Převodovku sem koupil z druhé ruky a ještě jsem s ní nejezdil takže nevím v jakém je stavu.Ale musím ju přetěsnit a vyměnit gufera.prosakuje olej.
Jen sem někde něco zaslechl o te hřídeli.Ale je možný, že se tahle hřídel řeší až je důvod a řešením asi bude hřídel z M94.Jen mě zajímalo jestli třeba tahle hřídel zM97 neměla nějakou výrobní vadu,špatné technicke řešení.Jako byli špatné ty starší typy převodovek.Nebo jestli ty hřídele jsou u obou typů totožné
Upravil JANMZ dne 16.02.2018 07:04
Tak jsem zapátral a našel o tom článek. http://powerboxer...gangswelle
Hodil jsem to do překladača a vyčetl jsem z toho, že je to jediná slabina těch novějších převodovek.Projevuje se to zakaleným olejem a jde to nějak poznat na té hřídeli.
Vyčte z toho někdo jak se to řeší??. Z překladače me to není nějak jasný.
Ty hřídele mají jiná ložiska takže nevím co a jak.
Upravil JANMZ dne 16.02.2018 18:20
Ahoj víte někdo objednávací čísla přípravku na usazení gufer pro vstupní a výstupní hřídel převodovky na 1100gs? Nebo má někdo zkušenost s výměnou bez přípravku.Na výstupní hřídely by to asi mohlo být zároveň se skříní. Ale jak správně nasadit gufero na vstupní hřídel.? Puvodní jsem měl nasazené myslím 0,6mm od okraje.
Ahoj, je nějaký třeba i obecný postup při skládání převodovky, jak napolohovat volná kola na hřídelích před montáží do skříně? Nebo je to naprosto fuk?
A je nějaký znatelný rozdíl v "chodu" převodovky při řazení u staré verze (94) a nové 97? Stará kterou zatim jezdím má podle dokumentace brzdící o-kroužky na volných kolech a u novější od toho upustili. Dá se říct, že by třeba jeden typ dělal větší hluk nebo víc "pocital zuby" při řazení? Nebo se to nedá vůbec poznat?
A ještě mě napadl dotaz ohledně tlumiče rázu na vstupní hřídeli - přijde mi, že na modernizované převodovce je o poznání měkčí - rukou otočím kolem ve větším úhlu (pružina je ok). Má to nějaký jiný jízdní projev?
Díky za info.
Upravil agenthonza dne 24.08.2019 23:14