125EXC, Kawasaki ninja 600, VYX 525, (14 let pauza) a pak BMW r 1150 gs. Jawa 50 typ 20 (Pionýr), BMW r 1200 gs.
mne nicmene prijde o drzku, ze je ten ventilek vlastne FURT zmacknutej... a ten tlak drzi jen cepicka na zavitu.
jako ze by mne to nejak extra uklidnovalo, to ne... (mit to namontovany).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Čepička, (vysílač s čidlem) je zaaretován kontramatkou. Když jsem se to pokoušel povolit, začala se dříve než-li došlo povolení vysílače s čidlem deformovat guma u ventilku. Kontramatka i klíček je v příslušenství. Váha vysílače s čidlem je na úrovni kovového ventilku. Je samozřejmě na každém aby vysílač s čidlem nepozapomněl kontramatkou zaaretovat. A jak jsem psal výše, je možno zakoupit i vysílač s ventilkem přímo pro standardní montáž do ráfku kola. Pak ale nastává pakárna se slabou baterkou a její výměnou. Ale to už se tu někde psalo.
https://nl.aliexpress.com/item/1PCS-TPMS-Tire-Pressure-Sensor-Internal-Or-External-TPMS-Tire-Pressure-Sensors-Inductor-For-TP620/32829451602.html?spm=a2g0z.10010108.1000014.7.79a56841KutoI3&traffic_analysisId=recommend_3035_null_null_null&scm=1007.13338.80878.000000000000000&pvid=28e9fcae-8310-4029-9f63-b5d07762dbc2&tpp=1
Upravil elbur dne 23.04.2018 10:38
ČZ 125/516, Yamaha 250YZ, KTM 125EXC, Kawasaki ninja 600, VYX 525, (14 let pauza) a pak BMW r 1150 gs. Jawa 50 typ 20 (Pionýr), BMW r 1200 gs.
Mám úplně stejné postřehy, jako Elbur. Přeměřoval jsem gumy i měřákem Kovo a stejné hodnoty. Takže maximální spokojenost. Jen ta čitelnost je horší. Ale to bude očima a staženou sluneční clonou.
tomle1 přiložený následující obrázek:
[img]http://www.technikelektro.cz/zbozi/kabelova-prichytka-cerna-19x19mm-samolepici-pro-pasky-sire-36mm-vcu19x19.html[/img]
Tohle jsem zezadu přišrouboval a stáhl elektrikářskou páskou.
Diky TOMLE1mu za tip na to uchyceni, ten origo drzak mi taky nevyhovoval. Poridil sem v elektru o trosku jiny typ te prichytky stahovacich pasku, ale vysledek je stejny - drzi to perfektne a na riditkach na prave strane to sedi jak prdel na hrnci... :-)
Jinak k tomu mereni. Moc jsem s tim zatim nenajel, ale podle prvnich nekolika kontrolnich mereni to ukazuje spolehlive. Studene vs. zahrate gumy je rozdil max. 0,3-0,4 bar.
Vypinani/zapinani spolehlive. Jen nevim co s tim provede poradny dest, snad to vydrží.
Za me pro hlidani tlaku na dlouhych presunech uplne idealni... Zatim!