pivos napsal:
140tka Mitas je v pohodě....no problem
ano, no problém, ale do té doby, než se do toho vloží viník nehody nebo pojišťovna a pokud nemáš v techničáku povolen rozměr 140 tak .
Ja bych rekl ze pojistovna muze odstoupit od smlouvy pouze kdyz ten nespravny rozmer mohl byt pricinou te nehody... ale myslim, ze je na pojisenem aby dokazal ze to tak nebylo... coz asi jen tak nepujde.
Kazdopadne ale zalezi na pojistovne, jestli technicky stav vozidla je duvodem pro neplneni. Napriklad u KOOP kdyz pojedu bez padaku (a mam slevu 5% za padaky) tak se akorat zdvojnasobuje spoluucast, stejne kdyz bude moto ridit nekdo jiny nez ja (dalsi sleva, cca 25%).
Fakt bude zalezet na konkretni pojistovne a na cloveku na ktereho narazite.
potvrzuju sám jsem měl nehodu s druhou motorkou on měl nic moc gumy ja vše OK originál policajti do toho nerejpaly až došlo na plnění zjistilo se že škoda dosahuje 80% hodnoty - ohla podsedlová trubka - vařená na rám tak začlo prklo hádání s pojištovnou ( rok a pul stará GSX 1400 naje to 11 tis a chtěli zaplatit jen 150tis (puvodní 250tis ) jak nechtěli platit tak si kontrolovali a fotily vše včetně ZNAČKA TYP A ROZMĚR PNEU A HLOUBKA VZORKU technická atd tak že být tam něco jinýho pak vozidlo v době nehody neodpovídalo technickému stavu a tudíš na silnici nemělo co dělat !!!!!!!
ale je to o člověku - tedy pojištovně kdy by dnes chtěl platit když nemusí .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
...tak přece jen to asi bude pravda. Mám k dispozici obchodní dopis manažera Mitasu Ing. Lubomír Charváta, zaslaný dealerům 4.5.2009 ve kterém mimo jiné uvádí:
"Ještě před sezonou dovolených tj. červen-červenec chceme na trh uvést silniční enduro – E-10 v rozměrech:
110/80-19 M/C 59H E-10 TL Front
150/70-17 M/C 69H E-10 TL Rear"
...výše uvedený dokument je ve Wordu i s obrázkem který ale neumím "vyzobnout" abych ho sem vložil ...tak pokud to někdo umíte, můžu přeposlat
Upravil prezi dne 08.05.2009 16:28
Mohla by to být taková česká varianta TKC-80. Pokud budou stejně dobré a v Mitasu zachovají příznivou cenovou hladinu, tak na nich u nás může brzo jezdit minimálně polovina velkých cestovních endur.
Počkám si na první ohlasy a zkušenosti
Upravil prezi dne 08.05.2009 17:02
Juan napsal:
Cituji Tcherta -
Psal jsem do Mitasu ohledne E-09 a tohle mi odepsaly:
Dobrý den ,
Děkujeme za Váš zájem . V současné době se plánuje do výroby nový dezén E-10 pro náročné rallye závody jako např.Dakar apod. Ještě v letošním roce budou k dispozici rozměry 110/80-19 E-10 a 150/70-17 E-10 a v zápětí budou následovat rozměry 90/90-21 E-10 ,140/80-17 E-10 ,140/80-18 E-10 a 150/70-18 E-10.Celá rozměrová řada bude k dispozici od června 2010.
No,ale nikde nevidím rozměr 130/80,který potřebujeme na malý GS
Doufám,že nebudeme muset čekat ještě o rok dýl Vždyť to je jeden z nejrozšířenějších rozměrů.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
No, kdyz tak koukam na dezen, tak myslim, ze to na Dakar zas moc nebude,ani do bahna to nebude, ale pro nas co radeji cestujem by to mohl byt dobry kompromis, bral bych kdyby nebyly tak hlucne jako 09 a lepsi na mokru, ale to bych asi chtel moc. uvidime casem, taky zalezi na cene.
brtnik napsal:
No, kdyz tak koukam na dezen, tak myslim, ze to na Dakar zas moc nebude,ani do bahna to nebude, ale pro nas co radeji cestujem by to mohl byt dobry kompromis, bral bych kdyby nebyly tak hlucne jako 09 a lepsi na mokru, ale to bych asi chtel moc. uvidime casem, taky zalezi na cene.
a tobě se zdá na vodě špatná E09??mě se na ní na mokru teda jezdí uplně luxusně
a na kolik ji foukáš??já smena ní na vodě fakt spokojenej,ale měl jsem jednu a ta byla nedakar bez toho rpoužku ata byla strašná,tak jestli to u těch Mitasek není tak ykus od kusu jiný,teď co tam mam tu dakarku tak ta drží na vodě uplně skvěle,tak nevím
Foukam zadek na 1,8....s gumou jsem jinak fakt spokojenej, ale ta voda je bida, nevim jestli je to mozny ze by to byl kus od kusu nbo spis serie,ale i to je mozna mozny
Kdo se bojí, bude i ze super gumama na vodě jezdit jak posera. Mitas E 09 na vodě sedí super ( protože má přece tlustý drážky na odvod vody). A kdo nesouhlasí ať řekne.....Nafoukej na 1,7 Atm. a je to v pohodě...
Upravil Deny dne 09.05.2009 23:23
Pomatenost, zvaná BMW.
drážky sou jedna věc a tvrdost směsi je věc druhá. Jelikož 09 má směs dost tvrdou, celkem mi to připomíná podrážky vibram - sice vydržej všechno, v terénu sedí šutry nešutry, ale na mokrém hladkém asfaltu se můžu klouzat... Měkčí směs by byla dobrá, na druhou stranu bychom přišli o jediné špuntové gumy, na kterých se dá ujet přes 10000 km