Tak a je namontováno na hotovo, dnes odpoledne odesílám na adresy. Podle fotky si jistě všimnete , že šrouby co drží kotouč, se musí dát obráceně (hlavička bude vpravo, matka vlevo) než originál, na nic to nemá vliv, je to jen z důvodu místa mezi kotoučem a vidlicí, má to tak i siebenrock. Jak se vrátím z pošty napíšu ještě e-mail.
DAGR přiložený následující obrázek:
[196.76Kb]
Upravil DAGR dne 04.01.2018 10:43
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Do teď jsem si to neuvědomil, ale začíná mě být jasný proč se ty větší kotouče kroutí. To je páka jako hov.ado od uchycení kotouče k brzdící ploše
To jsem zvědavej, jestli tyhle vydrží... ale Tonda to jistě řádně otestuje
Upravil Mr GS dne 05.01.2018 11:14
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Uchycení na to nemá vliv - to je "tuhé" dostatečně. Takových adaptérů s většími kotouči se používá celá řada i u jiných motorek (motardů, staveb apod.) a normálně fungují. Tady byl problém s tím kotoučem od HE (dodávaný Siebenrockem) - asi je na rychlejší jízdu a "festovnější" brždění poddimenzovaný - nejsem jediný tady v ČR komu se zvlnil.
Já už si nechal udělat nový kotouč minulý rok v zimě - https://www.bmwgs...owstart=20 . Letošní sezónu otestováno myslím důkladně a vše OK.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
DAGR> cau, volal mi kamos (Vasek z H. Brusnice), zasilka dorazila, takze dekuje, ale neposlals mu kolik ma doplatit a na jakej ucet s jakym v. symbolem :-)
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
to Tonda:
Však já nemyslím uchycení adaptéru, ale uchycení kotouče. Když drží dole u osy kola, tak je to děsná páka rovnající se poloměru celého kotouče. Normálně jsou kotouče chycený až cca v půlce poloměru.
Tady když za to rafneš, tak se to prostě musí kroutit. Jediný, co to limituje je ten chabej brzdič, ale když tam má David 4pístky z jedenáctky, tak to musí být při plným bždění neskutečná nálož na tu vzdálenost... snad bude větší tloušťka stačit
Já jen, že mi je už jasný o co jde a jenom " špatným" materiálem kotouče to prostě není.
Upravil Mr GS dne 05.01.2018 13:32
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Petře, takhle má uchycené kotouče dost jiných motorek a není tam problém (např. KTM Duke, starší Triumph Daytona...). HE-motorradtechnik dělá 320mm kotouče pro spoustu motorek (ale vesměs podstatně lehčích než je R80/100xx) a tam není problém. Problém je v tom, že HE-motorradtechnik u BMW R2V podle mě podcenili váhu motorky a to, že s ní pár "volů" bude jezdit trochu jinak než typický uživatel.. Kdyby ty kotouče udělaly o 0,3 - 0,5mm silnější a z lepšího materiálu a líp odchlazované, tak se kroutit nebudou. Ono taky na jejich limit je i tak spousta lidí nedostane a tudíš se jim nezvlní. Letos jsem těm nově udělaným (zesíleným, z lepšího materiálu a líp odchlazovaným) dal několikrát slušně pokouřit (určitě víc a častěji jak loni) a žádný problém.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Já bych to taky neviděl tak černě, s větším kotoucem jezdí hromada lidi a někdo tam ma i 6ti pistek a taky to funguje, navíc tenhle je trochu upravený, takže by měl vydržet, navíc pokud drží Tondovi tak tenhle kotouč bude určitě taky, protože na jeho styl ježdění ještě dlouho mít nebudu
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Přidávám k otázce přední brzdy... Na R100RS mám vepředu dvoukotouč s jednopístovými třmeny. Nebrdilo to skoro vůbec. Měl jsem originální brzdovou pumpu pod nádrží (byla zgenerálkovaná) ke které byl veden bowden z páčky. Přestože jsem měl pancéřované hadičky, tak prostě ta pumpa byla opravdu slabá. Vyřešil jsem to nakonec instalací nové brzdové pumpy Brembo originálně montovaný na F650. Koupil jsem přímo u BMW za 3800. Nainstaloval s novýma dělanýma pancéřovanýma hadičkama a vuala... Brzdí to skvěle! A nemám absolutně žádný problém... Případně číslo dílu je 32722345320.
Bohumil napsal:
A to ja jezdim vetsinou tak abich nemusel brzdit.takze ten kotouc od sibnroku mi staci...
Do tohoto stylu ježdění musím ještě vyrůst
Ahoj Davide
Teprve ted jsem nasel tvou nabidku na vetsi kotouce.
Pozde, To ale nevadi protoze me stejne cekaji jine investice.
Predni brzda na 100GS je mnohem slabsi nez na 12gs ale nejak mi to k te motorce patri.
Umim s tou brzdou zit a pritom jezdit svizne. Jasne ze kamose nevybrzdim jak na 12ce ale o to mam lepsi pocit kdyz jim na dedkovi stacim a slapu na paty. Ten pocit je paradni.
Nicmene budu zvedavy jak velky rozdil to bude takze doufam ze budes moci doraziz zase na sraz dedku a ukazes ten kotouc nazivo.
Pája
Bohumil napsal:
A to ja jezdim vetsinou tak abich nemusel brzdit.takze ten kotouc od sibnroku mi staci...
Do tohoto stylu ježdění musím ještě vyrůst
Ahoj Davide
Teprve ted jsem nasel tvou nabidku na vetsi kotouce.
Pozde, To ale nevadi protoze me stejne cekaji jine investice.
Predni brzda na 100GS je mnohem slabsi nez na 12gs ale nejak mi to k te motorce patri.
Umim s tou brzdou zit a pritom jezdit svizne. Jasne ze kamose nevybrzdim jak na 12ce ale o to mam lepsi pocit kdyz jim na dedkovi stacim a slapu na paty. Ten pocit je paradni.
Nicmene budu zvedavy jak velky rozdil to bude takze doufam ze budes moci doraziz zase na sraz dedku a ukazes ten kotouc nazivo.
Škoda, stejně mu budu heste volat, tak se zeptám na kulovou cenu. Snad už na sraz budu v pohodě, zítra se uvidí jestli mě bude čekat ještě další operace, nebo jestli se už konečně trefili kloubem do jamky
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
DAGR> hele kamarad se pta, jestli ty prorezany diry nebudou az moc snizovat pevnost kotouce. K cemu tam vubec jsou (cervene oznaceno)?
Slavek-xxx přiložený následující obrázek: